Er det lov å syte litt over at jeg føler svigermor tar fullstendig overhånd? Vi bor ca 3timer unna hverandre, og nå planlegger hun å lage barnerom til vårt barn?
Hun planlegger å bruke samboers klær osv til dette barnet, noe jeg synes er veldig overveldende.. hun er også den type at hun skal ha badebalje, vugge, vogn osv?
Synes det er meget spesielt
Det hadde vært naturlig at hun gav oss klærne til samboer og sa «dette kan dere få bruke, men jeg ønsker det tilbake når det er for lite» feks.
Det er også helt ok om de investerer i en reiseseng/sprinkelseng og evt en spisestol. Men noe annet ser jeg bare på som veldig rart?
Blir nesten slik «er det du eller jeg som skal ha barn?»
Jeg Vetikke hvordan jeg skal forholde meg til henne, og det skal sies at hun er meget sjalu for at vi bor nær min familie og ikke samboers..
Lov å syte, men syns dette bare hørtes veldig koselig og investert ut? Hun tilrettelegger veldig for at dere kan komme på besøk uten å måtte dra med dere både mye utstyr og klær - sykt praktisk!
Vi bor 6 timer unna svigers og de har kjøpt seng, stellebord, badebalje, vogn, spisestoler osv, på eget initiativ og for å gjøre det enklere for oss - det har virkelig vært gull verdt og gjort det så mye enklere å reise dit og ikke måtte ha med så mye stæsj

tungt for psyken også! Håper det gir seg

Samtidig har også kvalmen meldt seg med oppkast 3-6 ganger i døgnet, gleder meg til dette forhåpentligvis blir bedre utover svangerskapet
Jeg og samboer har gått til litt «parterapi» pga henne, og mine følelser rundt henne. Så jeg er veldig klare på hva jeg tenker og føler, men han synes selvfølgelig at det er kjempe fint og koselig.
gikk fort over heldigvis!
Da sa jeg stopp til amming og den lille ( som ikke er så liten lengere
) har tatt det veldig fint. Som du sier, det var tortur og amme pga såre brystvorter, og så i tillegg sitte der å amme mens jeg lurte på hvor lenge jeg klarte å holde ut før kvalmen fikk meg til å slippe ungen å løpe på do ble rett og slett for mye
Hun ammer hovedsakelig morgen, etter barnehagen og når hun legger seg