Haha ja tenk omtvillinger?![]()
Tok en digital i dag litt for gøy (har igjen en til). Den viste 2-3, men da jeg åpnet den så den helt ut som en test som like godt kunne gi 3+. Er bare 4+4!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja tenk omtvillinger?![]()
Ganske lik mine tester på samme dager. Har lagt bilde i posten her!Øverste 10 dg DPO, 11 dg DPO. To nederste i dag, 12 dg DPO, morgenurin og formiddag Fortsatt ikke 100 % overbevist
Det er absolutt fin stigningFikk 2-3 idag når jeg er 4+ 0, må jo bety en god stigning? Beklager spam herfra med jeg er blirætt besatt!

Kjempebra. Alle har ulik hcgstigning så ikke alltid de ukene der stemmer heelt sånn som vi VET stemmer

Hvor mange dpo er trsten på? Tenker den er helt klart positivFor to dager siden kjente jeg at det strammet seg ved lysken, og kunne minnes at dette skjedde ved forrige graviditet også. Jeg tok en test i går, den var blendahvit, men i dag kan jeg skimte en tynn strek! Jeg er veldig spent, og skal ta ny test i morgen. Testet på 2. morgenurin i dag, og prøver å gjøre det samme i morgen. Tenk om det ligger en liten spire her nå, jeg er overveldet allerede!
Vis vedlegget 398105