mamino_
Forelsket i forumet
Jeg testet sterkere i går kveld med digital og vanlig strimmel test på 20mlUL. I kveld var den svakereJeg har alltid testet sterkere på kvelden, så kanskje du gjør det også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet sterkere i går kveld med digital og vanlig strimmel test på 20mlUL. I kveld var den svakereJeg har alltid testet sterkere på kvelden, så kanskje du gjør det også?
Jeg også tro meg, jeg har mensen smerter hele tiden nå❤Det er det dessverre ikke noe vi kan vitehåper virkelig på terminspire
![]()

Så fin test
Så bra! Jeg fikk også en skikkelig svak test i går. Ble litt redd. Men så kom jeg på at jeg tisser jo litt ofte. Sparte litt på urin og tok en ny. Den ble sterkere
De er jo veldig positive daØverste 10 dg DPO, 11 dg DPO. To nederste i dag, 12 dg DPO, morgenurin og formiddag Fortsatt ikke 100 % overbevist

Her er det ikke noen bekymring for MA nå hvertfall. Det her blir å gå så bra

Problemet er bare at testene mine var sterke ved MA i sommer også. Utviklingen stoppet ikke før i uke 8Her er det ikke noen bekymring for MA nå hvertfall. Det her blir å gå så bra![]()
men hååååper!!!Veldig fin strekMåtte få mannen til å dra på butikken. Ble så redd det ikke var noe lengre pga jeg har ligget skikkelig syk i 3 dager. Men den er sterk og fin. 3+6![]()

tvillinger?Testene mine stiger fortere enn de andre gangene jeg har vært gravid!! Denne er fra i går (15dpo) på utvannet kveldsurin.
Vis vedlegget 397775