Jeg fikk 1-2 17 dpo og 2-3 19 dpo (4+5). Har symptomer på graviditet så tenker alt er i orden.1-2 på clearblue digital i dag, 17 dpo. Det lover vel ikke så bra? Noen som har erfart det samme?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 1-2 17 dpo og 2-3 19 dpo (4+5). Har symptomer på graviditet så tenker alt er i orden.1-2 på clearblue digital i dag, 17 dpo. Det lover vel ikke så bra? Noen som har erfart det samme?![]()
Takk for svar dere, det viste jeg ikkeDigital testen sa 2-3 uker, vil det si jeg er 2-3 uker på vei?Du kan bruke eggløsningstest som graviditetstest. Min eggløsningstest er skikkelig sterk nå
Som jeg er gravid.
2-3 uker betyr 2-3 uker etter befruktning! Det betyr derfor at du antakelig er mellom 4 og 5 uker på veiTakk for svar dere, det viste jeg ikkeDigital testen sa 2-3 uker, vil det si jeg er 2-3 uker på vei?

Ja, på den blå testenNoen som ser en strek?
ikm om 4 dager
Så spennanesJa, på den blå testen
Det vil jeg tro.Tok en til nå, ser tydlig strek her også. Montro når en digital vil slå ut? 10 dpo idag![]()
Det stemmer jo bra det. Er vel bare å si ca 4+5 også korrigerer du senere ved tidlig UL om du har mulighet.Idag kom 3+ frem og appen babyverden
Som jeg kan se ut fra eggløsningstest jeg tok sist mnd er det max 20 dager siden eggløsning, og kan max være det siden befruktning. Så kan ikke være helt til å stole på de testene.
I babyverden sin app hvis jeg bruker første dag i siste mens for beregning sier den at jeg er 4+2 idag. Men hvis jeg bruker unnfangelse som beregning og tar den tidligste dagen for unnfangelse ettersom vi ikke hadde mye sex denne mnd sier appen 4+6.
Men 3+ sier i allefall clearblue idag og jeg tenker det i det minste betyr stigning av hcg
Veldig fin!Ser dette ut som en ok stigning ? Etter 2 svangerskap utenfor livmor, klarer jeg ikke å slappe av helt kjenner jeg
Veldig fin stigning!Ser dette ut som en ok stigning ? Etter 2 svangerskap utenfor livmor, klarer jeg ikke å slappe av helt kjenner jeg

Hvor mange dpo her?Så fine tester dere har!Jeg er jo litt lengre på vei enn dere, men klarte ikke motstå å teste igjen idag da jeg enda har så mange tester til overs
Vis vedlegget 397500
23 dpo trur jegHvor mange dpo her?![]()