Symptomer

Samme her. Siste i romjulen. EL testen var positiv 17. Kjenner på symptomer, men tør ikke ta graviditetstest.
Jeg ventet lengre en jeg bruker før jeg tok test. Jeg «viste» at jeg var gravid før jeg tok den, men var enda redd den skulle være negativ. Etter jeg fikk positiv test begynte jeg bare å angste mer…

Skikkelig ømmer bryster som gjorde at jeg egentlig viste at denne gangen klaffet det. Prøvd siden august 2021, hadde en graviditet med MA uke 5 som ble oppdaget på UL i mars 2022, hadde nesten gitt opp nå å tro at det skulle kunne skje noe mer noen gang! Endelig klaffet det å nå er det bare å håpe alt vi kan for at det nå går veien!!

Livredd i dag for jeg tok den siste tesyen jeg hadde og synes den var svak.den ble tatt på dorunde nr 5 før kl 13 så kanskje ikke så rart.men samtidig har jeg ikke den murringen i magen som jeg hadde så blir jeg bekymret :( ømme bryst har jeg da, men synes de lever sitt eget liv i løprt av syklusen uansett.

5+2 i dag, har det siste døgnet fått litt panikk for at eg verken er kvalm, uvel, ømme bryst eller andre symptom... Syns det er tøft dei første vekene når symptomene kjem og går...
Helt enig. Føler meg null gravid i skrivende stund. Men dette er jo nr 4 så vet jo at symptomene kommer og så burde ikke stresse med det. Tror vi bare skal slappe av :Heartpink

5+2 i dag, har det siste døgnet fått litt panikk for at eg verken er kvalm, uvel, ømme bryst eller andre symptom... Syns det er tøft dei første vekene når symptomene kjem og går...
Jeg kjenner på det samme. Har hatt mye symptomer i det siste og i dag våknet jeg pigg og med lite symptomer. Ble bekymret og fikk høre fra flere venninner at de har opplevd det samme tidlig i første trimester❤ Det er visst helt normalt og det går litt opp og ned. Men skjønner den uroen og engstelsen..

Jeg venter fortsatt i spenning. Er bare på 7 dpo så det er godt mulig jeg ikke får fulgt dette forumet videre:hilarious: Men jeg har hatt murringer i flere dager og forstoppelse/treg mage. Så vi får se! Jeg har en på 1,5 år fra før så jeg merker at jeg stresser mindre med å bli gravid denne gangen selv om ønsket fortsatt er veldig stort.

Der kicket trøttheten inn, uke 4+1 idag og det startet i går. Samme som i forrige svangerskap, veldig vanskelig å holde seg våken har tatt jerntilskudd siden sist jeg var gravid (lave verdier), så håper det hår raskere over denne gangen

4+5 og har følt meg uggen ved sult i dag. Og skjelven. Akkurat det kicket ikke inn før uke 8 sist jeg var gravid.

Jeg kjenner på det samme. Har hatt mye symptomer i det siste og i dag våknet jeg pigg og med lite symptomer. Ble bekymret og fikk høre fra flere venninner at de har opplevd det samme tidlig i første trimester❤ Det er visst helt normalt og det går litt opp og ned. Men skjønner den uroen og engstelsen..
Så urolig jeg å for å miste og går å kjenner på brystene hele tiden fordi jeg er redd ømheten forsvinner!

I går kveld fikk jeg rie-lignende kramper i livmoren og jeg lå våken nesten hele natten med smerter og redsel for blødning. Det var slik spontanaborten min startet i høst og nå er jeg redd og bekymret for at det har gått galt igjen. Heldigvis ga "riene" seg i løpet av natten og jeg har enda ikke blødd, men er veldig øm i livmoren, kvalm og har fortsatt ømme bryster. Er 5+4 og burde dermed ha et synlig bankende hjerte på ultralyd. Jeg har første svangerskapskontroll neste uke, men vet ikke om jeg skal bestille ultralyd privat før den tid for å få en avklaring.
Hva ville dere gjort? Ultralyd privat er dyrt (nesten 2000 kr) og føles litt drastisk?

I går kveld fikk jeg rie-lignende kramper i livmoren og jeg lå våken nesten hele natten med smerter og redsel for blødning. Det var slik spontanaborten min startet i høst og nå er jeg redd og bekymret for at det har gått galt igjen. Heldigvis ga "riene" seg i løpet av natten og jeg har enda ikke blødd, men er veldig øm i livmoren, kvalm og har fortsatt ømme bryster. Er 5+4 og burde dermed ha et synlig bankende hjerte på ultralyd. Jeg har første svangerskapskontroll neste uke, men vet ikke om jeg skal bestille ultralyd privat før den tid for å få en avklaring.
Hva ville dere gjort? Ultralyd privat er dyrt (nesten 2000 kr) og føles litt drastisk?
Så bort i mot ingenting på ultralyd 5+2. kan legge ved bildet. Så jeg ville venta til neste uke, er ikke garantert at man ser noe da heller, så det kan jo skape unødvendig stress, men kan også berolige mye dersom man ser hjertet banke❤️ legger ved dagens 6+1 så kan du se forskjell!65FCB2A4-BC82-4F16-98C1-D7BF2F01BBBD.jpeg9F2919D1-6203-4C45-971B-6CC748A6A0EB.jpeg

5 uker i morgen og er så sliten og trøtt at jeg er nesten ubrukelig etter jobb. Uggen og såå tett i nesa. Vanskelig å sove pga. tett nese. Og sulten veldig fort

Ømme pupper, murringer i livmor og skikkelig tett nese.. Har hatt følelse av å være gravid siden 4 DPO og puppene blir bare ømmere- heldigvis :D synes det er litt betryggende å kjenne noe! :p

5+4 i dag og kjenner ingeeen symptomer foruten ekstremt ømme og egentlig litt vonde bryster. Ingen kvalme, trøtthet el. Litt bekymringsverdig da jeg har vært fryktelig kvalm og trøtt fra tidlig av med de to andre.. Har ikke engang hatt mensmurringer

Back
Topp