Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Da er det bare å vente til testing 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! I de lange dpo dagene som det ikke skjer noeDa er det bare å vente til testing![]()

Måtte inn hit for å sjekke testene dineDa fikk jeg peak også!
Vis vedlegget 397205
Måtte inn hit for å sjekke testene dineHar du tatt flere tester etter disse?
Testene kan variere litt opp og ned etter el også, men den fra CD16 er jo negativ og ser ellers en nedadgående trend etter de sterke positive cd14Vis vedlegget 397259
Det skal ligge en test til på cd 15 i Premom. Som ble tatt i går kveld. Da var den positiv igjen. Men glemte å ta bilde av den.
Og den fra cd 15 midt på dagen er også negativ. Og den i dag.Testene kan variere litt opp og ned etter el også, men den fra CD16 er jo negativ og ser ellers en nedadgående trend etter de sterke positive cd14![]()
Neste pp prøver jeg å tempe. Litt usikker på hvordan det Skal gå. Men kanskje man hvertfall kan fåett Såppas hoppat man ser når el er, selvom jeg våkner hver andre time…
Ja, jeg temper heller ikke alltid til riktig tid og med nok søvn etc, og kurven min er ofte ganske taggete, men klarer å se økningen etter el, så det er verdt et forsøkOg den fra cd 15 midt på dagen er også negativ. Og den i dag.Neste pp prøver jeg å tempe. Litt usikker på hvordan det Skal gå. Men kanskje man hvertfall kan fåett Såppas hoppat man ser når el er, selvom jeg våkner hver andre time…
![]()
Krysser fingrene for positiv test denne pp 
Haha! Hvordan vite at man er prøver, uten å si at man er prøver.. Jo, planlegge neste pp samtidig som man har elJa, jeg temper heller ikke alltid til riktig tid og med nok søvn etc, og kurven min er ofte ganske taggete, men klarer å se økningen etter el, så det er verdt et forsøk
Men først, dpo-dager!Krysser fingrene for positiv test denne pp
![]()
Huffamei!

Jeg brukte det i 2019. Har igjen på flaska, men turte ikke å ta den i bruk i år. Vet ikke hvor lenge sånt kan stå uåpnet
Blir det prat om babyklister igjen og folk begynner å bruke det så blir det nok poppis igjen 
Jeg ser at min har mistet der det står best førJeg tror det med babyklister har dabbet av fordi det er vanskeligere å få tak i. Det ble mindre folk som brukte det. Da kan det fort skje at det blir stille om brukenJeg brukte det i 2019. Har igjen på flaska, men turte ikke å ta den i bruk i år. Vet ikke hvor lenge sånt kan stå uåpnet
Blir det prat om babyklister igjen og folk begynner å bruke det så blir det nok poppis igjen
![]()

Jeg tenker liksom, hvorfor ikke prøve når man har det der. Er jo ikke sann at det gjør ting verreJeg har brukt babyklister etter begge ivf forsøkene mine, som satt på første forsøk
Jeg har god tro på dem. Jeg har også brukt babyklister da jeg begynte blø i svangerskapet forrige gang; fordi da lar man ingenting være uprøvd heller.
Men var vanskelig å få tak i.. jeg fikk tak i såvidt nå før sommeren eller noe, men tror det var vanskelig etter det. At de sluttet ta det inn? Arnika.no skriver at det er reseptpliktig, så jeg vet ikke om det har skjedd noe der.

Syns ikke du er fjols!! Er sånn ovetroisk selv1dpo
Mener da ff og Premom. Så da er jeg vel det da. Ble aksjer i går også.
Uten concive plus da vel og merke. Men sann ble det.
Da er vi inne i den lange ventetiden frem til ikm. Eller nei, nå juger jeg. Frem til 7/8 dpo.
Fordi da er det gøy igjen.
Denne pp har jeg gjort alt for å gjøre kroppen min så klar som overhode mulig. Prøver å drikke litt mer vann, enklere når jeg tok grapefruktekstralt dråper. For da må man liksom. Vitaminer har jeg tatt hver dag. Concive plus for å la svømmerne svømme bedre.
Når jeg var prøver i 2018/2019 var det liksom en skikkelig greie med babyklister. Har det stående. Begynte på det i dag. Kan vel ikke skade. Noen som vet hvorfor dette ikke er så mye i bruk lenger?
Mulig jeg må finne en tråd om dette å spørre
Jeg er litt sann overtroisk av meg. Og det er kanskje teit. Men det er nok min måte og ha litt tro på ting.
På etsy tråden er det skremmende mange som får positiv test i de mnd de har fått beskjed om. Men nesten alle har fått sann innen kort tid frem. Altså, de har tatt reading i november og får beskjeden januar er en viktig mnd.
Jeg fikk mai/juni… Noe som gjør at det er kanskje realitet siden vi (forhåpentligvis!!!) håper håper. Får første ivf i mai/juni. Hvis alt går på skinner.
Såå, da er jeg litt sann. NAh, ashleee sa mai/juni. Da er det bare å senke skuldrene.
Haha! Jeg er et skikkelig fjols. Men jeg håper da enda at det vil bli positivt innen det og at vi skal få til dette på egenhånd.
Fant frem den hamle dagboken min er her inne i stad. Så trist å lese hvor håpefull jeg var hver eneste pp, og aldri få en positiv test. Jeg ser jeg har hatt noen lloyds og rfsu med noen streker på. Og det husker jeg så godt. Spesielt denne lloyds testen.
Først fikk jeg en lys lys rosa strek på first respons, så fikk jeg en rosa strek på lloyds.
Og jeg var så gira, husker jeg løp ut til mannen(exn) og bare se se se! Han så selvsagt ikke stort. Men jeg har et bilde av en lys lys rosa strek. Sa det til venninnen min husker jeg.
Dagen etter var streken helt borte og mensen kom dagen etter der. Enten var det falsk positiv, eller så var det min eneste litt kjemiske gjennom alle disse årene.
Husker spesielt at jeg sa dette til venninnen min, hun var litt sann at hun mente jeg innbilte meg strekene. Og at testene måtte være sterkere for å bety noe.
Et skikkelig slag i magen.
Jaja! Det ble et surrete innlegg. Men men
I morgen starter jeg ny jobb! Spennende!
Ha en god søndag alle sammen
og er så godt å ha noe å tro/håpe på!!
Så skjønner deg godt mtp overtro.
gleder meg til å se din positive test!Åh. Så hyggelig å leseSyns ikke du er fjols!! Er sånn ovetroisk selvog er så godt å ha noe å tro/håpe på!!
De siste dagene før positiv test her så har jeg sett på klokken hveeer gang den har hatt like tall (16:16,19:19,22:22) og det har jeg skrevet i baby boken til første her at jeg gjorde ofte i graviditeten der- og da bare følte jeg såå at det var et tegn!Så skjønner deg godt mtp overtro.
Må også sende deg en klem! Vondt med alle pp som går- Og håper inderlig inderlig at det nå sitter for deggleder meg til å se din positive test!
Og masse lykke til u ny jobb!
Man må liksom holde fast ved noe når alt virker så håpløst.
3-4-5 dager til så slippes tøsa løs her også tenker jeg?3dpo
Nå har det vært stille litt. Er ikke så mye som skjer i slike tidlig i dpo land.
Kjeeeedelig!
Gidder liksom ikke tenke på symptomer så tidlig, men har nå drit vondt i nipplene.![]()
Spennende med litt symptomer daHaha! Oh yes! Gleder meg til å vri og vende og studere3-4-5 dager til så slippes tøsa løs her også tenker jeg?Spennende med litt symptomer da