El testen er fortsatt svært negativ. Og det er jo bra! Tipper el kommer på cd 14. cd 12 i dag.
Bestilte hjem concive plus sanne enkeltdoser som skal kjøres opp i rusketuska litt før, og grapefruktekstralt.
Skulle jo begynt på de dråpene for lenge siden. Men den kom jo ikke i posten før i dag, og butikkene i nærheten hadde utsolgt.
Men det skalder ikke å ta litt nå da, i håp om at det skjer noe. Gjør det ikke det så er det helt ok med noen dråper til spille.
Men når det er sagt, fy fela for en grusom ettersmak.
I går kveld, så slo det meg. Jeg fikk lyst å skrive denne reisen fra a til å. Kanskje en bok? Eller bare et sted å få mine egne tanker plassert.
Uansett, jeg ville kjøpt en bok om den rå realiteten av det å få barn. Noe alle prøvere kan kjenne seg igjen i.
For det er det ikke så mange som snakker om.
Jeg vil snakke med, høre/lese om folk i samme situasjon.
Si feks fødselspodden, med hun første som hadde den podcasten der hun spurte alle gjestene sine: så bestemte dere for at dere skulle bli gravide, tok det lang tid før dere ble gravide da?
Nesten alle: nei, det gikk på første forsøk det.
Altså, mulig jeg er bitter. Men da har jeg lyst å slå av hele episoden.
Kanskje det er en podcast man skulle startet?
Jeg vil så gjerne at folk skal se, skjønne og ikke føle seg alene der ute.
Jeg får ofte opp dan ttc TikTok på feeden min. Og det er så deilig å se andre i samme situasjon (ikke fordi jeg ønsker at andre skal ha problemer) men det viser sårbarheten, desperasjonen.
Har vurdert det selv faktisk, men hvem er jeg til å dele min reise.
For hallo, jeg gidder jo ikke dele en sann reise for 3 følgerne

Og de følgerne er Marius fra bygda, Lotte på 1 år og hun gamle barndomsvenninna di.
Men det er vel derfor denne algoritmen fungerer.
Jeg vil bare at alle som sliter og står i denne reisen ikke skal føle seg alene.
Nå ble det mye tøv her. Men jaja. Tankene…