Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Absolutt. De dagene før el er jo så kjedelig at hjelpes meg!Spennende dager i møte![]()

Ja, går bittelitt fortere om man fyller de med noe, som temping, testing og LetrozolJa. Absolutt. De dagene før el er jo så kjedelig at hjelpes meg!![]()

haha! Det er santJa, går bittelitt fortere om man fyller de med noe, som temping, testing og Letrozol![]()
Nå begynner det å gå litt fortere for når kan jeg teste. Hadde egentlig tenkt å tempe denne mnd. Men jeg sover så urolig og våkner hver natt for å tisse. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det
Ja! Det er fint når det skjer noe.Godt med snaaart EL da!![]()

Får du ikke 3-4 sammenhengende søvn i det hele tatt?haha! Det er santNå begynner det å gå litt fortere for når kan jeg teste. Hadde egentlig tenkt å tempe denne mnd. Men jeg sover så urolig og våkner hver natt for å tisse. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det
![]()

Jo. Eller noen ganger. Ikke så alt for ofte. Våknet vel kanskje yter sann 3 timer at jeg må tisse, og hvis ikke jeg våknet av meg selv, så våknet jeg av at mannen må tisseFår du ikke 3-4 sammenhengende søvn i det hele tatt?![]()

Går jo fint an det og, da!Cd10 og første el test er tatt
Merker at jeg stresser litt denne pp siden jeg og mannen krasjer med jobb. Men jeg får sende han en påminnelse om at senge vals må gjøres litt sann midt på dagen opplegg
Vis vedlegget 396852
Ja. Synes liksom det er bedre å si sann du, denne uka.. Istedenfor sann jepp, kom her nå. Nå skal vi hygge oss. For da blir det planlagt uplanlagt om man kan si det sannGår jo fint an det og, da!

Oj, den var ganske sterk ogCd10 og første el test er tatt
Merker at jeg stresser litt denne pp siden jeg og mannen krasjer med jobb. Men jeg får sende han en påminnelse om at senge vals må gjøres litt sann midt på dagen opplegg
Vis vedlegget 396852
Ikke sant.Sex midt på dagenDet var sånn det var som nyforelska
![]()
Egentlig skikkelig slitsomt. Men må man så må man. Heldigvis jobber mannen natt, så jeg får bare snike meg inn i sengen sann når han våkner
Ja! Svakere i kveld. Men veldig utvannet urin da. Så blir liiitt stresset av detOj, den var ganske sterk og![]()

Det blir årets beste oppvåkning(er) for hanIkke sant.Egentlig skikkelig slitsomt. Men må man så må man. Heldigvis jobber mannen natt, så jeg får bare snike meg inn i sengen sann når han våkner
![]()
Haha. Sist jeg prøvde meg på det under el sa han: åh, jeg orker ikke nå altså. Du må forstå at jeg er slitenDet blir årets beste oppvåkning(er) for han![]()
Ble en liten dramatisk scene da
What! Nei så kjedelig! Trodde det var alle gutters drømHaha. Sist jeg prøvde meg på det under el sa han: åh, jeg orker ikke nå altså. Du må forstå at jeg er slitenBle en liten dramatisk scene da
![]()
Våkne opp til beføling der nede og hard staka 
Nope. Ikke etter nattevakt tydeligvisWhat! Nei så kjedelig! Trodde det var alle gutters drømVåkne opp til beføling der nede og hard staka
![]()
Så det ødela alle sjangser for aksjer den dagen. Så får vel trå litt mer forsiktig frem i morgen da tenker jeg

Uff.. ønsker deg lykke til, håper det går i boks denne gangen, med god stemningNope. Ikke etter nattevakt tydeligvisSå det ødela alle sjangser for aksjer den dagen. Så får vel trå litt mer forsiktig frem i morgen da tenker jeg
Nå er han jo vanvittig klar over det da! Så han burde skjerpe seg litt denne gangen.
Sist dette skjedde så tror jeg at han trodde at dette skulle skje litt raskere. Så han var sann en mnd til spiller jo ingen rolle. Men nå når han faktisk forstår, så tror jeg (forhåpentligvis) at han legger litt mer i det![]()