Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Spennende dager i møte :shy:

Godt med snaaart EL da! :)

Ja, går bittelitt fortere om man fyller de med noe, som temping, testing og Letrozol :laughing002
haha! Det er sant :hilarious: Nå begynner det å gå litt fortere for når kan jeg teste. Hadde egentlig tenkt å tempe denne mnd. Men jeg sover så urolig og våkner hver natt for å tisse. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det:hilarious:

haha! Det er sant :hilarious: Nå begynner det å gå litt fortere for når kan jeg teste. Hadde egentlig tenkt å tempe denne mnd. Men jeg sover så urolig og våkner hver natt for å tisse. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det:hilarious:
Får du ikke 3-4 sammenhengende søvn i det hele tatt? :hungover:

Får du ikke 3-4 sammenhengende søvn i det hele tatt? :hungover:
Jo. Eller noen ganger. Ikke så alt for ofte. Våknet vel kanskje yter sann 3 timer at jeg må tisse, og hvis ikke jeg våknet av meg selv, så våknet jeg av at mannen må tisse :hilarious:

Cd10 og første el test er tatt :hilarious:
Merker at jeg stresser litt denne pp siden jeg og mannen krasjer med jobb. Men jeg får sende han en påminnelse om at senge vals må gjøres litt sann midt på dagen opplegg :laughing001
3D8CBFC2-0D2B-4BC2-A36A-F8EAFE655109.jpeg

Sex midt på dagen :love022 Det var sånn det var som nyforelska :cool:

Ikke sant. :hilarious: Egentlig skikkelig slitsomt. Men må man så må man. Heldigvis jobber mannen natt, så jeg får bare snike meg inn i sengen sann når han våkner:hilarious:
Det blir årets beste oppvåkning(er) for han :cool:

Haha. Sist jeg prøvde meg på det under el sa han: åh, jeg orker ikke nå altså. Du må forstå at jeg er sliten :hilarious: Ble en liten dramatisk scene da:hilarious:
What! Nei så kjedelig! Trodde det var alle gutters drøm :hilarious: Våkne opp til beføling der nede og hard staka :hilarious:

What! Nei så kjedelig! Trodde det var alle gutters drøm :hilarious: Våkne opp til beføling der nede og hard staka :hilarious:
Nope. Ikke etter nattevakt tydeligvis :hilarious: Så det ødela alle sjangser for aksjer den dagen. Så får vel trå litt mer forsiktig frem i morgen da tenker jeg:chicken:
Nå er han jo vanvittig klar over det da! Så han burde skjerpe seg litt denne gangen.
Sist dette skjedde så tror jeg at han trodde at dette skulle skje litt raskere. Så han var sann en mnd til spiller jo ingen rolle. Men nå når han faktisk forstår, så tror jeg (forhåpentligvis) at han legger litt mer i det :hilarious:

Nope. Ikke etter nattevakt tydeligvis :hilarious: Så det ødela alle sjangser for aksjer den dagen. Så får vel trå litt mer forsiktig frem i morgen da tenker jeg:chicken:
Nå er han jo vanvittig klar over det da! Så han burde skjerpe seg litt denne gangen.
Sist dette skjedde så tror jeg at han trodde at dette skulle skje litt raskere. Så han var sann en mnd til spiller jo ingen rolle. Men nå når han faktisk forstår, så tror jeg (forhåpentligvis) at han legger litt mer i det :hilarious:
Uff.. ønsker deg lykke til, håper det går i boks denne gangen, med god stemning :angelic:

Back
Topp