Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Huff så leit at du plages med slike tanker, men veldig forståelig når man har dumme opplevelser fra tidligere :Heartpink Er det mulighet for å starte på antidepressiva igjen hvis det gjør hverdagen lettere?
Ja det er ikke noe kjekt! Det går ann men ønsker helst å ikke gå på de ❤️

Ja det er ikke noe kjekt! Det går ann men ønsker helst å ikke gå på de ❤️
Leit at du sliter med negative tanker, men er jo akkurat slik du sier, at i prøveperioder så blir det ekstra berg og dalbane!
Og eg skjønner godt at du ikkje ønsker å gå på antidepressiva. Men har du lest om naturlige alternativ? F.eks eterisk olje av lavendel har bevist angstdempende effekt, og vanilje og appelsin er lykkeduft ❤

Leit at du sliter med negative tanker, men er jo akkurat slik du sier, at i prøveperioder så blir det ekstra berg og dalbane!
Og eg skjønner godt at du ikkje ønsker å gå på antidepressiva. Men har du lest om naturlige alternativ? F.eks eterisk olje av lavendel har bevist angstdempende effekt, og vanilje og appelsin er lykkeduft ❤
Ja det er ikke alltid så lett :-)
Nei ikke lest men holdt på med oljer for noen år siden, men så stoppet det opp. Av og til tar jeg olje under fotsålen :-) ❤️

Ja det er ikke alltid så lett :)
Nei ikke lest men holdt på med oljer for noen år siden, men så stoppet det opp. Av og til tar jeg olje under fotsålen :) ❤️
Om du er litt kjent med det vil eg anbefale deg lavendel og appelsin i diffuser i rommet du oppholde deg i mest, eg er sikker på at det vil løfte sinnet ditt betraktelig på dårlige dager ❤️❤️

Om du er litt kjent med det vil eg anbefale deg lavendel og appelsin i diffuser i rommet du oppholde deg i mest, eg er sikker på at det vil løfte sinnet ditt betraktelig på dårlige dager ❤️❤️
Takk! Da må eg nok skaffe meg ny diffusser. Mener jeg ga vekk den jeg hadde. Stoppet litt opp når eg og mannen flyttet sammen. Man blir ikke like motivert på oljer når den man bor med blir litt kvalm av luktene :p msn hadde vært Nice å prøvd litt ❤️

6 eller 7 DPO!
8 dager til IKM..
enda ikke testet. Men gleder meg til jeg tørr. :)
Lyst å vente så lenge som mulig men åååå den trangen:p
Når bør jeg teste? :-D

Ikke lenge til svar nå! :) Krysser fingre og tær!
Det varierer mye når jeg begynner å teste. Denne gangen har jeg begynt tidlig(9dpo), kommer ikke til å bli så skuffa om det ikke går nå, så da tåler jeg helt fint noen negative tester. Men husker godt sist jeg prøvde, etter endel prøveperioder ville jeg teste når jeg var sikker på å få fasiten på prøveperioden. Var innstilt da på 12 DPO, men testet 11DPO og tydelig positiv da :Heartred
Hvilke tester har du?

Takk! Da må eg nok skaffe meg ny diffusser. Mener jeg ga vekk den jeg hadde. Stoppet litt opp når eg og mannen flyttet sammen. Man blir ikke like motivert på oljer når den man bor med blir litt kvalm av luktene :p msn hadde vært Nice å prøvd litt ❤️
Skjønner, er jo sterke lukter :happy: men i diffuser så forsvinner iallefall lukta når den er av, og eg vil tru at han ikkje blir kvalm av appelsin og vanilje, så kanskje det går ant å bruke mens han er der også. Men ja, eg har sikkert 30 forskjellige oljer, og er mange eg ikkje tåler lukten av sjølv, men virkningen av dei er likevell himmelsk! F.eks geranium til etter fødsel. Var jo slik eg fant ut eg hadde korona, forberedte blandinger til fødselen og skulle sjekke kor mykje geranium eg tålte i det og så kjente eg ingenting:laughing021så gønna jo på med mykje, og for ein opplevelse! Beste post-fødsel ever!

6 eller 7 DPO!
8 dager til IKM..
enda ikke testet. Men gleder meg til jeg tørr. :)
Lyst å vente så lenge som mulig men åååå den trangen:p
Når bør jeg teste? :-D
Spennende tid nå da! ❤️ Veeel, du bør jo vente til ikm, men det føles jo ut som en evighet til i dpo-land :p
Kommer an på hvordan du takler skygger og usikkerhet, falske negative/positive tester etc ❤️ Jeg ventet til 11 dpo, og da fikk jeg tydelig positiv. Men noen tester positivt tidlig, andre sent :p Her er en side som sier sannsynligheten for positive tester i dpo-land https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Skjønner, er jo sterke lukter :happy: men i diffuser så forsvinner iallefall lukta når den er av, og eg vil tru at han ikkje blir kvalm av appelsin og vanilje, så kanskje det går ant å bruke mens han er der også. Men ja, eg har sikkert 30 forskjellige oljer, og er mange eg ikkje tåler lukten av sjølv, men virkningen av dei er likevell himmelsk! F.eks geranium til etter fødsel. Var jo slik eg fant ut eg hadde korona, forberedte blandinger til fødselen og skulle sjekke kor mykje geranium eg tålte i det og så kjente eg ingenting:laughing021så gønna jo på med mykje, og for ein opplevelse! Beste post-fødsel ever!
Ja kanskje. Vi får se :-)
Ja jeg elsker oljer. Brukte det daglig før. Overalt. Hehe. Var veldig olje gal!
What? Hvordan kunne du ikke kjenne geranium. Den lukter myyyye :-p hahaha

Spennende tid nå da! ❤️ Veeel, du bør jo vente til ikm, men det føles jo ut som en evighet til i dpo-land :p
Kommer an på hvordan du takler skygger og usikkerhet, falske negative/positive tester etc ❤️ Jeg ventet til 11 dpo, og da fikk jeg tydelig positiv. Men noen tester positivt tidlig, andre sent :p Her er en side som sier sannsynligheten for positive tester i dpo-land https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Ja veldig. Røk på en smell isted :-p hehehe.
Jeg skal prøve å vente… :-)
Takk for link!! :-) ❤️

Ja kanskje. Vi får se :)
Ja jeg elsker oljer. Brukte det daglig før. Overalt. Hehe. Var veldig olje gal!
What? Hvordan kunne du ikke kjenne geranium. Den lukter myyyye :p hahaha
Fordi eg hadde mista luktesansen, og det beviste jo geranium, for som du seie, den lukte maaasse :hilarious: har faktisk hatt minst 50% nedsatt luktesans i over eit år etter korona, fekk den tilbake når eg blei gravid igjen i Desember :) men det var og einaste symptom eg fekk på korona, tap av luktesans :happy:

Så røk jeg jo på en testesmell idag også da… å testene var visst ødelagt/ugyldig… sååå. Men etter alle hadde lagt å tørket en stund var det 2 streker på alle 3.
måtte ta 3 siden de alle var jo dust. :-p
Sendt mail til make sure. Så de e så grei å sender meg nye i posten!

Ellers føler jeg at jeg har en del symptomer.
Men tørr ikke ligge for mye i de siden det ikke gikk bra forrige gang.
Liiiitt roligere denne gang. Men sprøtt at i morgen er det 6 dager til IKM. Føler det går liitt fortere denne gang. Vi får håpe ikke mensen blir 5 dager forsinket om den tenker å dukke opp.

Symptomene så langt er :

- Litt sånn press nedi greiene.
- En del gjennomsiktig slim/utflod?
- Litt krampaktige mensensmerter
- Litt vond korsrygg (litt brennende følelse)
- Små øm i puppene
- Før idag var blodårene så synlig på puppene at man kunne stryke på de :-p
- mega tissetrengt

Såå. Hvem vet. Kanskje det er ei lita spire inni der. Eller kanskje jeg bare er mega sensitiv å kjenner alt som skjer i kroppen!

Legger ved dustetestebildene fra før idag. ❤️

Vedlegg

• AC0C7874-6C8B-4605-9D7D-4067CECBD92B.jpeg
    AC0C7874-6C8B-4605-9D7D-4067CECBD92B.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 107
  • 3BE66EAC-2636-448F-9531-475DDAC4E216.jpeg
    3BE66EAC-2636-448F-9531-475DDAC4E216.jpeg
    871,2 KB · Visninger: 93
  • 81ACF6AD-9C7F-4B65-8F96-495A069BEE80.jpeg
    81ACF6AD-9C7F-4B65-8F96-495A069BEE80.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 113
  • 97F7952B-6F4C-4443-8912-79584866ABAB.jpeg