Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Nei. Overlegen på Ullevål sa at Porsgrunn hadde mye kortete ventetid hvis vi ville reise litt lenger. Og det vil vi absolutt.
Så håper jo det da :happy: :Heartred Jeg har liksom et lite ønske og et håp om første innsett til våren!
Så bra! Hadde gjort det jeg også, om jeg var deg ☺️ Krysser alt for deg ❤️ Håper det går på første forsøk! Men kan dere prøve selv i mellomtiden?

Så bra! Hadde gjort det jeg også, om jeg var deg ☺️ Krysser alt for deg ❤️ Håper det går på første forsøk! Men kan dere prøve selv i mellomtiden?
Tusen takk! Mannen har liksom vært i lang tid sann «jaja, det går jo en gang» til å bli sann «da går vi for alternativet som går raskest, ekstra kjøre vei går fint»
Og det er så utrolig behagelig. Var jo på utredning osv osv og neste steg var velge sted med eksen. Men da følte jeg meg bare så vanvittig alene. Så denne gangen føles det trygt og riktig. :Heartred
Ja, vi fortsetter å prøve selv i mellomtiden. Men alle tips og triks vi kan.

Tusen takk! Mannen har liksom vært i lang tid sann «jaja, det går jo en gang» til å bli sann «da går vi for alternativet som går raskest, ekstra kjøre vei går fint»
Og det er så utrolig behagelig. Var jo på utredning osv osv og neste steg var velge sted med eksen. Men da følte jeg meg bare så vanvittig alene. Så denne gangen føles det trygt og riktig. :Heartred
Ja, vi fortsetter å prøve selv i mellomtiden. Men alle tips og triks vi kan.
Så bra han er så støttende og positiv ❤️ Det er viktig!! Har hørt det kan være en tøff prosess, men det er viktig med en støttende mann uansett ❤️

Så bra han er så støttende og positiv ❤️ Det er viktig!! Har hørt det kan være en tøff prosess, men det er viktig med en støttende mann uansett ❤️
Ja. Absolutt. Jeg bare gleder meg til å komme igang jeg. Har kommet til det punktet at jeg ikke bryr meg om hvis det er vondt, ubehagelig osv. jeg bare vil komme igang :Heartred

Jeg gleder meg til dere kommer i gang, jeg! Håper ventelisten er kort ❤️❤️

Jeg gleder meg til dere kommer i gang, jeg! Håper ventelisten er kort ❤️❤️
Så hyggelig! Jeg også :Heartred
Det blir veldig veldig spennende. Prøver å lese meg litt opp på alt dette. Er jo så mye greier. Fant på assistert i går at noen skrev lang protokoll og kort protokoll. Da måtte jeg selvsagt prøve å finne ut av hva forskjellen der var. Som sagt, alt jeg skulle ønske jeg kunne! :hilarious:

En regnfull søndag

Ligger på sofaen med hundene krøllet rundt meg og med en deilig god kaffekopp.
Fantastisk! Sitter å ser på fødeavdelingen.
Hvor mange ganger har jeg sett alle sesongene av fødeavdelingen?
Meg: Ja. :hilarious:
Gråter hver gang.

Jeg føler at alt begynner å falle på plass. Føler at 2023 er mitt år! Jeg bare gleder meg så mye til alt fremover nå! :love7

Da var blodprøvene tatt!
Starter med letrozol om noen dager. Fortsetter å prøve, nå gjør vi vårt. Så er det bare å evt vente til vi får hjelp.
Så får vi ta en syklus av gangen :happy:

Supert! Da er en ting unnagjort i alle fall!
Veldig greit å ha fått ordnet de nå, da er de jo ferdige til gyn timen, og forhåpentligvis skriver hun henvisning samme dag.

Supert! Da er en ting unnagjort i alle fall!
Veldig greit å ha fått ordnet de nå, da er de jo ferdige til gyn timen, og forhåpentligvis skriver hun henvisning samme dag.
Ja. Regner med det, siden hun også syntes vi bare skulle komme igang. Angrer at jeg ikke ringte før vi reiste på ferie. Men jeg er så usikker på behandlingssted. For i går eller i dag så jeg en som skrev at forsamtale gikk fortere på riksen enn Porsgrunn. Men behandling kanskje raskere. Så jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro jeg. Tror kanskje jeg bare må slutte å lese, og regne med at gyn har peiling :hilarious:

Ja. Regner med det, siden hun også syntes vi bare skulle komme igang. Angrer at jeg ikke ringte før vi reiste på ferie. Men jeg er så usikker på behandlingssted. For i går eller i dag så jeg en som skrev at forsamtale gikk fortere på riksen enn Porsgrunn. Men behandling kanskje raskere. Så jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro jeg. Tror kanskje jeg bare må slutte å lese, og regne med at gyn har peiling :hilarious:

Vel, uansett ventetid så er det jo ikke vits i å kaste bort uker på å gruble :p
Jeg er litt usikker på hvordan oversikten der er, den du la ut - er det makstid før behandling, er det gjennomsnittlig tid før behandling eller er det "ca tid alle må vente".
For de to første alternativene, da KAN det jo gå mye fortere ved kapasitet. Om det er sistnevnte ville jeg bare valgt den som har beskrevet kortest tid :p

Vel, uansett ventetid så er det jo ikke vits i å kaste bort uker på å gruble :p
Jeg er litt usikker på hvordan oversikten der er, den du la ut - er det makstid før behandling, er det gjennomsnittlig tid før behandling eller er det "ca tid alle må vente".
For de to første alternativene, da KAN det jo gå mye fortere ved kapasitet. Om det er sistnevnte ville jeg bare valgt den som har beskrevet kortest tid :p
Nei. Bare å få oss på den ventelista. Hun sa jo sist jeg var der at jeg skulle ta med partner. Så regner vel med at hun sender søknad da, tror ikke han skal være med for en annen grunn :hilarious:
Jeg gir virkelig opp på hva som er lurt. Husker sist jeg stod der jeg står nå, så var det samme. Porsgrunn gikk raskere enn riksen. Men det er jo noen år siden da!

Back
Topp