Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Solskinnsbobla ☀️

Forumet er livet
Novemberfnuggene 2023
Hei!

Håper jeg gjør dette riktig!
Den 28 november tok jeg ut kobberspiralen. Å like etter, mulig dagen etter hadde jeg eggløsning. Hvertfall ifølge kalenderen.
Hadde oss dagen før spiralen røk også dagen etter spiralen ble tatt ut i håp om at vi rakk eggløsning!

I mellomtiden har jeg hatt det meste av symptomer!
Idag er IKM dagen. Å det er dritt, jeg får mange hvite tester. Bortsett fra 3 stk som hadde svak strek, mest sannsynligvis skyggestrek. Ikke noe gøy.
Nå venter jeg bare på at tante rød skal komme så jeg kan roe meg litt ned å slippe å være så besatt i noen dager. Det er slitsomt å være så ivrig, å være en så vill og gal testetøs.
Å ikke minst er det ganske så dyrt, selv med «billigtester»
Jeg prøver å være rolig å ta det som det kommer, å jeg vet det er mange som sliter lenge med at det klaffer, så jeg skal ikke synes synd på meg selv. Eller jeg føler jeg ikke burde det. Men samtidig er jeg så utrolig utålmodig å blir så skuffet nå om det ikke går. Jeg vet jo det er bare å prøve igjen. Jeg vet jo at det sannsynligvis vil klaffe før eller siden. Når det er tid for det. Men alikavell blir skuffelsen stor.
Med første barn ble jeg gravid rett etter jeg tok ut p piller som jeg hadde gått på i åresvis. Da følte jeg meg mega heldig. Men er jo også 6 år siden sist, å ting forandrer seg. ❤️

Vet ikke helt hva jeg vil med denne dagboken, men kanskje det kan være godt for meg å ha sånne flotte damer som dere å dele med.
Er jo ikke så mange andre jeg kan prate med i denne prøveperioden. ❤️

Jeg vet ikke hvorfor men Flo har sagt i 2 dager nå at det er forventet mens, å idag er den forsinket. Jeg trodde IKM dagen var på torsdag.
Men men, den er nok forsinket av stress isåfall, så mange negative tester som jeg har tatt kan jeg jo ikke være gravid tror jeg?

Vedlegg

• 77D26A02-90C0-4966-98B3-00E8F22F6EA9.jpeg
    77D26A02-90C0-4966-98B3-00E8F22F6EA9.jpeg
    391,9 KB · Visninger: 83
Mensen enda ikke kommet. Å enda bare blendahvite tester. :-/ dette e bare pining når mensen er sen. La den komme så vi kan prøve på nytt igjen! :-/

Følelsen av at mensen er 3 dager forsinket.
Tok test idag, skyggestrek uten rosa farge. Inatt gjorde det vondt å sove på ene puppen
Men er sikkert bare mensen som lurer meg å er her hvert øyeblikk.
Hvorfor er ventetiden så lang?
Tipper det er maaaange der ute som er like utålmodig? ❤️

Fint å ha en dagbok å tømme tankene i! Det kan ta tid før syklusen blir normal etter å ha sluttet med prevensjon. For meg tok det faktisk 6-7 uker før eggløsningen kom etter jeg tok ut spiral. Men for sndre kommer den jo med en gang! Det kan jo ha vært eggløsning du kjente, men kan også ha vært hormonelle forandringer som gjør at du kjente noe. Kroppen kan jobbe litt med å få i gang maskineriet igjen! Håper det klaffer fort for dere denne gangen også, skjønner jo godt at du blir utålmodig ❤️

Fint å ha en dagbok å tømme tankene i! Det kan ta tid før syklusen blir normal etter å ha sluttet med p-piller. Det kan jo ha vært eggløsning du kjente, men kan også ha vært hormonelle forandringer som gjør at du kjente noe. Kroppen kan jobbe litt med å få i gang maskineriet igjen! Håper det klaffer fort for dere denne gangen også, skjønner jo godt at du blir utålmodig ❤️
Ja merket det var fint å samle ting her! :-)
Men jeg hadde kobberspiral nå når jeg tok ut. I 2016 sluttet jeg på p pillene før jeg ble gravid med tøtto :-)

Ja merket det var fint å samle ting her! :)
Men jeg hadde kobberspiral nå når jeg tok ut. I 2016 sluttet jeg på p pillene før jeg ble gravid med tøtto :)

Jeg så det etter jeg postet, redigerte innlegget etterpå :)

Kjøpt make sure tester som alle snakker så bra om!

Idag er mensen 4 dager forsinket, jeg har vonde pupper; vond korsrygg, stive og såre nipler. Også ikke noe mensen enda. Men synes jeg skimter en strek her. :-)
Vi får se om en stund når hele testen blir blendahvit.
Jeg synes egentlig jeg ser den ganske tydelig!!

Vedlegg

• 01CEA7E4-3F20-4A95-9E84-60FBE6DC3483.jpeg
    01CEA7E4-3F20-4A95-9E84-60FBE6DC3483.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 197
  • 0E47A0D3-811E-47ED-AB3E-28656CAA6226.jpeg
    0E47A0D3-811E-47ED-AB3E-28656CAA6226.jpeg
    968,1 KB · Visninger: 202
Synes jeg fremdeles ser streken.
Men tørr ikke glede meg for mye. Kjenner det skjer mye nedi underlivet nå!!

Vedlegg

• 11F52452-D3E3-45B7-8004-464D07ECD54D.jpeg
    11F52452-D3E3-45B7-8004-464D07ECD54D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 203
Jeg har elendig streksyn men synes at jeg ser!!!
Hihi så gøy! takk for at du tok deg tid til å se å svare!
Blir helt kokko av å ikke kunne snakke med noen om dette, å mannen er på jobb. Vil ikke sende bildet til han, vil vise han men mulig jeg må roe meg litt. Kan jo hende det bare er en skygge.
Hadde liksom slått meg litt til ro om at det ikke ble noe denne gang. Men siden mensen enda ikke er her så begynner jeg jo å lure igjen

Hihi så gøy! takk for at du tok deg tid til å se å svare!
Blir helt kokko av å ikke kunne snakke med noen om dette, å mannen er på jobb. Vil ikke sende bildet til han, vil vise han men mulig jeg må roe meg litt. Kan jo hende det bare er en skygge.
Hadde liksom slått meg litt til ro om at det ikke ble noe denne gang. Men siden mensen enda ikke er her så begynner jeg jo å lure igjen
Ikke mulig å slå seg til ro så lenge man ikke har fått mensen, helt forståelig, det! Er det noe der (som jeg syntes jeg så på det siste bildet ditt, men vanskelig å se grå eller farge), så vil det jo bare bli sterkere på seinere tester og du kan vise dem til mannen din :)

Ikke mulig å slå seg til ro så lenge man ikke har fått mensen, helt forståelig, det! Er det noe der (som jeg syntes jeg så på det siste bildet ditt, men vanskelig å se grå eller farge), så vil det jo bare bli sterkere på seinere tester og du kan vise dem til mannen din :)
Hehe ja det er sant! Vaaaaanskelig!!
Eg får vell bare vente litt til ja

Back
Topp