Jeg har sååå mye murringer og ekstremt oppblåst!Flere her som har masse murringer?? Mest når eg sitter/ligger i ro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sååå mye murringer og ekstremt oppblåst!Flere her som har masse murringer?? Mest når eg sitter/ligger i ro.
Hei
Noen som har erfaringer med babydoppler?
Jeg har en, husker ikke hva den heter. Men jeg har funnet fra uke 8 tidligere. Men da er det ikke sikkert man finner hver gangHei
Ja eg kjøpte for ein stund siden. Klarte å høre hjertelyden fra uke 7Hei

Ja eg kjøpte for ein stund siden. Klarte å høre hjertelyden fra uke 7![]()

Har angelsound og funnet hjertelyd fra uke 8 med første og uke 7 med andreHei
Jeg kan tydeligvis ikke datoer. Men det er torsdag og fredag. Så jeg tror min beregning er mest riktig. Men nå har jeg alltid testet sent positivt med alle mine 3 barn. Og alltid blitt satt tilbake. Men jeg tenker jeg gjør alle beregninger ut ifra min dato frem til jeg evt har svar fra ultralyd
Det må være lov å snike littJeg er enig med @HildeFraNordSør . Jordmor går kun etter menstermin, og kommer til å være fastlåst på denne. Forøvrig, siden syklusene dine varierer så veldig, kunne man jo forhørt seg om man kunne på en terminbestemmende TUL..
Jeg tror dog mer på din termin ut fra det du sier her, enn jordmors bastante mens-beregning.
(Jeg bare sniker her inne, fremdeles. Fæl på det der.)
Kjedelig med avlyste timer. Jeg skulle ha legetime i dag. Kom meg til byen, også bare.. "avlyst, ny time i januar". Da hadde jeg allerede stått opp en time tidligere enn normalt, og kjørt 40 min liksom.Det må være lov å snike litt
Og jeg forholder meg nok til min termin frem til første ultralyd. Har også fått enda en ny legetime på torsdag. Så håper bare denne ikke blir avlyst. Kan hende legen vil sende meg på tul for å fastsette termin om hun ikke vil øve seg på ultralyd selv.
Ja, absolutt. Jeg får nok mange ultralyder etterhvert. Men hadde vært fint med en nå snart for å få det bekreftetKjedelig med avlyste timer. Jeg skulle ha legetime i dag. Kom meg til byen, også bare.. "avlyst, ny time i januar". Da hadde jeg allerede stått opp en time tidligere enn normalt, og kjørt 40 min liksom.
Får håpe du får TUL, er greit å ha noe å forholde seg til.. og bekrefte liv i magen, er jo og fint![]()
Så morsomt, litt samme greia her faktisk! Har veldig lyst å føda heima, men bur 1,5t fra nærmeste sjukehus og mannen syns det er aaaalt for risky. Så det kommer nok ikkje til å skje om det ikkje skjer spontantHar veldig lyst på en hjemmefødselOg jrg kan masse om det og vet hvor trygt det er. Men jeg tør rett og slett ikke
Har en slags frykt for at det skal være noe fryktelig galt med babyen og at hen trenger hjelp asap, eller at jeg ikke slutter å blø og ender opp med å blø ihjel. Er helt idiotisk, men jeg er for pingle til det. Ellers hadde hjemmefødsel vært drømmen!
Jeg og dattera mi på snart 6 pleier å se på fødevideoer sammenelsker det begge to!
men hu var den som satt våken gjennom heile fødselen min, og såg og hørte alt, kun i sympati for meg som var der aleine. Om eg kunne føda aleina så kunne hu sitta og støtta megJa brukt på alle, første prøvde eg ikkje på før i uke 9, men fant med ein gang. Dei andre 4 har eg funnet i uke 7 ishHei
i ei facebook termingruppe laga dei faktisk ein regel på at det ikkje var lov å skrive om doppler.Takk for svarJa brukt på alle, første prøvde eg ikkje på før i uke 9, men fant med ein gang. Dei andre 4 har eg funnet i uke 7 ishmykje fram og tilbake ang doppler, og mange her inne tenner på alle plugger rundt det har eg funnet ut
i ei facebook termingruppe laga dei faktisk ein regel på at det ikkje var lov å skrive om doppler.
Men eg syns det er heilt topp. Kommer til å bruke alltid, til tross for at det var med doppler eg fant ut at babyane var døde. Men ja, det finnes både gode for og imot når det kommer til doppler, så ein bør lese seg litt opp om erfaringer rundt det, ka ein tåler og ikkje osv.
Jeg er enig med @HildeFraNordSør . Jordmor går kun etter menstermin, og kommer til å være fastlåst på denne. Forøvrig, siden syklusene dine varierer så veldig, kunne man jo forhørt seg om man kunne på en terminbestemmende TUL..
Jeg tror dog mer på din termin ut fra det du sier her, enn jordmors bastante mens-beregning.
(Jeg bare sniker her inne, fremdeles. Fæl på det der.)
Føler jeg skimter en strek her! Den første testen er nesten med en gang, den andre har lagt noen minutter på kjøkkenbenken , synes jeg ser en strek der også. 4 dager overtid på mensen.
Men kjennes ut som veldig mensen smerter i underlivet. Vanskelig å juble helt enda… noen andre som Ser??
I følge FHI anses 200 mg pr dag som trygt, dvs 2 liter cola hvis matten min stemmer. https://www.fhi.no/ml/kosthold/fakta-om-koffein/Hvor «ille» er det og drikke vanlig cola? Må sies at jeg ikke drikker kaffe…
, så det blir ikke mye koffein jeg kommer til å få i meg før august.