Skravletråd

Hvorfor tar dere «alle» hcg test blodprøve? Kun for å sjekke at det er normal økning, eller av andre grunner?

Har liksom aldri gjort det annet enn for å bekrefte svangerskap (legen som insisterte en prøve med andremann).

Hvorfor tar dere «alle» hcg test blodprøve? Kun for å sjekke at det er normal økning, eller av andre grunner?

Har liksom aldri gjort det annet enn for å bekrefte svangerskap (legen som insisterte en prøve med andremann).
For min del er det beskjed fra klinikken, pga IVF.

Ikkje gjort det med dei 3 andre. Men etter to sa det siste året, så er det rett og slett for å berolige meg. Eg har ikkje ein glede, eller ein tru på at dette skal gå bra. Eg bare tenker på kor lett det har vært, ingen stress osv. du har fått ein positiv test, fått høre hjerte i uke 10. så gått på ul i uke 18-20. og bare antatt at man er gravid heile tiden, hatt en glede, og snakket om fremtiden til barnet med en stor giver. Men no er det bare styr. Og det skal vare i over ein mnd til. Før eg virkelig kan glede meg, fortelle og planlegge.

Hvordan er deres matlyst? Jeg som vanligvis elsker(!!) smågodt og spiser det flere ganger i uken, blir kvalm av tanken på smågodt :hungover: Usikker på hva jeg syns om det:laughing002 har generelt dårlig matlyst. Syns det er litt kjedelig. Elsker mat, spesielt middag

Hvordan er deres matlyst? Jeg som vanligvis elsker(!!) smågodt og spiser det flere ganger i uken, blir kvalm av tanken på smågodt :hungover: Usikker på hva jeg syns om det:laughing002 har generelt dårlig matlyst. Syns det er litt kjedelig. Elsker mat, spesielt middag
Jeg spiser massevis av mat! Er sulten hele tiden :p frister kun med mat og ikke godteri og slikt.

Er noen som gruer seg til jul og selskaper?
Kjenner at formen ikke er på topp, så gruer meg til hvordan flere dager med feiring vil påvirke kroppen. Var helt kjørt i går etter et lite kafébesøk i går kveld etter en lang dag med kvalme. Har ikke lyst til å dele graviditeten så tidlig heller :bag:

Noen som har hatt med ungen på ultralyd?
Vurderer å bestille time i romjula, men bhg er stengt :bag:

Her vurderte vi det når vi skal på lille julaften bare for å se om hjerte slår så jeg får ei fin jul- da blir lille enten med eller drar til tanten:)

Ikke TUL, men har hatt med 2-åringen på diverse andre avtaler jeg har hatt. Han får se Peppa Gris imens, det går som regel greit. :)

Back
Topp