tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Er du slank og godt trent med lav fettprosent kanskje?Varmt og godt, likte denJeg har generelt ganske lav kroppstemperatur uten st jeg vet hvorfor, når jeg har 38°c i feber føler jeg med nesten død
![]()
Vet ikke om sånt har noe å si egentlig, men 
Jeg har generelt ganske lav kroppstemperatur uten st jeg vet hvorfor, når jeg har 38°c i feber føler jeg med nesten død
Jeg er spent på hva normalen min er. Jeg har begynt å spotte, så finner det nok ut snart 
Skulle ønske jeg fikk vite om det bare var rester eller om jeg rakk å bli gravid på ny og det endte i kjemisk. For testene virket sterkere de siste dagene, fram til i går da
Jeg har begynt å spotte i kveld. Så håper CD1 kommer i morgen. Hvis ikke kommer den senest tirsdag, tenker jeg. Og så vet jeg ikke noe om hvordan syklusene mine blir framover, men håper på IKM uke 2!!
Hvordan er syklusene dine?
Håper CD1 i morgen, IKM uke 2 og septemberspire da
Kort og lite blødning under mens (som før sprial) EL på CD14 og 1dpo i dag, håper litt for mye på klaff i pp1

Har svake teater i tillegg, så nok litt derfor jeg også lurer, men takk for svar
fikk heller ikke tempet i går ettersom jeg så og si ikke sov, men håper det går fint uansett.

Håper du får et kjempefint svangerskap med minimalt med plager!
Så satser vi på fine svangerskap!