Maggie❤️

Cd 20, 5 dpo

Gud som dagene snegler seg avgårde.
I dag er det heldigvis mye å gjøre på jobben og jeg blir værende her til kvelden i dag. Så da går jo dagen❤️

Kjente på litt tyngde i livmoren når jeg var på toalettet i sted, men det har jeg jo hver måned, så legger ikke noe særlig i det. Men denne måneden har jeg ingen andre symptomer. Hverken murring eller noe form for smerte eller prikking, stikking som jeg pleier. Wæææ. Orker snart ikke vente mere.
Ikke lenge til test nå. Et Par dager nå, så ryker’n ❤️

Cd 22, 7 dpo

Endelig lørdag, frøkna er lagt å vi kan endelig nyte kvelden:) skal spise biff med god samvittighet. Rå. Elsker rå biff ❤️ håper det blir siste gnag på en stund :p

Litt symptomer i dag, ømme pupper og små murringer. Ømme pupper har vært fraværende siste året vi har prøvd. Så håper det er et positivt tegn ❤️ vært veldig trøtt siste dagene, frøkna våkner 06 slagen hver dag, men jeg legger meg relativt tidlig. Så får egentlig nok søvn, men likevel er jeg kjempe sigen.
Tok en test i sted!!! Flaut. Men ja. Da var man i gang:p ;)

God lørdags kveld ❤️

Cd23 og 8 dpo.

Det er så rart at murringene er sterkere på kvelden når jeg slapper av en på dagtid, da kjenner jeg ingen ting. Nå igjen sitter jeg å kjenner på denne følelsen. Selvom det ikke trenger å bety noe.

I morgen er jeg 9 dpo og da jeg fikk positiv test med frøkna:) allerede tatt en test i dag, men den var jo selvfølgelig blenda ;) trodde jeg hadde mange tester fra sist pp men var ikke så mange likevel så jeg må klarer å vente til etter jobb i morgen med å teste ❤️ det mååååå jeg bare!!!

Ellers er humøret dritt. Alltid på denne tiden. For jeg veeeet det ikke skjer noe denne måneden heller :(

Skal ha foreldresamtaler i hele morgen på jobb, så da får jeg hvertfall andre ting å tenke på til jeg kommer hjem :)

Cd 24 og 9 dpo!!!

Våknet sjukt tissetrengt og skikkelig kvalm i dag. Jeg var på nippet til å kaste opp, så ille at jeg måtte ta kvalmestillende før jobb, for jeg skal sitte 6 timer å ha møte med alle foreldrene på avdelingen min. :hungover:
Passet ikke å være kvalm i dag, selvom det kanskje er positivt?
Lot vær å teste til morningen i dag. Så blir ekstra spennende i kveld, om det er en grunn for denna kvalmen❤️

Murrer litt i magen å føles liksom gravid. Puppene er litt tunge men ikke ømme sånn at det gjør vondt. Men er en sånn rar følelse. Jeg husker ikke helt hvordan det var med første mann ☺️

Oppdaterer senere i kveld når jeg får tatt en test ☺️ tvi tvi :)

Æsj. Her var det jo ikke mye å rope hurra for :( det var skikkelig skuff tross litt symtomer. Får kjøpe meg nye tester å teste igjen i morgen ❤️
1B8D0356-87A1-4E6E-BF2F-0A866B619D46.jpeg

Cd 25 og 10 dpo:)

Fortsatt negativ test :( og håpet begynner og forsvinne for denne pp. Jeg har ikke sånn voldsomt mange symptomer lenger heller. Vurderer å kjøpe meg el tester til neste pp. Og prøve litt kjærring råd. Kanskje wild yam. Vi får se.

Egentlig har jeg det ganske greit i dag. Ting går bra på jobb og snart er det juleferie ;)

Legger til bilde av testen ;)
CAF0E9DC-2B79-44C9-9433-CE8D779510D9.jpeg

Hvordan går det? ❤️
Hei og hopp ikke vært inne her. Sjuk unge ;) IGJEN!! ;)

Men ja, er i dag på cd 28. og tr skal komme i morgen eller søndag!!

Negativ test i går så da venter jeg til søndag for å ta den siste testen om tr ikke kommer! Men jeg regner med at det ikke ble noe ☺️

Hei og hopp ikke vært inne her. Sjuk unge ;) IGJEN!! ;)

Men ja, er i dag på cd 28. og tr skal komme i morgen eller søndag!!

Negativ test i går så da venter jeg til søndag for å ta den siste testen om tr ikke kommer! Men jeg regner med at det ikke ble noe ☺️
Uff, ja det er vel tiden for det nå :wtf: Jeg håper fortsatt på at du skal få positiv test, så krysser fingrene for søndag da! ❤️

Pp 15, cd1

Våknet opp med tr en dag før jeg pleier. Da ble denne syklusen på 28 dager å det er jo fint :)

Rekker akkurat en pp til dette året med ikm på nyttårsaften. Så det blir spennende ❤️

Tvi tvi for denne pp ❤️
Så dumt det endte i ny pp :( Men håper du og dere får en skikkelig fin desember måned likevel. Og at dere får en skikkelig fin nyttårsoveraskelse :love017

Så dumt det endte i ny pp :( Men håper du og dere får en skikkelig fin desember måned likevel. Og at dere får en skikkelig fin nyttårsoveraskelse :love017
Takk ❤️ vi skal kose oss i desember og ha en fortreffelig jul selvom❤️ kanskje vi får en liten juleglede på tampen? Krysser alt.
Håper du har det fint ☺️

cd 2
Helgen har egentlig gått veldig fort. Frøkna våknet opp feberfri på lørdag. Da møtte vi bestemor og dro å kjøpte noen julegaver. Lille tuppa var jo med, men de lekene vi så på har hun vel allerede glemt da hun fikk en førjuls gave ❤️
Blir så koselig å feire jul med en snart 2 åring. Nå skjønner ho mere, og er så opptatt av nisser, lys og pynt. Stas.

Har det egentlig ganske bra om dagen❤️ håper det har en positiv innvirkning på fertiliteten denne måneden ❤️

Happy 2 søndag i advent ❤️ og takk Gud for søndag og barnehage i morgen ;)

Pp 15, cd1

Våknet opp med tr en dag før jeg pleier. Da ble denne syklusen på 28 dager å det er jo fint :)

Rekker akkurat en pp til dette året med ikm på nyttårsaften. Så det blir spennende ❤️

Tvi tvi for denne pp ❤️
Så kjedelig at det ikke gikk denne pp’n❤️ krysser fingrene for at pp15 har gullegget, og at dere får en positiv test i jula ❤️

Takk ❤️ vi skal kose oss i desember og ha en fortreffelig jul selvom❤️ kanskje vi får en liten juleglede på tampen? Krysser alt.
Håper du har det fint ☺️
Jo takk som spør :happy: Har det fint nok jeg. Formen er litt så som så, og har vel bare innfunnet meg med at formen sikkert kommer til å være på halv tolv resten av svangerskapet :playful: Også er deg OUL om 1 uke, så spent på den timen. Ellers koser jeg meg veldig med at det er desember, og stadig nærmere juleferie og jul :love017

Godt å høre du har det bra om dagen og nyter desember og jul :Heartred Skal krysse fingre og tær for et jule/nyttårsmirakel på dere :happy:

Cd 4

Tiden flyr jo avgårde med jobb. Snart cd 5;) allerede❤️ i går var en kjip dag. Men fikk snakket med samboeren og ble litt bedre;)

Nå er jeg spent på når jeg får el. Beregnet er vel neste fredag. Virker som en evighet til. Men det går egentlig fort når det er fult opp med jobb osv.

Lurer på om jeg skal teste etter el denne måneden eller ikke? Jeg skal hvertfall ikke tempe. Så lurer bare på om jeg skal følge med på symptomer selv, og bare ta det derfra. Har på ingen måte troen denne pp heller. Men fader a, det måååå jo gå en gang? ;p jeg er hvertfall ikke langt unna å gi opp nå.
Uansett. God Tirsdag ❤️

Back
Topp