Ja! Jeg vet. Men kan ikke huske jeg gjordet det under sist graviditet.Som @Tiol skriver så er jo ofte drømmer som du hadde nettopp ofte et symptom på graviditet
Blir utrolig spennende nå de neste dagene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Jeg vet. Men kan ikke huske jeg gjordet det under sist graviditet.Som @Tiol skriver så er jo ofte drømmer som du hadde nettopp ofte et symptom på graviditet
Blir utrolig spennende nå de neste dagene![]()
Er dette tidligtest eller vanlig? Jeg fikk negativ vanlig 9 dpo, men positiv 11 dpo sistÆsj. Her var det jo ikke mye å rope hurra fordet var skikkelig skuff tross litt symtomer. Får kjøpe meg nye tester å teste igjen i morgen
Vis vedlegget 393226
Dette er vanlig testEr dette tidligtest eller vanlig? Jeg fikk negativ vanlig 9 dpo, men positiv 11 dpo sist
Krysser fingrene for degDette er vanlig testda krysser jeg fingrene for i morgen. Testet du da 10 dpo også??
![]()
Hei og hopp ikke vært inne her. Sjuk ungeHvordan går det?![]()
Uff, ja det er vel tiden for det nåHei og hopp ikke vært inne her. Sjuk ungeIGJEN!!
Men ja, er i dag på cd 28. og tr skal komme i morgen eller søndag!!
Negativ test i går så da venter jeg til søndag for å ta den siste testen om tr ikke kommer! Men jeg regner med at det ikke ble noe![]()
Jeg håper fortsatt på at du skal få positiv test, så krysser fingrene for søndag da! Så dumt det endte i ny ppPp 15, cd1
Våknet opp med tr en dag før jeg pleier. Da ble denne syklusen på 28 dager å det er jo fint
Rekker akkurat en pp til dette året med ikm på nyttårsaften. Så det blir spennende
Tvi tvi for denne pp![]()

TakkSå dumt det endte i ny ppMen håper du og dere får en skikkelig fin desember måned likevel. Og at dere får en skikkelig fin nyttårsoveraskelse
![]()
Så kjedelig at det ikke gikk denne pp’nPp 15, cd1
Våknet opp med tr en dag før jeg pleier. Da ble denne syklusen på 28 dager å det er jo fint
Rekker akkurat en pp til dette året med ikm på nyttårsaften. Så det blir spennende
Tvi tvi for denne pp![]()
Jo takk som spørTakkvi skal kose oss i desember og ha en fortreffelig jul selvom
kanskje vi får en liten juleglede på tampen? Krysser alt.
Håper du har det fint![]()
Har det fint nok jeg. Formen er litt så som så, og har vel bare innfunnet meg med at formen sikkert kommer til å være på halv tolv resten av svangerskapet
Også er deg OUL om 1 uke, så spent på den timen. Ellers koser jeg meg veldig med at det er desember, og stadig nærmere juleferie og jul 
Skal krysse fingre og tær for et jule/nyttårsmirakel på dere