Tusen takk Trinity85!Ååå, herregud så kjekt dette var å seGratulerer så mye!
Vi havnet dessverre ikke i samme termingruppe igjen, men jeg følger rett bak deg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Trinity85!Ååå, herregud så kjekt dette var å seGratulerer så mye!
Vi havnet dessverre ikke i samme termingruppe igjen, men jeg følger rett bak deg 
Oh no!Ser den..jeg er tomt for tester
Får to digitale i posten, men skulle litt ønske jeg hadde noen flere vanlige, haha..![]()
Oh no!Hehe skjønner det, skal prøve å ikke kjøpe flere tester når mine er oppbrukt, men det kan bli vanskelig, det er så staaaas med to streker!!
![]()
Enig!Ja og betryggende når de blir sterkere o.o

Absolutt sterkere! I tillegg er jo kontrollstreken litt svakere, så det betyr jo at differansen, og dermed hcg økning, er enda større enn det ser ut som (hvis du skjønner logikken min)PP 23 - CD 40 - 11 DPO
Burde kanskje ventet litt lengre før ny test, men synes streken er bittelitt sterkereDen øverste fra i dag, den nederste fra i går.
Vis vedlegget 391836
Vis vedlegget 391837
Symptomer er ømme pupper og ømt i livmorområdet. I tillegg er jeg frysen og har litt tett nese, sår hals og følelsen av å ikke være i form (sånn har det vært i starten ved de andre graviditetene òg, men også iblant ved TR). Uggenheten som pleier komme både før TR og ved tidlig graviditet har foreløpig ikke dukket opp![]()
Ah det er jo et godt poeng! Jeg tenkte på det at kontrollstreken var en del sterkere i går, men var litt usikker på om det var en sånn sammenhengAbsolutt sterkere! I tillegg er jo kontrollstreken litt svakere, så det betyr jo at differansen, og dermed hcg økning, er enda større enn det ser ut som (hvis du skjønner logikken min)![]()
Så takk for info! Tusen takk!!Jippi!!! GRATULERER så mye!!![]()

Håper du snart er ruger du også, følger spent med videre og krysser fingrene! 
Nææh, begynte å spotte i dag. Så da satser jeg heller på tvillinger i augustTusen takkOi så spennende, håper du også kommer over til juli-gruppa!
![]()
Får bare håpe at det at TR melder ankomst for tidlig ikke ødelegger for innsett
Det var synd, men tenk at vi begge ble gravid så kjapt igjenTusen takk Trinity85!Vi havnet dessverre ikke i samme termingruppe igjen, men jeg følger rett bak deg
Håper alt er bra med deg
![]()
Ganske fantastisk! Her er kvalmen kommet seg godt på plass, så nå prøver jeg å holde meg mye i ro. Halvt sykemeldt og spiser masse. Hvordan er formen din så langt?Usj så kjedelig. Hehe krysser fingrene for tvillinger i augustNææh, begynte å spotte i dag. Så da satser jeg heller på tvillinger i augustFår bare håpe at det at TR melder ankomst for tidlig ikke ødelegger for innsett
![]()
Ja det er helt fantastiskDet var synd, men tenk at vi begge ble gravid så kjapt igjenGanske fantastisk! Her er kvalmen kommet seg godt på plass, så nå prøver jeg å holde meg mye i ro. Halvt sykemeldt og spiser masse. Hvordan er formen din så langt?
Usj, høres slitsomt ut, men så bra du tar vare på deg selv med delvis sykmelding. Når var det kvalmen kom? Har du vært på TUL forresten? Takk for det!Gratulererkrysser fingrene for en terminspire!

Kvalmen kom egentlig ganske tidlig. Men mer som uggenhet. Nå går jeg på medisiner for det fordi det har blitt skikkelig kvalme. Var på TUL på mandag og fikk se en liten klump med hjerteslagJa det er helt fantastiskUsj, høres slitsomt ut, men så bra du tar vare på deg selv med delvis sykmelding. Når var det kvalmen kom? Har du vært på TUL forresten?
Formen min er foreløpig god. I dag har det bare vært at jeg er frysen + har ømme pupper og er øm i livmorområdet. Er spent på tiden fremover, jeg har jo aldri rukket å være gravid særlig lenge
![]()