Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Hihi jeg liker responstiden din på svaret mitt til Lillafrosk
:hilarious:
:D
Tusen takk gode VakreVenus, ja denne gangen SKAL den bli sittende!
:Heartred
:smiley-angelic001
Er så koselig at du blir så glad på mine vegne :Heartred
Hahaha, ja jeg ble jo liksom ikke bare LITT ivrig på dine vegne heller, så det var jo klart jeg måtte gi lyd fra meg fortest mulig når du teaset sånn :hilarious: :angelic:
Faderrullan så stas altså, herremin! Og nei, streken din er ikke svak i mine øyne heller! Den er ikke noe svakere enn min første strek var hvertfall:) Åååå, som jeg heier nå, og unner deg dette så veldig:Heartred

PP23 - CD39 - 10 DPO

Er det virkelig sant? Er jeg gravid for 3. gang (på rad)? :sad010

Vis vedlegget 391776

Det er tidlig, og streken er svak, men det er ikke skyggestrek for jeg har selvfølgelig testet med flere tester ;) Så nå har jeg begynt med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at spiren sitter. Alle gode ting er tre? :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Åååh nå ble jeg glad!!!❤️ Gratulerer så masse! Denne gangen SKAL den sitte hele veien

Du har SÅ fortjent at det går tilslutt, det kommer det til å gjøre!

Spennende med letrozolen, altså. Var det 3 x enkel dose du kjørte? Når det korrelerer med en endring, er det vanskelig å tenke at det ikke skal ha hatt noen innvirkning, men som du sier - man vet jo ikke, det er så mange historier om at disse merkelige kvinnekroppene kan kjøre sitt eget løp. Jeg heier så innmari på at dette blir din varige tur, blir skikkelig spennende å følge deg nå! :dance008
Ja var 3 x enkel dose (har eggløsning av meg selv og regelmessige sykluser). Skulle forsøke det 3 runder før vi skulle søke om IVF. Ja sant, ikke alltid lett å skjønne! Tusen takk! :Heartred:)

PP23 - CD39 - 10 DPO

Vis vedlegget 391776

Det er tidlig, og streken er svak, men det er ikke skyggestrek for jeg har selvfølgelig testet med flere tester ;) Så nå har jeg begynt med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at spiren sitter. Alle gode ting er tre? :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Nå krysser jeg alt jeg har for deg :Heartred Alle gode ting er 3:Heartred

Litt gøy å se hvor likt vi ligger i løypa. Jeg er 11 dpo og tør ikke å teste :nailbiting:

Hahaha, ja jeg ble jo liksom ikke bare LITT ivrig på dine vegne heller, så det var jo klart jeg måtte gi lyd fra meg fortest mulig når du teaset sånn :hilarious: :angelic:
Faderrullan så stas altså, herremin! Og nei, streken din er ikke svak i mine øyne heller! Den er ikke noe svakere enn min første strek var hvertfall:) Åååå, som jeg heier nå, og unner deg dette så veldig:Heartred
Hehe :D Så bra, og så satser jeg på at den blir sterk og fin de neste dagene. Takk! Håper gleden varer helt i mål denne gangen :Heartred:Heartred

Har du testet mer? :)
For er i så fall HELT greit med testespam :p

//Testjunkie

PP23 - CD39 - 10 DPO

Vis vedlegget 391776

Ååå, herregud så kjekt dette var å se :Heartred Gratulerer så mye!

Har du testet mer? :)
For er i så fall HELT greit med testespam :p

//Testjunkie
Hehe, godt å vite! :D Nei ikke testet mer, men tenker å ta en senere i dag :D Har 4 tester igjen så tenker å spre de litt utover. Og deretter vente til TUL i uke 6 om det ikke blir noen blødning eller annet som gjør at jeg vil teste mer eller måle hcg :)

Hehe, godt å vite! :D Nei ikke testet mer, men tenker å ta en senere i dag :D Har 4 tester igjen så tenker å spre de litt utover. Og deretter vente til TUL i uke 6 om det ikke blir noen blødning eller annet som gjør at jeg vil teste mer eller måle hcg :)

Ser den..jeg er tomt for tester :o
Får to digitale i posten, men skulle litt ønske jeg hadde noen flere vanlige, haha.. :p

Ååh, jeg slenger meg på gratulasjonskoret her!! GRATULERER SÅÅÅÅ MYE! :smiley-bounce016

Jeg har trua på letrozol jeg altså, selv om du ikke tok det denne syklusen! Hos meg også satt den jo etter tre runder, etter over tre år med prøving! Gleder meg til dagens test, og ikke minst digital!!
Tusen takk :D:D Ja har veldig trua på letrozol jeg også, tror det var det som startet den gode trenden med flere graviditeter etter lang prøvetid :happy8

Back
Topp