Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Ser den..jeg er tomt for tester :eek:
Får to digitale i posten, men skulle litt ønske jeg hadde noen flere vanlige, haha.. :p
Oh no! :eek: Hehe skjønner det, skal prøve å ikke kjøpe flere tester når mine er oppbrukt, men det kan bli vanskelig, det er så staaaas med to streker!! :p

Oh no! :eek: Hehe skjønner det, skal prøve å ikke kjøpe flere tester når mine er oppbrukt, men det kan bli vanskelig, det er så staaaas med to streker!! :p

Ja og betryggende når de blir sterkere o.o

PP 23 - CD 40 - 11 DPO

Burde kanskje ventet litt lengre før ny test, men synes streken er bittelitt sterkere :pompus::DDen øverste fra i dag, den nederste fra i går.

26858044-8987-4A6B-9FB4-98DAA95D8E39.jpeg
6AAA0C99-867E-4D22-B542-538DCFC9A8C6.jpeg

Symptomer er ømme pupper og ømt i livmorområdet. I tillegg er jeg frysen og har litt tett nese, sår hals og følelsen av å ikke være i form (sånn har det vært i starten ved de andre graviditetene òg, men også iblant ved TR). Uggenheten som pleier komme både før TR og ved tidlig graviditet har foreløpig ikke dukket opp :)

PP 23 - CD 40 - 11 DPO

Burde kanskje ventet litt lengre før ny test, men synes streken er bittelitt sterkere :pompus::DDen øverste fra i dag, den nederste fra i går.

Vis vedlegget 391836
Vis vedlegget 391837

Symptomer er ømme pupper og ømt i livmorområdet. I tillegg er jeg frysen og har litt tett nese, sår hals og følelsen av å ikke være i form (sånn har det vært i starten ved de andre graviditetene òg, men også iblant ved TR). Uggenheten som pleier komme både før TR og ved tidlig graviditet har foreløpig ikke dukket opp :)
Absolutt sterkere! I tillegg er jo kontrollstreken litt svakere, så det betyr jo at differansen, og dermed hcg økning, er enda større enn det ser ut som (hvis du skjønner logikken min) :D

Absolutt sterkere! I tillegg er jo kontrollstreken litt svakere, så det betyr jo at differansen, og dermed hcg økning, er enda større enn det ser ut som (hvis du skjønner logikken min) :D
Ah det er jo et godt poeng! Jeg tenkte på det at kontrollstreken var en del sterkere i går, men var litt usikker på om det var en sånn sammenheng :happy8 Så takk for info! :D

Tusen takk Trinity85! :Heartred Vi havnet dessverre ikke i samme termingruppe igjen, men jeg følger rett bak deg :D Håper alt er bra med deg :Heartred
Det var synd, men tenk at vi begge ble gravid så kjapt igjen :Heartred Ganske fantastisk! Her er kvalmen kommet seg godt på plass, så nå prøver jeg å holde meg mye i ro. Halvt sykemeldt og spiser masse. Hvordan er formen din så langt?

Gratulerer :) krysser fingrene for en terminspire!

Nææh, begynte å spotte i dag. Så da satser jeg heller på tvillinger i august :laughing002 Får bare håpe at det at TR melder ankomst for tidlig ikke ødelegger for innsett:nailbiting:
Usj så kjedelig. Hehe krysser fingrene for tvillinger i august :D Og for at innsettet går bra!

Det var synd, men tenk at vi begge ble gravid så kjapt igjen :Heartred Ganske fantastisk! Her er kvalmen kommet seg godt på plass, så nå prøver jeg å holde meg mye i ro. Halvt sykemeldt og spiser masse. Hvordan er formen din så langt?
Ja det er helt fantastisk :Heartred Usj, høres slitsomt ut, men så bra du tar vare på deg selv med delvis sykmelding. Når var det kvalmen kom? Har du vært på TUL forresten? :) Formen min er foreløpig god. I dag har det bare vært at jeg er frysen + har ømme pupper og er øm i livmorområdet. Er spent på tiden fremover, jeg har jo aldri rukket å være gravid særlig lenge :)

Ja det er helt fantastisk :Heartred Usj, høres slitsomt ut, men så bra du tar vare på deg selv med delvis sykmelding. Når var det kvalmen kom? Har du vært på TUL forresten? :) Formen min er foreløpig god. I dag har det bare vært at jeg er frysen + har ømme pupper og er øm i livmorområdet. Er spent på tiden fremover, jeg har jo aldri rukket å være gravid særlig lenge :)
Kvalmen kom egentlig ganske tidlig. Men mer som uggenhet. Nå går jeg på medisiner for det fordi det har blitt skikkelig kvalme. Var på TUL på mandag og fikk se en liten klump med hjerteslag :Heartred
Da kjenner du jo litt på at noe skjer! Er sikker på at denne gang så kommer det til å gå helt fint, for oss begge! Ååå, det blir så kjekt fremover! Er veldig glad på dine vegne:Heartred

Back
Topp