Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Endelig :crybaby2
16676315462396878147835227452341.jpg

Sånn ser pinnen ut. Har hele tiden vært to streker, men svakere.

Vedlegg

• 16676316124027000510918882226359.jpg
    16676316124027000510918882226359.jpg
    1,8 MB · Visninger: 86
Hurra! Skal du ta flere digitale?

Jeeeij, hurra for gravid på Monitoren :gen014 :smiley-bounce016:cool05:happy093:love017:hello2:love7:Heartbigred

Hurra! Skal du ta flere digitale?
Har en igjen, tenker vente til jeg TROR jeg får 3+.
Så, 5+1 eller noe :)
Orker ikke ta for å se 2-3, fordi monitoren viser en god startøking ❤️

4+1
I det jeg skriver dette nå, så kommer jeg på at jeg har glemt progesteron medisinen min. Woops.
Det er neppe krise. Jeg talte over og regnet på at jeg må ha glemt det en annen gang også. ><
Skal egentlig ta siste dose i morgen uansett. :)
(Tok nå)

Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart. :P
I morgen kanskje.. får se hva det blir til.

Katten (gullgutten min) har oppdaget at jeg er gravid i alle fall. Han har begynt å servere meg mus og kose på magen min. Rare dyret. (De andre kattene, i alle fall to av dem, er også mer klengete).

Uansett. I dag har jeg en sånn morgen der hvor jeg føler svangerskapet kan gå bra. At det skal gå fint å slutte på progesteronet, og at det blir terminspire. Greit med sånne dager og, si.

Ellers, bare for å få litt oversikt;

Symptomer: Litt uggen innimellom, og veldig kald. Det blir jeg visst i starten av svangerskap har jeg merket.

De neste milepæler:
  • Få 3+ på digitale
  • TUL 29/11
  • Ta og få svar på NIPT

4+1
I det jeg skriver dette nå, så kommer jeg på at jeg har glemt progesteron medisinen min. Woops.
Det er neppe krise. Jeg talte over og regnet på at jeg må ha glemt det en annen gang også. ><
(Tok nå)

Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart. :p

Katten (gullgutten min) har oppdaget at jeg er gravid i alle fall. Han har begynt å servere meg mus og kose på magen min. Rare dyret. (De andre kattene, i alle fall to av dem, er også mer klengete).

Uansett. I dag har jeg en sånn morgen der hvor jeg føler svangerskapet kan gå bra. At det skal gå fint å slutte på progesteronet, og at det blir terminspire. Greit med sånne dager og, si.

Symptomer: Litt uggen innimellom, og veldig kald. Det blir jeg visst i starten av svangerskap har jeg merket.

De neste milepæler:
  • Få 3+ på digitale
  • TUL 29/11
  • Ta og få svar på NIPT
Im soo happy for You! Dette blir terminspire :Heartred

4+1
(Tok nå)

Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart. :p

De neste milepæler:
  • Få 3+ på digitale
  • TUL 29/11
  • Ta og få svar på NIPT

Synes dyrene i huset merker det fort, om en er gravid❤️ Gjerne før en selv gjør det også.

Ja, fy søren, man blir så kald i førsten av graviditeten. Får lissom ikke varmen i seg uansett om man sitter med full fyr i peisen og under 3 pledd:sorry: Dette blir en liten terminspire, sikker på det❤️

Jeg også var så kald de første ukene!! Er komt til 6+6 idag,og nå synes jeg det har komt seg litt. Utrolig hvordan dyrene forstår. Husker katten til mamma alltid la seg på magen min sist. :Heartred
Har svidd av 3 digitale tester jeg.. haha. Altfor tilfredsstillende, og såklart gøy å se stigning. Dette kommer til å gå bra! Heia lille spiren:love7

Im soo happy for You! Dette blir terminspire :Heartred
❤️❤️❤️

Du får komme etter nå ❤️

Synes dyrene i huset merker det fort, om en er gravid❤️ Gjerne før en selv gjør det også.

Ja, fy søren, man blir så kald i førsten av graviditeten. Får lissom ikke varmen i seg uansett om man sitter med full fyr i peisen og under 3 pledd:sorry: Dette blir en liten terminspire, sikker på det❤️

Ja, det virker jo sånn. Leste nettopp en historie om en hest som begynte oppføre seg rart mot ei, såpass at det ble leid inn veterinær og kiropraktor; før hun tok g-test og DER lå årsaken :p Hesten synes at graviditet var for stort ansvar.
Haha.. Det er faktisk kveldene mine nå. Tre pledd og fyr i peisen x) det holder akkurat!

Jeg også var så kald de første ukene!! Er komt til 6+6 idag,og nå synes jeg det har komt seg litt. Utrolig hvordan dyrene forstår. Husker katten til mamma alltid la seg på magen min sist. :Heartred
Har svidd av 3 digitale tester jeg.. haha. Altfor tilfredsstillende, og såklart gøy å se stigning. Dette kommer til å gå bra! Heia lille spiren:love7

Ja, de dyrene altså..
Og jo, men planen min var å bare vente nå, til jeg evt fikk 3+. Men da tror jeg at jeg tar i morgen. Får se, selvsagt, men BURDE vise 2-3 i morgen. Det er jo litt betryggende OM den viser god øking.

4+1
(Tok nå)

De neste milepæler:
  • Få 3+ på digitale
  • TUL 29/11
  • Ta og få svar på NIPT
Aw så søt katten din er :cat: Og så godt at du har en god følelse. Krysser fingrene for terminspirer på oss begge :Heartred

Og nå skjønner jeg bedre hvorfor jeg ikke klarer å få i meg varmen, selv om jeg nesten sitter oppå peisen :hilarious:

Aw så søt katten din er :cat: Og så godt at du har en god følelse. Krysser fingrene for terminspirer på oss begge :Heartred

Og nå skjønner jeg bedre hvorfor jeg ikke klarer å få i meg varmen, selv om jeg nesten sitter oppå peisen :hilarious:

Han er veldig skjønn.
Snapchat-1358079117.jpg

Men ja, fryse tidlig graviditet ser ut til å være en ting. Det snur etterhvert, dog. Da er man plutselig svett hele tiden x)

Gratulerer så mye :Heartred :Heartred

Back
Topp