Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Endelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har en igjen, tenker vente til jeg TROR jeg får 3+.Hurra! Skal du ta flere digitale?
Jaaaa!!! Dette må gå veien![]()
Jaa, nå ble jeg gladJeeeij, hurra for gravid på Monitoren![]()
![]()
Jaaa!!

Im soo happy for You! Dette blir terminspire4+1
I det jeg skriver dette nå, så kommer jeg på at jeg har glemt progesteron medisinen min. Woops.
Det er neppe krise. Jeg talte over og regnet på at jeg må ha glemt det en annen gang også. ><
Skal egentlig ta siste dose i morgen uansett.
(Tok nå)
Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart.
I morgen kanskje.. får se hva det blir til.
Katten (gullgutten min) har oppdaget at jeg er gravid i alle fall. Han har begynt å servere meg mus og kose på magen min. Rare dyret. (De andre kattene, i alle fall to av dem, er også mer klengete).
Uansett. I dag har jeg en sånn morgen der hvor jeg føler svangerskapet kan gå bra. At det skal gå fint å slutte på progesteronet, og at det blir terminspire. Greit med sånne dager og, si.
Ellers, bare for å få litt oversikt;
Symptomer: Litt uggen innimellom, og veldig kald. Det blir jeg visst i starten av svangerskap har jeg merket.
De neste milepæler:
- Få 3+ på digitale
- TUL 29/11
- Ta og få svar på NIPT

4+1
I det jeg skriver dette nå, så kommer jeg på at jeg har glemt progesteron medisinen min. Woops.
Det er neppe krise. Jeg talte over og regnet på at jeg må ha glemt det en annen gang også. ><
(Tok nå)
Oppdaget forøvrig at jeg visstnok har bestilt en 2pk til med digitale, så da kan det jo hende jeg svir av en til snart.
Katten (gullgutten min) har oppdaget at jeg er gravid i alle fall. Han har begynt å servere meg mus og kose på magen min. Rare dyret. (De andre kattene, i alle fall to av dem, er også mer klengete).
Uansett. I dag har jeg en sånn morgen der hvor jeg føler svangerskapet kan gå bra. At det skal gå fint å slutte på progesteronet, og at det blir terminspire. Greit med sånne dager og, si.
Symptomer: Litt uggen innimellom, og veldig kald. Det blir jeg visst i starten av svangerskap har jeg merket.
De neste milepæler:
- Få 3+ på digitale
- TUL 29/11
- Ta og få svar på NIPT
Dette blir en liten terminspire, sikker på det

Im soo happy for You! Dette blir terminspire![]()
Synes dyrene i huset merker det fort, om en er gravidGjerne før en selv gjør det også.
Ja, fy søren, man blir så kald i førsten av graviditeten. Får lissom ikke varmen i seg uansett om man sitter med full fyr i peisen og under 3 pleddDette blir en liten terminspire, sikker på det
![]()
Jeg også var så kald de første ukene!! Er komt til 6+6 idag,og nå synes jeg det har komt seg litt. Utrolig hvordan dyrene forstår. Husker katten til mamma alltid la seg på magen min sist.
Har svidd av 3 digitale tester jeg.. haha. Altfor tilfredsstillende, og såklart gøy å se stigning. Dette kommer til å gå bra! Heia lille spiren![]()
Aw så søt katten din er4+1
(Tok nå)
De neste milepæler:
- Få 3+ på digitale
- TUL 29/11
- Ta og få svar på NIPT
Og så godt at du har en god følelse. Krysser fingrene for terminspirer på oss begge

Aw så søt katten din erOg så godt at du har en god følelse. Krysser fingrene for terminspirer på oss begge
Og nå skjønner jeg bedre hvorfor jeg ikke klarer å få i meg varmen, selv om jeg nesten sitter oppå peisen![]()
Han er veldig skjønn.
Vis vedlegget 391778
Men ja, fryse tidlig graviditet ser ut til å være en ting. Det snur etterhvert, dog. Da er man plutselig svett hele tiden x)
Han gjør sånnSå god å passe på mamma og lille babyspiren![]()
Så god! Og så fascinerende at de merker det!Han er veldig skjønn.
Vis vedlegget 391778
Men ja, fryse tidlig graviditet ser ut til å være en ting. Det snur etterhvert, dog. Da er man plutselig svett hele tiden x)
men det tar jeg med glede!Jepp.. bor heldigvis i nordSå god! Og så fascinerende at de merker det!
Hehe ja det blir nok behagelig å være høygravid på sommerenmen det tar jeg med glede!