Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Vis vedlegget 391507

Liker ikke helt at de er SVAKERE enn i går. Gav ikke helt den betryggelsen jeg ville ha. Jeg vet jo at urinen var lysere og øking ikke trenger være på 48t, men hadde håpet på en god øking som fortalte 'dette kan gå bra!'

La forøvrig vekk termometeret i dag.
Skjønner at det ikke var helt betryggende, men konsentrasjonen på urinen har nok mye å si så tidlig. I tillegg så er det jo noen som tester sterkest på kvelden, jeg fikk alltid svakere tester når jeg testet på morgenen enn de jeg hadde tatt ettermiddag/kveld dagen i forveien. Krysser fingrene for sterkere test i kveld! Spiren har bare å klamre seg fast :smiley-angelic001:Heartred

Skjønner at det ikke var helt betryggende, men konsentrasjonen på urinen har nok mye å si så tidlig. I tillegg så er det jo noen som tester sterkest på kvelden, jeg fikk alltid svakere tester når jeg testet på morgenen enn de jeg hadde tatt ettermiddag/kveld dagen i forveien. Krysser fingrene for sterkere test i kveld! Spiren har bare å klamre seg fast :smiley-angelic001:Heartred
❤️❤️
Er sammenlignet morgen til morgen her, altså - men, urinkonsentrasjonen var ikke helt prima; ganske lys, og ser ut som litt mindre fargestoff på dagens wondfo..?
Jeg vet jo at det kan gå bra likevel altså, men forbereder meg på at det kanskje ikke gjør det.

❤️❤️
Er sammenlignet morgen til morgen her, altså - men, urinkonsentrasjonen var ikke helt prima; ganske lys, og ser ut som litt mindre fargestoff på dagens wondfo..?
Jeg vet jo at det kan gå bra likevel altså, men forbereder meg på at det kanskje ikke gjør det.
Ah ja beklager, bladde meg tilbake for å se tidspunkt, men det var den digitale du hadde tatt litt senere på dagen. Satser på at det bare er urinkonsentrasjonen og fargestoffet på testen. Hvor lang lutealfase pleier du ha? :)

Ah ja beklager, bladde meg tilbake for å se tidspunkt, men det var den digitale du hadde tatt litt senere på dagen. Satser på at det bare er urinkonsentrasjonen og fargestoffet på testen. Hvor lang lutealfase pleier du ha? :)

12-13 dager tror jeg. Men går på progesteronstøtte, så vanskelig å si!

Men altså, jeg vet jo godt at det kan gå bra enda ❤️ Klamrer meg til håpet. Men den der mentale forberedelsen.. :)

Kan være dårlig fargestoff i testene, samt lysere urin❤️ Velger å tro at alt er bare fint inni der❤️

12-13 dager tror jeg. Men går på progesteronstøtte, så vanskelig å si!

Men altså, jeg vet jo godt at det kan gå bra enda ❤️ Klamrer meg til håpet. Men den der mentale forberedelsen.. :)
Ja det kan absolutt gå bra! Ser mange eksempler her inne der strekstyrken går litt opp og ned, og at alt er i sin skjønneste orden :) :Heartred

Midt på dagen i går vs i dag:
Snapchat-1975216229.jpg

Snapchat-1726523739.jpg

Disse testene er så elendige, men synes jeg øyner øking på disse :) hjelper litt :)

Symptomer til nå:
  • Lett hodepine
  • Mer sensitive pupper (gøy ved amming....)
  • Lett uggenhet/småkvalm

Håper såå at det går bra :Heartred Ser sterkere ut da!

Det er så grusomt å gå rundt sånn her. Som om dpo ikke er tregt nok; så er det EKSTRA tregt når man får positiv test.
Holdt på å krepere mens jeg ventet tre timer på å spare opp til å tisse, liksom. O.o
*Nesten* litt greit å ha arbeid i helga.

Ettåringen, altså :hilarious:
De finner på så mye rart..
Satt på do i stad, hun var med.. hun satt og plukket graviditetstester og papir ut av søpla, mens jeg sa nei og hev dem oppi igjen x)

Undres på hvordan det evt blir å ha to tette. Aldri prøvd det, så det blir jo spennende

Bilde fra da vi gikk på butikken i stad ❤️
Screenshot_2022-11-04-16-50-16-50_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg

Det er så grusomt å gå rundt sånn her. Som om dpo ikke er tregt nok; så er det EKSTRA tregt når man får positiv test.
Holdt på å krepere mens jeg ventet tre timer på å spare opp til å tisse, liksom. o_O
*Nesten* litt greit å ha arbeid i helga.
Huff. Er så enig. Ikke at jeg noensinne har fått en positiv test. Men dpo er jo så treigt, og man bare går å kjenner og grubler. Så kan se for meg hvor treigt og slitsomt det må være å vite at den har vært positiv men tenk om hvis om atter. :sorry:

Ettåringen, altså :hilarious:
De finner på så mye rart..
Satt på do i stad, hun var med.. hun satt og plukket graviditetstester og papir ut av søpla, mens jeg sa nei og hev dem oppi igjen x)

Undres på hvordan det evt blir å ha to tette. Aldri prøvd det, så det blir jo spennende

Bilde fra da vi gikk på butikken i stad ❤️
Vis vedlegget 391554
Herregud så søt, og de store blå øyene :love017

Huff. Er så enig. Ikke at jeg noensinne har fått en positiv test. Men dpo er jo så treigt, og man bare går å kjenner og grubler. Så kan se for meg hvor treigt og slitsomt det må være å vite at den har vært positiv men tenk om hvis om atter. :sorry:

Ja, er jo akkurat det.
Håper du og opplever positiv test snart. ❤️ (Kanskje om noen dager ;) ) Å prøve lenge er hardt :(

Ja, er jo akkurat det.
Håper du og opplever positiv test snart. ❤️ (Kanskje om noen dager ;) ) Å prøve lenge er hardt :(
Huff. Jeg følger med! Håper testen er knall positiv snart for deg. Så du kan senke skuldre bittelitt hvertfall!

Ja, det hadde jo vært fint. Er tøft å føle at det er noe galt. Aldri hatt så mye som en kjemisk engang. Og jeg har testet MYE!
Men en dag! :Heartred

Huff. Jeg følger med! Håper testen er knall positiv snart for deg. Så du kan senke skuldre bittelitt hvertfall!

Ja, det hadde jo vært fint. Er tøft å føle at det er noe galt. Aldri hatt så mye som en kjemisk engang. Og jeg har testet MYE!
Men en dag! :Heartred
Når det ikke er noe tilsynelatende galt, så burde det jo gå en gang!
Når spiren din først sitter, må den i alle fall sitte helt til mål. :)

Back
Topp