IKM uke 40

Er 11dpo i dag, testet skikkelig positivt i går, har hatt lite kvalme, men litt innimellom, men er mest fysen på salt mat, har hodepine og mye stikk og murring nede i magen, og «varm utflod» haha, visst det gir mening, er generelt mer varm også :D
Varm utflod? :nailbiting: :bored:

Dere som har testet positivt nå.. merker dere noe kvalme?testet positivt 8 dpo Følte meg kvalm og uggen 10 dpo..litt i går 11 dpo,men ikke så mye som dagen før ,i dag 12 dpo var jeg litt uggen på morran..ellers som vanlig nå! Noen som vet om kvalmen kan komme å gå litt i starten? Kjente meg litt tung i kroppen også.. men nå er energien tilbake.. testene er fortsatt positiv.
Har kjent litt stikk og stølhet av og på i magen siden 9 dpo. Ellers er det bare vanlig pms-symptomer for meg som vond korsrygg, uggen og oppblåst :)

Ja det blir spennende å se. Jeg følte meg kvalm og uggen idag tidlig, måtte legge meg litt nedpå etter jeg stod opp, men så forsvant det igjen. Men har lest at det kan komme før mensen også. Litt murringer idag og igår, og litt irritabel (pms symptomer rett og slett). Utfloden har vært rar, jeg har hatt lite av det hele dpo perioden, jeg får lite på papiret og lite i trusa. Men idag har jeg sett at det drypper i do når jeg tisser, tyntflytende og hvitt. Men om det betyr noe vet jeg ikke :) Lite symptomer rett og slett.
Blir spennende å se i morgen!!

Vis vedlegget 389634
2 blenda fra make sure. Selv om dette ikke er tidligtester, så kjenner jeg at mistanken om skygge styrkes. Men ja, den var tydelig på metode sin, og det er veldig kjipt hvis en falsk positiv skal gi såpass tydelig strek:confused:
Jeg har opplevd at det tar lengre tid før streken vises med MakeSure sine tester! Jeg får sent strek (treg HCG-stigning) generelt, men fått tidligere positiv test med Babyplan sine tester, enn med MakeSure sine.

Småuggen/kvalm.
Men, negativ tidligtest - 10 dpo, så tror ikke det er graviditet. fikk også en ny runde spotting her nå :p

Den blødningen for over et døgn siden nå ble ikke mer så hva det var aner jeg ikke, men tenker mensen kommer som normalt på torsdag kveld. Heldigvis ikke mensen som kom for tidlig, hadde vært kjedelig om jeg begynte få Så kort lutealfase. Hva den var aner jeg ikke, var bare en dasj blod så ingenting mer, men tror ikke jeg er gravid altså, hvilepulsen går litt nedover nå og testen 10 dpo var negativ.

9 dpo i dag. Oppplevde noe merkelig i natt, føltes som om kroppen sto i brann i natt, var skikkelig varm. I går var pulsen noe høy til meg å være, men i natt i 4-5 tiden sank den igjen til normalen. Så da kommer nok mensen etterhvert. :)

Negative tester her og har begynt å spotte, så mensen kommer nok straks.

Raskt innom før jobb.. negativ digital og negativ metode tidligtest. Da var det bare skygge :/
What? Hvis DET var falsk positiv, så kommer jeg aldri til å stole på en test igjen! Jeg ville også ha sendt klage da. Jaja, du har jo bestilt et lager med eggløsningstester og lube, så da er du spenna klar for neste pp <3

Dagens blenda fra meg…klar for mensen og ny PP :happy:

Vedlegg

• 8CD65027-CBA5-4302-9375-7F47F7D342DF.jpeg
    8CD65027-CBA5-4302-9375-7F47F7D342DF.jpeg
    946,2 KB · Visninger: 97
Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, selv om jeg sa til meg selv at det sikkert er skygge, så var det en utrolig sterk skygge i tilfelle, og dermed ekstra dritt:depressed:

Men NÅ er jeg klar for ny pp, eggløsningstester og glidemiddel på veg i posten. Blir kjekt (og dumt på en måte) at jeg ser flere av dere i neste IKM gruppe da:Heartred

Back
Topp