IKM uke 40

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, selv om jeg sa til meg selv at det sikkert er skygge, så var det en utrolig sterk skygge i tilfelle, og dermed ekstra dritt:depressed:

Men NÅ er jeg klar for ny pp, eggløsningstester og glidemiddel på veg i posten. Blir kjekt (og dumt på en måte) at jeg ser flere av dere i neste IKM gruppe da:Heartred
Vi sees ja! Ønsker deg og resten av gruppen lykke til! Jeg har også gått all in nå... kommer til å tempe, ta EL-tester, drikke grapefruktjuice og ananasjuice! :p Det viktigste med neste PP er at jeg finner mer ut av når EL evt. blir!
 
Vi ses nok endel her i ny gruppe ja :) har heldigvis stabil syklus og el med letrozol og har en dobbel kur igjen. (Må nok prøve skrike meg til fler om ikke neste heller klaffer)
Så møtes nok i uke 44, men jeg får vente til mensen kommer først :)
 
7dpo i dag og følte plutselig at jeg fikk mensen!! Tenkte bare omg, hvis lutealfasen har blitt SÅ kort så blir denne prosessen lenger enn jeg hadde planlagt... men jeg lurte bare meg selv, var på do og sjekka og der var det ingenting enda. Puh! Greit nok at den sikkert kommer altså, men hadde vært greit om jeg i alle fall fikk komme til 10dpo :bored:
 
Her skjer det fint lite. Ikke tatt no test ennå, men tempen har gått ned nå. Tror og at jeg er typ 9 dpo og ikke 11dpo som appen sier. Så det blir spennende framover. Tror jeg skal ta test i morgen og de neste dagene. Håper virkelig ikke at mensen kommer før etter helgen uansett :p
 

Vedlegg

  • A4D72D9F-C273-4C67-9389-648B7FCFB24C.png
    A4D72D9F-C273-4C67-9389-648B7FCFB24C.png
    644,9 KB · Visninger: 33
Negativ test idag. Null symptomer på verken det ene eller det andre. Én test om dagen fremover til noe stopper meg:happy:
 
Fikk faktisk skygge på kveldstesten her :p
Den er bare såvidt synlig (så, heeelt greit om ingen andre enn meg ser den), og etter tiden, så er neppe noe i det :p men litt moro likevel.
Har fått ordnet meg resept på blødningsmedisin til TR kommer, så er godt forberedt på at den kommer om 1-2 dager :)
Snapchat-670918628.jpg
 
Her skjer det fint lite. Ikke tatt no test ennå, men tempen har gått ned nå. Tror og at jeg er typ 9 dpo og ikke 11dpo som appen sier. Så det blir spennende framover. Tror jeg skal ta test i morgen og de neste dagene. Håper virkelig ikke at mensen kommer før etter helgen uansett :p
Enig. Tror ikke el skjedde Før eltestene ble positive :)
 
Hvor lenge har dere andre her prøvd ? Vi har prøvd 2 år og denne syklusen kjenner jeg at nå holder jeg på å gi opp.. når mensen kommer på Fredag skal jeg snakke med mannen min i helgen.

Jeg kjenner jeg er skikkelig nedfor og trist. Og på randen til å gi opp. Så nå trenger vi en prat om dette så han får skjønt hvordan jeg har det, og at jeg nå holder på gi opp.
Jeg tenker at vi gjerne kan prøve ut året for det er for hektisk ut året til å finne på noe annet. Dessuten har jeg en dobbel letrozolkur igjen. (Og tenkte høre om et par til for å beuke ut året.)

Deretter… jeg vet ikke. Jeg tenker vi får prøve finne ut av det. Jeg er 42 år og vi har prøvd over to år som sagt. Jeg har vært avvisende til ivf, fordi det er dyrt privat og det gir visst bare 20% pr forsøk der og. (I følge klinikken vi var hos i vår.) Og mannen min mente også da vi var der at vi skulle droppe ivf. Dyrt, dårlige odds. Vi var enige om det. (Og valgte heller prøve letrozol. Ble og gravide men mistet etter åtte uker.)
Men nå er jeg på ivf tanken igjen.
Nå tenker jeg at det kan være siste mulighet.
 
etter 2 års prøving på minsta før den satt, bestemte vi oss for å prøve fort på nr 2 da vi ville ha tette. Nå er babyen min 3 mnd! Regnet ikke med at den skulle sitte på 1. forsøk :bag: men er så klart veldig glad! Spennende å se om den blir sterkere og om det er terminspire :Heartpink Er 9dpo kveld, streken er rosa men telefonen min fanger det ikke opp.
BAE4C0AE-D39C-4637-AF53-07E3380EF3E0.jpeg

2C86702B-EF4A-4301-B709-B5BF50D6E7BC.jpeg
 
Hvor lenge har dere andre her prøvd ? Vi har prøvd 2 år og denne syklusen kjenner jeg at nå holder jeg på å gi opp.. når mensen kommer på Fredag skal jeg snakke med mannen min i helgen.

Jeg kjenner jeg er skikkelig nedfor og trist. Og på randen til å gi opp. Så nå trenger vi en prat om dette så han får skjønt hvordan jeg har det, og at jeg nå holder på gi opp.
Jeg tenker at vi gjerne kan prøve ut året for det er for hektisk ut året til å finne på noe annet. Dessuten har jeg en dobbel letrozolkur igjen. (Og tenkte høre om et par til for å beuke ut året.)

Deretter… jeg vet ikke. Jeg tenker vi får prøve finne ut av det. Jeg er 42 år og vi har prøvd over to år som sagt. Jeg har vært avvisende til ivf, fordi det er dyrt privat og det gir visst bare 20% pr forsøk der og. (I følge klinikken vi var hos i vår.) Og mannen min mente også da vi var der at vi skulle droppe ivf. Dyrt, dårlige odds. Vi var enige om det. (Og valgte heller prøve letrozol. Ble og gravide men mistet etter åtte uker.)
Men nå er jeg på ivf tanken igjen.
Nå tenker jeg at det kan være siste mulighet.

Vi begynte ikke å prøve før i juli; men så har jeg ei lita ei som fyller 1 år da. Hun er ivf-baby. Før henne brukte vi vel ca 18-20mnd uten prevensjon (men bare type 10 av dem med faktisk prøving).

Jeg har barn fra før også, fra tidligere. Ei som kom mellom pillebytte, og ei som kom etter 18pp'er, hvor IVF var oppe til vurdering.
Har dere fått presentert dårlige odds pga alder eller div forhold? For normalt sett er den vel i snitt mellom 30-40, alt etter som..
Kan jo være dere er heldige og får ut flere egg, sånn aat det ene forsøket potensielt kan gi både fersk og fryseforsøk..
 
Hvor lenge har dere andre her prøvd ? Vi har prøvd 2 år og denne syklusen kjenner jeg at nå holder jeg på å gi opp.. når mensen kommer på Fredag skal jeg snakke med mannen min i helgen.

Jeg kjenner jeg er skikkelig nedfor og trist. Og på randen til å gi opp. Så nå trenger vi en prat om dette så han får skjønt hvordan jeg har det, og at jeg nå holder på gi opp.
Jeg tenker at vi gjerne kan prøve ut året for det er for hektisk ut året til å finne på noe annet. Dessuten har jeg en dobbel letrozolkur igjen. (Og tenkte høre om et par til for å beuke ut året.)

Deretter… jeg vet ikke. Jeg tenker vi får prøve finne ut av det. Jeg er 42 år og vi har prøvd over to år som sagt. Jeg har vært avvisende til ivf, fordi det er dyrt privat og det gir visst bare 20% pr forsøk der og. (I følge klinikken vi var hos i vår.) Og mannen min mente også da vi var der at vi skulle droppe ivf. Dyrt, dårlige odds. Vi var enige om det. (Og valgte heller prøve letrozol. Ble og gravide men mistet etter åtte uker.)
Men nå er jeg på ivf tanken igjen.
Nå tenker jeg at det kan være siste mulighet.
Huff, så vanskelig... forstår godt at du har de tankene du har. Det må være slitsomt med samme berg og dalbane måned etter måned. Følges du jevnlig opp av klinikken? Håper dere har god støtte i hverandre uansett, og at det selvfølgelig lykkes for dere med eller uten hjelp!
 
etter 2 års prøving på minsta før den satt, bestemte vi oss for å prøve fort på nr 2 da vi ville ha tette. Nå er babyen min 3 mnd! Regnet ikke med at den skulle sitte på 1. forsøk :bag: men er så klart veldig glad! Spennende å se om den blir sterkere og om det er terminspire :Heartpink Er 9dpo kveld, streken er rosa men telefonen min fanger det ikke opp.
Vis vedlegget 389689
Vis vedlegget 389690

Oi!!
Jeg hadde ikke fått mens tilbake så tidlig engang :p
Kult at det klaffet på første ❤️
Får håpe den sitter til mål!
 
Oi!!
Jeg hadde ikke fått mens tilbake så tidlig engang :p
Kult at det klaffet på første ❤️
Får håpe den sitter til mål!
Ikke jeg heller å jeg ammet ikke engang. Hadde positive tester i 4 mnd etter fødsel ca ☺️☺️ Ser streken din. Tenk om du er gravid a❤️ Spent på testen din i morgen ❤️
 
Ikke jeg heller å jeg ammet ikke engang. Hadde positive tester i 4 mnd etter fødsel ca ☺️☺️ Ser streken din. Tenk om du er gravid a❤️ Spent på testen din i morgen ❤️

Jeg testet ikke ut hCGet mitt, faktisk o.o Det hadde vært spennende å gjøre neste gang.. teste etter 3mnd ish og se.

Er neppe mer enn en skygge for meg, men veldig gøy med *sånne* skygger.
Man får liksom ikke noe håp opp, men likevel noe å SE på :p
 
Vi begynte ikke å prøve før i juli; men så har jeg ei lita ei som fyller 1 år da. Hun er ivf-baby. Før henne brukte vi vel ca 18-20mnd uten prevensjon (men bare type 10 av dem med faktisk prøving).

Jeg har barn fra før også, fra tidligere. Ei som kom mellom pillebytte, og ei som kom etter 18pp'er, hvor IVF var oppe til vurdering.
Har dere fått presentert dårlige odds pga alder eller div forhold? For normalt sett er den vel i snitt mellom 30-40, alt etter som..
Kan jo være dere er heldige og får ut flere egg, sånn aat det ene forsøket potensielt kan gi både fersk og fryseforsøk..
Dårligere odds på nedsatt sædkvalitet. Har slitt tidligere også men har fått to barn naturlig.
 
Huff, så vanskelig... forstår godt at du har de tankene du har. Det må være slitsomt med samme berg og dalbane måned etter måned. Følges du jevnlig opp av klinikken? Håper dere har god støtte i hverandre uansett, og at det selvfølgelig lykkes for dere med eller uten hjelp!
Nei følges ikke opp. Hadde en utredning i vår og prøver letrozol fra dem nå.
 
Her skjer det fint lite. Ikke tatt no test ennå, men tempen har gått ned nå. Tror og at jeg er typ 9 dpo og ikke 11dpo som appen sier. Så det blir spennende framover. Tror jeg skal ta test i morgen og de neste dagene. Håper virkelig ikke at mensen kommer før etter helgen uansett :p
Jeg kjenner ikke til temping, hva betyr det/kan det bety at den har gått nedover igjen? :)
 
etter 2 års prøving på minsta før den satt, bestemte vi oss for å prøve fort på nr 2 da vi ville ha tette. Nå er babyen min 3 mnd! Regnet ikke med at den skulle sitte på 1. forsøk :bag: men er så klart veldig glad! Spennende å se om den blir sterkere og om det er terminspire :Heartpink Er 9dpo kveld, streken er rosa men telefonen min fanger det ikke opp.
Wow så flott, det var raskt! Krysser fingrene for at det er det ja :Heartpink
 
Jeg kjenner ikke til temping, hva betyr det/kan det bety at den har gått nedover igjen? :)
Når tempen går nedover så kan mensen komme. Den kan fremdeles øke da, men vi får se. Når tempen øker eller holder seg oppe så kan jeg bli/være gravid.
 
Back
Topp