IKM uke 40

Når tempen går nedover så kan mensen komme. Den kan fremdeles øke da, men vi får se. Når tempen øker eller holder seg oppe så kan jeg bli/være gravid.
Takk for info! Krysser fingrene for at den øker igjen da. Spennende å lære mer om det der, tror jeg må google litt så jeg evt. er klar til neste PP hvis jeg blir bitt av basillen. Hva heter appen du bruker til det her? :)
 
Jeg testet ikke ut hCGet mitt, faktisk o.o Det hadde vært spennende å gjøre neste gang.. teste etter 3mnd ish og se.

Er neppe mer enn en skygge for meg, men veldig gøy med *sånne* skygger.
Man får liksom ikke noe håp opp, men likevel noe å SE på :p
Heldigvis har jeg fått noen negative etter graviditeten så vet at det ikke er feste hcg:)
 
Dårligere odds på nedsatt sædkvalitet. Har slitt tidligere også men har fått to barn naturlig.
Åh. Her er det nedsatt også. Men klaffet på første forsøk, da. Men her var det antall, ikke morfologi det stod på, da, kan være noe i det også.. men dere har jo fått det til før, så..
 
Dette var vanskelig å få frem på bilde, men testa svakt positivt nå:nailbiting:
20221005_053146.jpg
 
Takk for info! Krysser fingrene for at den øker igjen da. Spennende å lære mer om det der, tror jeg må google litt så jeg evt. er klar til neste PP hvis jeg blir bitt av basillen. Hva heter appen du bruker til det her? :)
Veldig spennende det her ja! Har selv bare gjort det i to sykluser, men syns det har vært veldig gøy. Google det ja.

Selv temper jeg i munn, under tungen og på samme sted hver dag. Og så er det viktig å tempe med en gang du våkner før du reiser deg opp eller vender og vrir for mye på deg osv. Så du burde ha tempmåleren lett tilgjengelig ved siden av deg.

Appen heter fertility friend.

Takk :)
 
I går hadde jeg masse murringer i livmoren, nesten som menssmerter. Så om ikke mensen plutselig skal komme tidlig, så kanskje det skjer noe nå? Tempen har økt igjen i hvert fall. Tipper jeg er 10 dpo i dag og ikke 12 sånn som appen sier.
 

Vedlegg

  • E9917217-3436-44B5-A12A-7EF97F081577.png
    E9917217-3436-44B5-A12A-7EF97F081577.png
    650,2 KB · Visninger: 34
Jeg kan endres forresten:
Vil ha nummer tre - 30 - B3 - PP4 - el ca 25.09 ikm ca 9-10. oktober.
 
Kjenner jeg blir så frustrert over TR som aldri kommer:facepalm: Er nå på CD 33, men fortsatt ingen mensen og kun negative tester:shifty: Har vanligvis 25-27 dagers sykluser så nå virker det som om syklusen har klusset seg skikkelig til.. Veldig kjipt med tanke på prøving, kan dette bety at jeg rett og slett ikke fikk eggløsning denne syklusen? Skal sies at jeg aldri fikk helt positive el-tester, kun el-slim den 19/20.
 
Åh. Her er det nedsatt også. Men klaffet på første forsøk, da. Men her var det antall, ikke morfologi det stod på, da, kan være noe i det også.. men dere har jo fått det til før, så..
Her er også antall! :) og vi har jo som sagt to barn Men første prøvde vi over to år på. Andre kom tilfeldig. Tredje virker umulig :)
De sa på utredningen i vår at sæden han hadde var veldig fin, ingen deformerte, svømte fint osv, MEN det var litt lavt antall i forhold til normalen sa hun. Fikk aldri svarene så aner ikke antallet. På skjermen såg det «fullt ut» :) Jeg er 42 men mine blodprøver var overraskende gode sa hun, og alle innenfor normalen. Ul viste normalt og godt med egg så hun sa at hvis vi valgte ivf ville vi sannsynligvis få ut mange gode egg så vi sannsynligvis kunne ha på frys også.
 
Kjenner jeg blir så frustrert over TR som aldri kommer:facepalm: Er nå på CD 33, men fortsatt ingen mensen og kun negative tester:shifty: Har vanligvis 25-27 dagers sykluser så nå virker det som om syklusen har klusset seg skikkelig til.. Veldig kjipt med tanke på prøving, kan dette bety at jeg rett og slett ikke fikk eggløsning denne syklusen? Skal sies at jeg aldri fikk helt positive el-tester, kun el-slim den 19/20.
Huff så kjipt da. Ikke godt å vite rett og slett :(
 
Her er også antall! :) og vi har jo som sagt to barn Men første prøvde vi over to år på. Andre kom tilfeldig. Tredje virker umulig :)
De sa på utredningen i vår at sæden han hadde var veldig fin, ingen deformerte, svømte fint osv, MEN det var litt lavt antall i forhold til normalen sa hun. Fikk aldri svarene så aner ikke antallet. På skjermen såg det «fullt ut» :) Jeg er 42 men mine blodprøver var overraskende gode sa hun, og alle innenfor normalen. Ul viste normalt og godt med egg så hun sa at hvis vi valgte ivf ville vi sannsynligvis få ut mange gode egg så vi sannsynligvis kunne ha på frys også.

Hm. Her kunne vi tydelig se redusert antall, og ble jo icsi (ikke vanlig ivf).. men likevel, gikk på første forsøk og har 3 på frys enda..
 
Temp enda høy , negativ test. Spotter ikke akkurat nå - hadde litt brunt i går kveld, men.
 

Vedlegg

  • Screenshot_2022-10-05-08-24-11-24_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2022-10-05-08-24-11-24_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    285,5 KB · Visninger: 60
  • IMG_20221005_080718.jpg
    IMG_20221005_080718.jpg
    720,9 KB · Visninger: 58
Hm. Her kunne vi tydelig se redusert antall, og ble jo icsi (ikke vanlig ivf).. men likevel, gikk på første forsøk og har 3 på frys enda..
Jeg vet jo ikke hvordan en skjerm med sperm skal se ut jeg da :) det var nedsatt det sa de jo. Så det var det jo. I mitt hode så det jo mye ut men klart , tror ikke Jeg er i stand til å se sånt :)
 
Back
Topp