Fantastisk , gratulererDa kan jeg settes på gravidhåper jeg forblir oppført denne gangen, graviditet nr 4 burde sitte
Vis vedlegget 389744
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk , gratulererDa kan jeg settes på gravidhåper jeg forblir oppført denne gangen, graviditet nr 4 burde sitte
Vis vedlegget 389744
Takk for detFantastisk , gratulerer![]()
Hvor mange dpo er du?
tenker jeg er 9 dpo. Merker godt på kroppen at hcg er til stede nå. Murr og stikk hele tiden i magen, helt av i korsryggen, fryser voldsomt og små bølger med kvalme innimellom som går over like fort.GratulererTusen takktiden får vise om dette går bra
![]()
10dpo kveldGratulerer!

GratulererDa kan jeg settes på gravidhåper jeg forblir oppført denne gangen, graviditet nr 4 burde sitte
Vis vedlegget 389744

For en nydelig strek da
håper jeg får like fin imorgen. Gratulerer så mye!
Gratulerer
GratulererTror jeg er gravid nå. Ikm var egentlig i går. Tok en digital i dag..![]()

Gratulerer!!Tror jeg er gravid nå. Ikm var egentlig i går. Tok en digital i dag..![]()
GratulererTror jeg er gravid nå. Ikm var egentlig i går. Tok en digital i dag..![]()

Gratulerer
GratulererDa kan jeg settes på gravidhåper jeg forblir oppført denne gangen, graviditet nr 4 burde sitte
Vis vedlegget 389744