IKM uke 40

Her har jeg tørket fullstendig opp; ingen utflod, og ser ingenting på dagens tester (10dpo), så.. da tror jeg bare det er å vente på tr. :P

Festeblødning? Lov å håpe...? :)
Haha ja lov å håpe. Var hvertfall veldig rart alt sammen, men finner vel ut av det ila de nærmeste dagene :) kjenner jeg blir usikker fordi jeg skal ta letrozol fra cd3, må være helt sikker på det Er mensen før jeg tar de. Men blødningene bør vel ta seg opp i dag/morgen om det virkelig er mensen så jeg forhåpentligvis skjønner når cd 3 er.

Haha ja lov å håpe. Var hvertfall veldig rart alt sammen, men finner vel ut av det ila de nærmeste dagene :) kjenner jeg blir usikker fordi jeg skal ta letrozol fra cd3, må være helt sikker på det Er mensen før jeg tar de. Men blødningene bør vel ta seg opp i dag/morgen om det virkelig er mensen så jeg forhåpentligvis skjønner når cd 3 er.

Tror det er en grunn til at man skal ta det på cd3 (eller cd2 for noen), så man er HELT sikker på at det faktisk er TR. Burde jo ta seg opp og bli en reell blødning om det er tr. :) Iallefall til evt cd 3

Blæ, da kom TR og vi over i pp5. Legetime i morgen for å snakke om tiltak. Vi har jo ikke prøvd så lenge men jeg er jo 34 år så tiden jobber jo ikke akkurat med meg og hjelpen kommer vel ikke dagen etter legetimen så :dead:
Lykke til! Krysser fingrene for at det klaffer neste PP :)

Her har jeg oppleve noe rart.. etter jeg har hatt eggløsning kan jeg Alltid stille klokka til dag 15 etterpå; da kommer mensen. Har Aldri slått feil, lutealfasen min er så sinnsykt stabil, omtrent på timen!

I går kveld da jeg altså er 10 dpo (kanskje bare 9 også?) kom plutselig en god slump rødt blod på papiret? Ikke spotting men ca som mensen. Blodrødt med litt koagler i. Tørket meg, satte i tampong og la meg, irritert over at mensen kom Unormalt tidlig!!!

I morges var det ingenting på tampongen, men samtidig blør jeg alltid lite på natten når jeg har mens også. Så spent utover dagen! At mensen kommer SÅ tidlig er skikkelig rart?
Det har aldri skjedd før.

Temp og hvilepuls er enda høy, som i dpo-land. Puppene er også enda ømme som de pleier i dpo-land.

Herlighet så rart…
Kan det være festeblødning ja?

CD 26 her, og håper TR kommer snart etter negativ test. Litt skuffet over babyplan sine tester. Jeg fikk denne for 2 dager siden, og syns den skyggen var ganske tydelig! Men men, jeg stålsetter meg for ny prøveperiode, og ser vel dessverre noen av dere i ny IKM-gruppe :)
4C075E60-9013-4F3A-9A38-68EC6EF5BF8A.png

Jeg kan settes på TR. Hadde en liiiiiiten mellomblødning i natt. Kommer sikkert for fullt i løpet av dagen :)

CD 26 her, og håper TR kommer snart etter negativ test. Litt skuffet over babyplan sine tester. Jeg fikk denne for 2 dager siden, og syns den skyggen var ganske tydelig! Men men, jeg stålsetter meg for ny prøveperiode, og ser vel dessverre noen av dere i ny IKM-gruppe :)Vis vedlegget 389613
Kanskje det var en liten streifer? Er enig med deg, det var en meget tydelig strek til å være skyggelykke til neste gang

Kan det være festeblødning ja?
Syns det er pussig, men har foreløpig ikke blødd noe enda i dag. Men sent i går kveld var liksom en god slump da jeg tørket meg ja. Kunne omtrent se ut som en hel t-skje med kraftig rødt blod. Akkurat som mensen som kommer med et PANG uten spotting først. Og siden var det ikke mer. Spent på om det kommer i gang ila dagen. Eller om mensen kommer når den skal, på fredag. Isåfall var denne utstøtningen av blod veldig pussig. Aldri opplevd før.

Ja gir opp nå altså. Det funker hvertfall ikke nå. Barn nummer 2 går tydeligvis ikke. Å jeg orker ikke drive å sjekke oss og starte en prosess som ikke lønner seg. For vi er for gamle snart uansett. Haha. Vi får bare se hva som skjer når jeg prøver å ha et avslappet forhold et par mnd til ❤️ Gått uten piller et år nå og det er fortsatt ingen ting:p da mister man litt håpet og motet. Håper du får din positive test snart ❤️❤️

Sniker litt, vil bare gi deg en klem og si at det er ikke unormalt at det tar litt tid. Jeg er litt eldre enn deg og prøvde i 9pp før den til slutt traff i april i år. Da hadde jeg blitt gravid før på første forsøk tre ganger (med en annen mann) og var dermed ekstremt utålmodig. Jeg begynte med tilsvarende tanker som deg etter pp3.. Etter pp4 sjekket både jeg meg og han leverte spermprøve, det var ikke noe styr i det hele tatt. Da vi fikk svar på prøvene om at ingenting var galt med oss var det en lettelse, men samtidig frustrerende at jeg ikke ble gravid. I pp8 tok jeg en pause fra alt som het temping og el-testing fordi jeg var så innmari lei og hadde gitt litt opp. I pp9 begynte jeg med det igjen, og plutselig satt den gitt. Jeg hadde ikke gjort noe annerledes enn tidligere pp - dvs den eneste forskjellen var at jeg ikke orka å ta grapefruktekstrakt eller hostesaft eller spise ananas i dpo-land eller noe sånt, bare levde helt som normalt. Håper det klaffer for dere også snart!

… idagtidlig tok jeg min siste tidligtest, og der kom det selvsagt en svak strek med litt rosafarge, men jeg tenker skygge… kan ikke få meg selv til å tro at det har klaffet. Så jeg tror rett og slett ikke på det. Kjøpte make sure vanlig test iste, og den ble negativ.

Back
Topp