Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig tydeligVis vedlegget 389627
Metode sin. Er dette skygge?
Det er noe på denVar nok bare en skygge eller «streifer» for min del, dagens test:
Tenker heller babystrekVis vedlegget 389627
Den var ganske synlig ja..CD 26 her, og håper TR kommer snart etter negativ test. Litt skuffet over babyplan sine tester. Jeg fikk denne for 2 dager siden, og syns den skyggen var ganske tydelig! Men men, jeg stålsetter meg for ny prøveperiode, og ser vel dessverre noen av dere i ny IKM-gruppeVis vedlegget 389613
Ser veldig tydeligDpo?
Det første jeg sa til mannen var at jeg tror ikke helt på den. Den ble i tillegg lest av 10 minutter etter den ble tatt, og det har vært mye skygger blant flere synes jeg. Har nå tatt 2 vanlige tester fra make sure som er helt blanke. Og jeg er usikker på hvor mange dpo jeg er da jeg ikke har merket når EL var denne gangen, null slim og null symptomDenne må jo være positiv![]()
![]()
tenkte at løpet var kjørt. Kan være 8-11 dpo. Skal kjøpe noen tidligtester på apoteket etterpå og ta en ikveld og imorgen for å se.Er nok bare skyggen av der teststreken skal være, syns egentlig kun på dette bildet, ikke i virkelighetenDet er noe på den![]()
er 9dpo og har alltid fått sterkere strek enn dette når jeg har vært gravidDen var ganske synlig ja. Har du bilde av make sure'n også..?Vis vedlegget 389627
Den var ganske synlig ja. Har du bilde av make sure'n også..?![]()
Vis vedlegget 389634
2 blenda fra make sure. Selv om dette ikke er tidligtester, så kjenner jeg at mistanken om skygge styrkes. Men ja, den var tydelig på metode sin, og det er veldig kjipt hvis en falsk positiv skal gi såpass tydelig strek![]()
Ja det har jeg også hørt. Nå tok jeg metode testen på konsentrert morgenurin og make sure på veldig lys urin midt på dag. Men får se imorgen da, skal kjøpe noen tidligtester etterpå, og hvis den er blenda imorgentidlig er jo svaret veldig klartRart. Metode har vært litt treg på fargen har jeg sett ellers, men får håpe de metode er reelle, og ikke skygge!!
Jeg veeetSå mange med skygger...utrolig frustrerende![]()
Jeg kjente heller ikke noe slim denne runden, men det gikk likevel, så ikke gi opp håpet ennåDet første jeg sa til mannen var at jeg tror ikke helt på den. Den ble i tillegg lest av 10 minutter etter den ble tatt, og det har vært mye skygger blant flere synes jeg. Har nå tatt 2 vanlige tester fra make sure som er helt blanke. Og jeg er usikker på hvor mange dpo jeg er da jeg ikke har merket når EL var denne gangen, null slim og null symptomtenkte at løpet var kjørt. Kan være 8-11 dpo. Skal kjøpe noen tidligtester på apoteket etterpå og ta en ikveld og imorgen for å se.
Ja det har jeg også hørt. Nå tok jeg metode testen på konsentrert morgenurin og make sure på veldig lys urin midt på dag. Men får se imorgen da, skal kjøpe noen tidligtester etterpå, og hvis den er blenda imorgentidlig er jo svaret veldig klart![]()
Ja det blir spennende å se. Jeg følte meg kvalm og uggen idag tidlig, måtte legge meg litt nedpå etter jeg stod opp, men så forsvant det igjen. Men har lest at det kan komme før mensen også. Litt murringer idag og igår, og litt irritabel (pms symptomer rett og slett). Utfloden har vært rar, jeg har hatt lite av det hele dpo perioden, jeg får lite på papiret og lite i trusa. Men idag har jeg sett at det drypper i do når jeg tisser, tyntflytende og hvitt. Men om det betyr noe vet jeg ikkeAh, det kan ha mye å si ja!
Blir spennende å følge med. Hvordan føler du deg ellers? Noe symptomer på det ene eller det andre, eller forskjell på evt utflod i forhold til ellers?
Er 11dpo i dag, testet skikkelig positivt i går, har hatt lite kvalme, men litt innimellom, men er mest fysen på salt mat, har hodepine og mye stikk og murring nede i magen, og «varm utflod» haha, visst det gir mening, er generelt mer varm ogsåDere som har testet positivt nå.. merker dere noe kvalme?testet positivt 8 dpo Følte meg kvalm og uggen 10 dpo..litt i går 11 dpo,men ikke så mye som dagen før ,i dag 12 dpo var jeg litt uggen på morran..ellers som vanlig nå! Noen som vet om kvalmen kan komme å gå litt i starten? Kjente meg litt tung i kroppen også.. men nå er energien tilbake.. testene er fortsatt positiv.