Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅååååTårer i øynene for jeg ble så glad for lille knøttet deres
Når er neste ultralyd? Om en uke?
Kondolerer med bestemoren din.![]()
Neste ultralyd er på sykehuset den 21. juni, da er jeg akkurat 13+0. 
Så trist å høre... kondolerer ❤
Men godt å høre det står bra til med knøttet❤❤
Så trist å høre om bestemoren dinKondolerer så mye med tapet av henne
Herlig at alt står bra til med lille knyttet i magen![]()
Kondolerer med bestemoren din, men gratulerer med 11+0!
Kondolerer så mye med bestemoren din.
Godt å høre at alt står bra til med knøttet.
Kondolerer så mye!Bra at du rakk å ta farvel og fortelle henne om babyen
Godt å høre at alt er bra i magen!
![]()

Så får vi se da når den fastsettes på OUL. Årets julegave blir det uansett!
Hvorrdan går det med dere?![]()
![]()

Så fin strek! Som til og med jeg ser. Blir spennende dette her!Tør ikke håpe for mye, men krysser fingrene så inderlig
9DPO:
Vis vedlegget 388650
10DPO:
Vis vedlegget 388651
Nå har jeg kun en test igjen (er bortreist), og vil vente til fredag med å ta den. Herligheeeeet så lenge til
Vi startet prøvingen i mai, men jeg fullpumper fortsatt til han som er 10 mnd i dag, så tenkte det kom til å ta tid. Det var jeg innforstått med likevel pga alder og uflaksen vår tidligere og at jeg også har en eggleder i minus nå. Men kanskje, kanskje går det bra denne gangen…![]()

Huff ja, med sånn historikk var det sent. Håper du får flyttet denIkke så mye nytt her, fortsatt gravid og ingen blødninger eller noe sånt, 4+4 i dag.
Kontaktet fastlegen i går og ba om henvisning til TUL på sykehuset, ettersom jeg har hatt en EXU tidligere.
Fikk svar fra sykehuset nå, og er blitt satt opp på time 19. oktober. Da er jeg 8+5, synes det var fryktelig sent… Sist da det gikk galt sprakk egglederen i uke 8.
Får ringe og høre om jeg kan få flyttet timen og få litt tidligere, om ikke blir det privat. Uaktuelt å risikere å miste den siste egglederen også.![]()
Ikke så mye nytt her, fortsatt gravid og ingen blødninger eller noe sånt, 4+4 i dag.
Kontaktet fastlegen i går og ba om henvisning til TUL på sykehuset, ettersom jeg har hatt en EXU tidligere.
Fikk svar fra sykehuset nå, og er blitt satt opp på time 19. oktober. Da er jeg 8+5, synes det var fryktelig sent… Sist da det gikk galt sprakk egglederen i uke 8.
Får ringe og høre om jeg kan få flyttet timen og få litt tidligere, om ikke blir det privat. Uaktuelt å risikere å miste den siste egglederen også.![]()
Men har heldigvis ikke begynt å kaste opp ennå!