Prøver på en tredjeskatt … Gravid. Bare kaos.

Hvordan gikk det?

Et 4mm stort (lite) frø med hjerteblink!!!
:wav

Vet ikke om jeg skal fortsette å smile fra øre til øre eller gråte en skvett også. Mannen gjorde det siste :happy::Heartred
Så godt å endelig se liv etter flere ultralyder med negativt resultat!

Så godt å se..!! Håper inderlig denne lille sitter hele veien, krysser alt jeg har for deg Ruccola :Heartred

Vet ikke om jeg skal fortsette å smile fra øre til øre eller gråte en skvett også. Mannen gjorde det siste :happy::Heartred
Så godt å lese! Gratulerer så mye! :joyful: Håper spiren klamrer seg fast helt til mål! :wav

Hurra!!!!

Fy søren, så glad jeg ble når jeg kom til siste side av dagboken din, og leste at du er gravid igjen!! For noen påkjenninger dere har hatt :Heartred
Jeg krysser fingrene for at dere går hele veien denne gangen :love7

Stikker innom for en liten oppdatering.

I dag er jeg 8+1. Formen har vært så som så siden rett før uke 6, svangerskapskvalmen kom som kastet over meg og har gjort at jeg er blitt sykmeldt 100% fra jobb. Er fortsatt sykmeldt en uke til, men regner med at det blir lengre om formen ikke bedrer seg. Jeg kaster heldigvis ikke opp, men føles som om jeg har vært på grøftefylla i hele april og nå betaler for det i form av tidenes fyllesyke i mai :D
Ellers har jeg veldig ømme pupper, kjenner litt murringer innimellom, har lite energi-nivå og "gidd". Prøver å gå meg noen turer innimellom for det hjelper med frisk luft, og det er jo uansett bra å få rørt litt på seg. Blir mye sofasliting ellers.

I kveld skal vi på TUL igjen for å se om alt går bra, og heldigvis får mannen være med inn denne gangen ettersom det er privat. Jeg har fått henvisning av fastlegen til TUL på sykehuset i uke 12, men synes det ble for lenge å vente. Med tanke på historikken min har jeg vanskelig for å tro at det går bra denne gangen (dessverre), men håper jo på det beste. Og skulle det skje en ny MA ønsker jeg å finne det ut fortest mulig.

Så dere får sende noen gode tanker vår vei i kveld - håper på å få se et sprell levende lite frø denne gangen også. :Heartred

Masse masse lykke til ikveld!!! Håper at mannen får være med og at du kommer med en super koselig oppdatering etterpå om lille bamsebomsen som har raske fine hjerteslag ❤❤ :signs003

Vi fikk se en sprell levende bamsemums på litt over 2 cm! Høre hjerteslag fikk vi også, og vi fikk med oss tre bilder hjem. Mannen fikk også være med inn, og hun som undersøkte meg tok seg god tid og forklarte og viste, så det ble en utrolig fin og koselig stund :Heartred
Nå må lille ‘mumsen bare vokse videre!

4FB92E63-7324-4675-8540-494787D0F1DB.jpeg

Hurra!

Så utrolig koselig og gode nyheter ❤❤ nå blir det baby altså!

Bestemor døde i går kveld, hun sovnet inn mens jeg satt ved siden av og holdt henne i hånda. :Heartred
Det var ventet, for jeg og mannen fikk telefon fra pappa på fredagskvelden om at hun hadde fått lungebetennelse og var dårlig. Vi kjørte til hjembygda mi på lørdag og dro innom og besøkte henne, og da var hun litt piggere igjen. Så fikk snakket med henne og fortalt at hun skulle bli oldemor igjen i desember om alt gikk bra. :Heartred
I går forverret tilstanden seg, og jeg, mannen og flere andre nære familiemedlemmer kom og satt sammen med henne til det var over i går kveld. Trist og vemodig, men på et vis fint likevel. Hun ville blitt 88 senere i juni, så hun har hatt et langt liv.

Med meg og desemberknøttet går det fint. 11+0 i dag. Kvalmen har begynt å avta en del nå, sånn at dagene er mer levelige. Deilig!
Jeg og mannen var på ny TUL privat på torsdag (10+4) for å sjekke at alt var fint ettersom symptomene nå har dempet seg. Fikk se et lite knøtt på 4,2 cm med masse bevegelser! :happy:
Jeg gleder meg til å komme til 12+0 neste mandag, selv om jeg ikke kommer til å føle meg helt trygg likevel. Men jeg har aldri kommet så langt i et svangerskap før, og alt ser jo helt fint ut til nå, så håper håper håper! :)

Ååååå ❤️❤️❤️❤️❤️ Tårer i øynene for jeg ble så glad for lille knøttet deres :love7
Når er neste ultralyd? Om en uke? :happy:

Kondolerer med bestemoren din. ❤️

Så trist å høre... kondolerer ❤

Men godt å høre det står bra til med knøttet❤❤

Så trist å høre om bestemoren din:( Kondolerer så mye med tapet av henne:Heartred

Herlig at alt står bra til med lille knyttet i magen:Heartpink

Back
Topp