Korsryggen murrer konstant nå. Begynner å bli ganske slitsomt siden det ødelegger søvnen. Er konstant murring, kan bre seg litt utover på sidene og hoftene. Hadde jo vært kjekt hvis det var fordi noe er på gang, men orker heller ikke å håpe.![]()
Kanskje TMI, men lille stanger sånn nedover og det stikker helt vilt. Prøvde å sove, men hun er alt for aktiv om dagen. Det gjør at jeg føler jeg må tisse hele tiden, og jeg er ganske sikker på at jeg så en bittebitteliten antydning til blod på truseinnlegget!!!! Det gir meg håp om at en tegningsblødning kanskje er rundt hjørnet og at ting kan skje?
Men jeg har ingen tegn til blod hittil. Jeg tenker som deg at det er best å være innstilt på at det enda er en stund igjen å vente, så får det heller bli en positiv overraskelse hvis ting plutselig skjer 

jeg skal tom ha pks, så har jo en senest sluttdato 01.08, men er visst en stor kar denne gangen (storebror var 2700) så har på følelsen at han her kan overraske
så er spent på hva målet blir i morgen 
skal dog sies at jeg var midt på hele forrige svangerskap, og han var jo en liten spurv ved fødsel, så tar det litt med en klype salt, men at han er mye større er det ikke tvil om

Forrige gang hadde jeg ikke så sterke modningstegn (nesten ingenting tror jeg faktisk) og det startet med vannavgang, så slapp liksom denne piningen både fysisk og psykisk. Er til å bli sprø av synes jeg! Og ikke minst sliten…