Modningstegn

Prata med mamman min og hun gikk fra 0 modningstegn til at vannet gikk med alle sine 3, så jeg håper nesten det kanskje kan være litt arvelig og at jeg modnes selv om jeg ikke merker en dritt
Hvis det er noen trøst, så ser det ut til at jeg har arvet mammas mønster :) . Dvs. mamma fødte 4 barn godt over termin, og nå venter jeg nr. 3 godt over termin...

Jeg får heller ikke modningstegn.
 
Hvis det er noen trøst, så ser det ut til at jeg har arvet mammas mønster :) . Dvs. mamma fødte 4 barn godt over termin, og nå venter jeg nr. 3 godt over termin...

Jeg får heller ikke modningstegn.
Har det akkurat likt her! Ingen modningstegn denne gangen heller og første var født 13 dager over termin. Håper å bli satt i gang på neste overtidskontroll 8 dager over termin denne gangen :)
 
Hvis det er noen trøst, så ser det ut til at jeg har arvet mammas mønster :) . Dvs. mamma fødte 4 barn godt over termin, og nå venter jeg nr. 3 godt over termin...

Jeg får heller ikke modningstegn.
Det var godt å høre. :happy:Krysser fingrene for at det er arvelig ;) Er 38+1i dag og i den drepende hetebølgen som har tatt over London nå er jeg uendelig klar for å få dette showet on the road. Denne babyen er hjertelig velkommen før termin, men blir også ikke overrasket om det blir en august baby til slutt :joyful:
 
Har det akkurat likt her! Ingen modningstegn denne gangen heller og første var født 13 dager over termin. Håper å bli satt i gang på neste overtidskontroll 8 dager over termin denne gangen :)
Er på dag 9 over termin i morgen, og håper de setter meg i gang på kontrollen da. 2. mann ble jeg ikke igangsatt før dag 12, og skulle vært dag 13(fikk en dag før da det var tomt på føden)... Samme sykehus, så håper inderlig de ikke utsetter det igjen. Ihvertfall ikke etter den dritten jeg akkurat har vært igjennom(ble lagt inn på akutten med dehydrering fredag-lørdag etter 4 dager med ukjent mageproblem).

Det er på en måte godt vi er flere her som går overtid, en stund føltes det som de aller fleste allerede hadde født, og før termin :hilarious: Har snakket med flere jeg kjenner, og mange av de gikk også over termin med flere, eller alle barna.
 
Er på dag 9 over termin i morgen, og håper de setter meg i gang på kontrollen da. 2. mann ble jeg ikke igangsatt før dag 12, og skulle vært dag 13(fikk en dag før da det var tomt på føden)... Samme sykehus, så håper inderlig de ikke utsetter det igjen. Ihvertfall ikke etter den dritten jeg akkurat har vært igjennom(ble lagt inn på akutten med dehydrering fredag-lørdag etter 4 dager med ukjent mageproblem).

Det er på en måte godt vi er flere her som går overtid, en stund føltes det som de aller fleste allerede hadde født, og før termin :hilarious: Har snakket med flere jeg kjenner, og mange av de gikk også over termin med flere, eller alle barna.
Masse lykke til imorgen! :Heartred

Syns også at alle får før termin. Føles urettferdig!! :hilarious:
Jeg skal settes igang imorgen, er så spent og gruer meg litt . Hadde trodd at kroppen satte igang av seg selv slik det gjorde med førstemann, men neida. 41+2 imorgen.
 
Merket noe mer? Jeg hadde samme opplevelse som deg - at det ble vått men samtidig sluttet å lekke etterpå. Det ble konkludert med vannavgang under tvil på meg og jeg skulle bli igangsatt morgenen 1,5 døgn senere. Nå startet riene for meg etter litt over et døgn, så ble ikke behov for igangsettelse. JM tok hull på hinne i spenn under fødsel, men sa at jeg nok har fått et hull, men som ikke har ført til full vannavgang (uten at jeg har satt meg inn i detaljene). Vet ikke hva dette har å si for om det er infeksjonsfare eller ikke.
Nei, ikke noe mer som jeg mistenker er fostervann! Jordmor på føden sa at man kunne ha veldig vannaktig utflod nå på slutten, men det synes jeg er vanskelig å bedømme selv. Hun sa at hvis jeg tar på en bind så mente hun at det skal komme litt og litt til bindet blir helt tungt.

Har du født allerede eller skal du settes i gang snart? Ikke godt å si, har skjønt at man kan få infeksjon hvis man går med det over et døgn (?).
 
Er på dag 9 over termin i morgen, og håper de setter meg i gang på kontrollen da. 2. mann ble jeg ikke igangsatt før dag 12, og skulle vært dag 13(fikk en dag før da det var tomt på føden)... Samme sykehus, så håper inderlig de ikke utsetter det igjen. Ihvertfall ikke etter den dritten jeg akkurat har vært igjennom(ble lagt inn på akutten med dehydrering fredag-lørdag etter 4 dager med ukjent mageproblem).

Det er på en måte godt vi er flere her som går overtid, en stund føltes det som de aller fleste allerede hadde født, og før termin :hilarious: Har snakket med flere jeg kjenner, og mange av de gikk også over termin med flere, eller alle barna.
Jeg også føler at "alle" føder før termin! Nå er selvfølgelig den andre av barnevaktene til storebror under fødsel blitt syk (den første var det for en ukes tid siden), så krysser fingrene for at mini plutselig ikke får det travelt. Alt en skal bekymre seg for :rolleyes:

Krysser fingrene for at du blir igangsatt i morgen!
 
I 22-tida i kveld kom han! Det ble 5 dager over termin, og han rakk å runde 4 kg og 52 cm. Men det gikk veldig greit.

Kom inn på føden med 2 cm åpning i 17.30-tida med tette rier, og kl 19 var det 6-7 cm. På 9 cm blei vannet tatt.
Utrolig fin fødsel <3
 
I 22-tida i kveld kom han! Det ble 5 dager over termin, og han rakk å runde 4 kg og 52 cm. Men det gikk veldig greit.

Kom inn på føden med 2 cm åpning i 17.30-tida med tette rier, og kl 19 var det 6-7 cm. På 9 cm blei vannet tatt.
Utrolig fin fødsel <3
Gratulerer!!❤️❤️ Så kjekt å lese at du hadde en fin fødselsopplevelse.
 
Nei, ikke noe mer som jeg mistenker er fostervann! Jordmor på føden sa at man kunne ha veldig vannaktig utflod nå på slutten, men det synes jeg er vanskelig å bedømme selv. Hun sa at hvis jeg tar på en bind så mente hun at det skal komme litt og litt til bindet blir helt tungt.

Har du født allerede eller skal du settes i gang snart? Ikke godt å si, har skjønt at man kan få infeksjon hvis man går med det over et døgn (?).
Fødte natt til torsdag. At det kunne være tynn utflod var det de først sa til meg også, men det nektet jeg å tro da det var helt flytende som vann. Som min fødselsjordmor sa kan delvis vannavgang forekomme.
 
38+6 idag. Kontroll hos jordmor og 1 cm åpning og helt avflatet tapp. Hun tøyde så nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart :woot: er førstegangs. Er det ikke gjerne flergangs som går lenge med åpning?
 
38+6 idag. Kontroll hos jordmor og 1 cm åpning og helt avflatet tapp. Hun tøyde så nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart :woot: er førstegangs. Er det ikke gjerne flergangs som går lenge med åpning?
Vet ikke, jeg venter 3.mann, har null åpning og er 9 dager over termin :hilarious:

Masse lykke til da! :biggrin
 
Oi da. Du blir vel snart satt igang hvis du ønsker da?
Jeg skulle vært igangsatt 2 ganger alt, men fordi jeg ble syk så blir det utsatt. Det er nå veldig lite fostervann, så blir tatt i morgen fordi de ikke tør å ta meg i mot på føden i dag heller, men et døgn til så skjønte jeg at de må. De lurte på om jeg lakk fostervann, men det har jeg ikke merket.
 
Jeg skulle vært igangsatt 2 ganger alt, men fordi jeg ble syk så blir det utsatt. Det er nå veldig lite fostervann, så blir tatt i morgen fordi de ikke tør å ta meg i mot på føden i dag heller, men et døgn til så skjønte jeg at de må. De lurte på om jeg lakk fostervann, men det har jeg ikke merket.
Lykke til i morgen da ;)
 
38+6 idag. Kontroll hos jordmor og 1 cm åpning og helt avflatet tapp. Hun tøyde så nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart :woot: er førstegangs. Er det ikke gjerne flergangs som går lenge med åpning?
Sniker. Før første første fødsel gikk jeg med 1-2 cm åpning fra 35+2 til fødsel 39+1 - så fødte før termindato - ble ikke tøyd, men gikk jo relativt lenge med åpning - men alt er så individuelt at man vet jo aldri (det er liksom halve «moroa»).
 
Jeg skulle vært igangsatt 2 ganger alt, men fordi jeg ble syk så blir det utsatt. Det er nå veldig lite fostervann, så blir tatt i morgen fordi de ikke tør å ta meg i mot på føden i dag heller, men et døgn til så skjønte jeg at de må. De lurte på om jeg lakk fostervann, men det har jeg ikke merket.
Lykke til i morgen, du har virkelig hatt det tøft i det siste! Sender deg masse styrke og hell til i morgen, gleder meg til oppdateringer :happy:
 
Jeg skulle vært igangsatt 2 ganger alt, men fordi jeg ble syk så blir det utsatt. Det er nå veldig lite fostervann, så blir tatt i morgen fordi de ikke tør å ta meg i mot på føden i dag heller, men et døgn til så skjønte jeg at de må. De lurte på om jeg lakk fostervann, men det har jeg ikke merket.
Masse masse lykke til imorgen! :Heartred Endelig!
 
Jeg skulle vært igangsatt 2 ganger alt, men fordi jeg ble syk så blir det utsatt. Det er nå veldig lite fostervann, så blir tatt i morgen fordi de ikke tør å ta meg i mot på føden i dag heller, men et døgn til så skjønte jeg at de må. De lurte på om jeg lakk fostervann, men det har jeg ikke merket.
Spennede! Krysser fingrene for at alt går på skinner imorgen :Heartpink :happy:
 
Back
Topp