Jeg er på CD2, og har sjeldent hatt så vondt/så mange menssmerter. Ikke ved de 3 forrige kjemiske heller. Da er det gøy å være på ferie med svigers 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, uff..Jeg er på CD2, og har sjeldent hatt så vondt/så mange menssmerter. Ikke ved de 3 forrige kjemiske heller. Da er det gøy å være på ferie med svigers![]()
❤ Så da har jeg den «tryggheten» hvertfall (til tross for at det jo ikke gikk denne gangen…).CD3 og det virker som at jeg blør lite allerede nå, så det er godt. Jeg er veldig usikker på når jeg burde begynne å ta EL-tester med tanke på at jeg ikke har peiling på hvor lang syklus jeg får. Tenkte kanskje å begynne å teste på mandag, fet er i hvert fall tidlig nok. Men tror det egentlig er for tidlig og unødvendig. Hva tenker dere?
Da har vi lagt inn flere aksjer, får jeg EL når jeg tror så er de forhåpentligvis med i løpet![]()
Ååh så bra! Mitt frys blir i september antagelig, men tviholder godt på den da.Jeg ble nettopp ringt opp av sykehuset med beskjed om at vi får et fryseforsøk i august allikevel❤ Så da har jeg den «tryggheten» hvertfall (til tross for at det jo ikke gikk denne gangen…).
Joda, men er ikke fornøyd ennåHerlig, da har dere en sjanse uansett denne runden![]()

Tror jeg hadde en på 24 dager i starten av 2019Spørs, hva er den tidligste syklusen du har hatt?

Tror jeg hadde en på 24 dager i starten av 2019![]()
Neei, men det hjelper å ha svømmere "in the run"Joda, men er ikke fornøyd ennåJeg vil ha 3 ganger til ihvertfall! Mer hvis EL blir på CD12-13
![]()
Var det jeg tenkteVel, da vil du sannsynligvis neppe få EL før cd10 uansett, så.. begynn cd9?
Så har du potensielt fått med deg det tidligste uansett.![]()
Jeg har heldigvis ikke vært syk siden før korona, han et par ganger siden. Har vært noen ganger der han har jobbet mye, men hver PP har vi klart å treffe godt med aksjerNeei, men det hjelper å ha svømmere "in the run"vet ikke hvordan det er hos dere, men plutselig blir noen av dere syke, slitne eller ikke får det til på et vis, og da er par sånne sikkerhetssvømmere for å ha en SJANSE veldig greie
Haha..
Jeg kjenner jeg er fornøyd om vi får lagt inn noe aksjer i det hele. *Vi* greide å.. ehh.. forstrekke en sene, der man ikke vil ha forstrekt sene, eller noe i den duren, så.. har vært.. . Mer smertefullt enn digg, når det nærmer seg; visstnok.
Såå.. ><

Det er jo enda godt! Får håpe dere slipper sykdom og, da. Da har man i alle fall lagt inn litt for sikkerhets skyldJeg har heldigvis ikke vært syk siden før korona, han et par ganger siden. Har vært noen ganger der han har jobbet mye, men hver PP har vi klart å treffe godt med aksjerVet bare etter forrige PP at hver dag over flere dager går ikke for han
Uff, det høres ikke bra ut! Håper dere klarer å få til noe til riktig tid
Det ække helt det samme som når man ikke hadde barn
gleder meg til hun blir litt eldre
utslitt jeg nå. Jeg jobber i barnehage å jeg er mer sliten nå enn etter en arbeidsdag
så ja, orker jeg egentlig flere barn?Haha, sant. Voksne burde få ferie etter ferienFerie med en 1,5 åringDet ække helt det samme som når man ikke hadde barn
utslitt jeg nå. Jeg jobber i barnehage å jeg er mer sliten nå enn etter en arbeidsdag
så ja, orker jeg egentlig flere barn?
Så enig! Ferie med barn kan ikke sammenlignes med ferie uten barnFerie med en 1,5 åringDet ække helt det samme som når man ikke hadde barn
Veldig enigFerie med en 1,5 åringDet ække helt det samme som når man ikke hadde barn
Her er 3 åringen i en fase hvor ALT er "NEI, JEG VIL IKKE" !