Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det iblant. Men ikke så ofte. Og ikke noe glad i olje og sånt.Spiser du salater? Putt opp litt olje, krutonger, fetaost...?
Hvis du steker ting, stek i litt ekstra olje?
Velg pålegg med litt mer kalorier.
Vi skulle delt, jeg er fæl til å spise for mye kalorier for tiden![]()
Hvis du/din kjære baker, så er det godt å bruke olivenolje i deigenGjør det iblant. Men ikke så ofte. Og ikke noe glad i olje og sånt.
Klem. Hørtes ut som du tenger det.Drittdag, skal være glad når den er over.
Har heldigvis venninnekveld å se frem til i morgen, gleder meg til det
TakkKlem. Hørtes ut som du tenger det.
Regn, regn, regn her også.Regn regn regn idag. Nå står mine 2 barn og en venninne i regntøy og hopper trampolinehører mye latter og de sier dette var kjempegøy
![]()
Mine liker og at hoppe i badetøy med vannspreder under men Igår når de regne da tog de på seg støvler regntøy og hoppe.Regn, regn, regn her også.
Mine liker å hoppe på våt trampoline i badetøy, gjerne med spreder under, men ikke i regntøy, de får ikke bruke sko på og så kaldt som det er nå hadde det bare vært vått og kaldt.
Men regnet ga seg faktisk i kveld etter 21 som meldt så vi fikk lasta på taket uten at det ble basseng og tenkt så det knaker i bagasjerommet. Uten at det ble noe større av den grunn gitt. Så vi får like store problemer i år som i fjor, selv om teltet står på høykant for å ikke måtte inn først.
Men jeg ser i krustallkula at når siste rest skal ut i morgen med toalettmapper og skjøteledninger og pc veske og alt annet pjask som ikke har fått sin plass, så blir det stappfullt i hver en krik og krok i år også. Og, vel, i kampens hete glemte vi at det var et alternativ å ta ut en stol eller to... Men, vel. Da blir de med. Så tar vi kampen som den blir
Og bare nesten. Bare nesten vurderer en baggasjeboks til hjemveien. Eller en tilhenger, for med tilhenger som har hjul gjelder det vektgrense på vogntog, med baggasjeboks på kroken er det fortsatt maksvekt på bilen som gjelder og da tror jeg vi står i fare for å overstige den. Men vi får vel bare stappe ting under og rundt beina på alle andre enn sjåfør og la mannen kjøre for det meste, så sitter jeg med beina i setet og har alt mulig rart der de ellers skulle vært.
Unger beina til barna hadde vi alltid hver sin bag når de var små. Fotstøtte, de rakk jo uansett ikke ned til gulvet. Men de dagene er over, utenom minstemor så når de to andre helt klart ned til gulvet nå, eldstemann er bare noen cm fra å bli like lang som meg.Mine liker og at hoppe i badetøy med vannspreder under men Igår når de regne da tog de på seg støvler regntøy og hoppe.
Her har vi hatt samme trampoline i 6 år da gjør det ikke noe om de hopper med skor eller støvler. De hadde det veldig gøy.
Sånne turer når vi har vart i Sverige og besøkt familie og handle masse da har vi hatt ting under beina til barna og litt overallt for at få mest mulig ting i bilen.
God tur til dere.
Gratulerer med tilbudetFått jobbtilbud.
Lønnen er omtrent den sammen som den jeg har nå.
Er en del ting som veier for og i mot begge veier, så må tenke veldig nøye gjennom om jeg kommer til å takke ja eller nei
Tror jeg ligger på minst det dobbelte.Spist en spicy burger fra meny til lunch. 407 kalorier, men dritdigg. Ligger fortsatt an til å få mindre kalorier. De siste dagene har kaloriinntaket liggi på 600 og 800, altfor lite. Problemet mitt er at jeg orker ikke mer mat? Så kanskje metabolismen ligger i dvale rett og slett.
Nest sitte dagen i bhg for minste . Da er vi ferdige med bhg. Tårer renner at ikke møte den fantastiske personellet igjen.
Men støttepedagog og spesialpedagogen skall låne gutten 1 dag i august og besøke skolen før skolestart.
Må oxå kjøpe in gaver til veileder fra BUP spesialpedagog og støttepedagog . Tenker og tenker men vet ikke helt hva vi skal kjøpe in til de.Har lyst at kjøpe in noe de kan ha brukt for. Noen som har tips hva vi skall gi de i gave?
Jeg må, jeg har prøvd å gå ned uten en stund nå. Dette er eneste som er igjen. Er for slank for å få hjelp fra det offentlige, samtidig som at jeg er for feit til å få hjelp fra det offentlige med for store pupper som gir mye ubehag. Make it make sense! Lifesum gjør det mye enklere.Tror jeg ligger på minst det dobbelte.Orker ikke telle kalorier, blir for mye stress.. men prøver passe på å få i meg sunnere mat. Hag fått dilla på et knekkebrød som er i den sunnere enden av skalaen (ikke det sunneste, men av de bedre); og med ren avokado og tomat på. Og litt krydder.. Er så godt!
Er i alle fall greiere enn brødskive med Nugatti x)
Gir ikke alltid logikk de der bmi grenseneJeg må, jeg har prøvd å gå ned uten en stund nå. Dette er eneste som er igjen. Er for slank for å få hjelp fra det offentlige, samtidig som at jeg er for feit til å få hjelp fra det offentlige med for store pupper som gir mye ubehag. Make it make sense! Lifesum gjør det mye enklere.
Skall tenke litt mer på det. Heldigvis skall jeg har et avslutning møte med veileder fra BUP og støttepedagog i august. Så jeg har litt tid igjen at finne på noeGaver er jeg ikke så god på.. Men, tenker at.. sånne myyyke bambussokker (beste sokkene som fins), noe kaffe, noe sjokolade.. eller flere andre sånne småting som gjerne er forbruksvare; pakket pent sammen, må være greit..?
De gir ikke mening, spesielt siden bmi ikke tar med muskelmasse osv.Gir ikke alltid logikk de der bmi grensene
Men. Jeg har i løpet av de siste par årene gått ned rundt 10% av det jeg veide på det meste. Og som resultat, alle bh-ene mine er for store. Det hadde ikke hjulpet på pupper som er så store at de gir store plager da. Men jeg har gått ned en cup i alle fall. (og jeg var ikke overvektig, bare var på vei mot det. Jeg kan ikke egentlig gi noe gode råd om hva jeg gjorde. For av alle snåle ting, det var sånn korona - hjemmekontor ble for meg. Slutta å spise frokost når hjemmeskole - tiden var over (det pleide jeg gjøre når jeg kom på kontoret, så jeg glemte det rett og slett. ) og fortsatte bare å droppe den. Spiser meg mett. Men blir rett og slett fortere mett. Har stoppa nå. Stått mer eller mindre stille i over et halvt år. Men det er helt greit. Jeg er der jeg ville være.)