Skravle tråd❤️

Hvordan skal man rekke å skrive 50 innlegg når man nettopp ble medlem (første graviditet)? Da må jeg jo bare skrive masse svada?
Den tråden som heter «våre leker» er for å hjelpe til med akkurat det :)
Bare delta hver dag så får du flere og flere innlegg veldig kjapt
 
Pluss at det tar nok enda en stund før det opprettes en skjult gruppe siden vi mangler en god del innlegg før det kan opprettes
 
Kanskje ikke rart folk rømmer til Facebook og snap :hilarious:
Men jeg hadde god nytte av forumet da jeg gikk gravid de forrige gangene og fikk mye støtte og trøst når jeg trengte det. Så man må bare vente til det blir skjult forum etterhvert.

Husk at det er jo flere som ikke enda vet at de skal ha barn i februar :p
 
Kanskje ikke rart folk rømmer til Facebook og snap :hilarious:
Men jeg hadde god nytte av forumet da jeg gikk gravid de forrige gangene og fikk mye støtte og trøst når jeg trengte det. Så man må bare vente til det blir skjult forum etterhvert.

Husk at det er jo flere som ikke enda vet at de skal ha barn i februar :p
Det er sant. Men husker forrige gang så hadde vi skjult gruppe og fordi jeg hadde en dårlig periode og ikke skrev noe selv da.så forsvant jeg ut. Ikke så veldig motiverende å skulle skrive masse innlegg på åpent når nesten alle kun er på skjult da…
 
Det er sant. Men husker forrige gang så hadde vi skjult gruppe og fordi jeg hadde en dårlig periode og ikke skrev noe selv da.så forsvant jeg ut. Ikke så veldig motiverende å skulle skrive masse innlegg på åpent når nesten alle kun er på skjult da…
Nei jeg synes den der er veldig urettferdig.. man kan gå gjennom ting eller være på ferie osv - så blir man kastet ut pga at man ikke er aktiv.
 
Heia er ny her, fikk svak positiv test i dag. Skjønte ingenting for jeg fikk ikke noe positive el tester denne måneden. Ble gravid i februar,men mistet i uke 7. Da hadde jeg hatt el på dag 8 i syklus. Gynekologen sa at det ikke var veldi vanlig,og jeg tenkte at det kansje var engangstilfelle mtp corona vaksine osv. Så jeg begynte å teste på dag 10 denne perioden. Ingen positiv test så da må jeg jo hatt el på dag 8 igjen håper spiret sitter denne gangen ❤️
 
Urk, føler jeg eser ut allerede! Som om magemusklene bare «åja, gravid igjen ja, men da gidder ikke vi å holde igjen mer!» :meh: Lurer på hvor tidlig jeg må frem med gravidklærne denne gangen?
 
Urk, føler jeg eser ut allerede! Som om magemusklene bare «åja, gravid igjen ja, men da gidder ikke vi å holde igjen mer!» :meh: Lurer på hvor tidlig jeg må frem med gravidklærne denne gangen?
Merker det samme :hilarious: Har hatt kontordag i dag og måtte åpne smekken etter en stund. Ble for mye press
 
Sitter og funderer på når jeg skal ringe jordmor:) er bare 4+5, så føler det er tidlig:) husker faktisk ikke så mye fra forrige svangerskap.. :facepalm:
 
Sitter og funderer på når jeg skal ringe jordmor:) er bare 4+5, så føler det er tidlig:) husker faktisk ikke så mye fra forrige svangerskap.. :facepalm:
Her kommer man ikke inn før uke 6 :)
 
I dag er kvalmen ganske tydelig. Det er litt plagsomt, men samtidig så er jo alle symptomer velkommen akkurat nå :D Men blir spennende å se hvordan det går med å ta tog, fly og drosje i dag da.:hilarious:
Første gang i dag at jeg måtte løpe ut på badet fordi jeg trodde jeg kom til å spy... i grunnen første dag jeg føler meg skikkelig gravid. :)
 
I dag hadde jeg lyst til å «pynte» meg litt da jeg dro på jobb. Tok på meg skjørt og en topp, men hadde heldigvis vett til å ta med meg skifteklær ettersom skjørtet sitter relativt stramt rundt magen :inpain: Det ble klesskift i løpet av arbeidsdagen, ja:wacky:
 
Urk, føler jeg eser ut allerede! Som om magemusklene bare «åja, gravid igjen ja, men da gidder ikke vi å holde igjen mer!» :meh: Lurer på hvor tidlig jeg må frem med gravidklærne denne gangen?
Er det bare jeg som går rundt med mammabukser og oversized t-skjorter allerede? :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
 
Back
Topp