Mai - skravletråd

BTW: Jeg har forresten rapportert det innlegget over.
Fint om dere også gjør det

Mannen er bortreist.
De 2 yngste er i seng.
Ingenting interessant på TV'n.

Og der klarte jeg visst å sende av gårde en jobbsøknad på en jobb jeg ikke er sikker på om jeg ønsker meg, men jeg trenger mer erfaring med intervjuer :p

Kom over stillingsannonsen i går kveld, og søknadsfristen er i dag så har ikke hatt tid til å tenke meg om
Lykke til uansett

Er egentlig akkurat det samme som jeg holder på med nå bare litt kortere reisevei til jobb...
Dog, jeg vet ikke hva de kan tilby av lønn.
Lønnen innen mitt yrke varierer enormt
Det er jo litt vesentlig. Men det finner du vel ut av om det blir relevant

Det er jo litt vesentlig. Men det finner du vel ut av om det blir relevant
Det gjør jeg nok.
Vet at spendet er kr 500.000-900.000,- i året, så det er veldig stort.
Kommunene har generelt sett et lavere lønnsnivå enn statlig, og dette er kommunalt.
Samtidig, desentralt har lavere lønn enn sentralt også, og dette er sentralt......

Vært på fotballtrening, dønn sliten men glad jeg kom meg ut lkevel selv om dørstokkmila var veldig lang idag. Godt å få frisk luft etter en hel dag hjemme...

Det gjør jeg nok.
Vet at spendet er kr 500.000-900.000,- i året, så det er veldig stort.
Kommunene har generelt sett et lavere lønnsnivå enn statlig, og dette er kommunalt.
Samtidig, desentralt har lavere lønn enn sentralt også, og dette er sentralt......
Stort spenn.

Vel. Spennende, hold oss oppdatert ;)

Nei, kanskje se å komme seg i seng.
Natta alle sammen :)
Natta.
Leggetid ja.

Jeg må passe meg så jeg ikke blir like "lå bare sjekke etter midtnatt" på værmeldinga som jeg en periode ble på covid - tall. Ikke sunt noen av delene.

Legger meg (det blir nok regn i helga uansett)

Vi var og så på bil idag, skal også få vurdering for innbytte. Jeg har så lyst på mustang mach-e :p

F***** idiotiske trailer som måtte kjøre på meg
Og vi har bare hatt bilen i 2 måneder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Gikk bra med meg og var alene i bilen)

Back
Topp