BTW: Jeg har forresten rapportert det innlegget over.
Fint om dere også gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåJepp. Rapporterer sånne med en gang
Hva skriver du i den boksen?Jeg også![]()
Denne gangen skrev jeg reklame, men som regel skriver jeg spam som det egentlig erHva skriver du i den boksen?
Lykke til uansettMannen er bortreist.
De 2 yngste er i seng.
Ingenting interessant på TV'n.
Og der klarte jeg visst å sende av gårde en jobbsøknad på en jobb jeg ikke er sikker på om jeg ønsker meg, men jeg trenger mer erfaring med intervjuer
Kom over stillingsannonsen i går kveld, og søknadsfristen er i dag så har ikke hatt tid til å tenke meg om
Jeg skrev spam. Jeg gjør somregel detDenne gangen skrev jeg reklame, men som regel skriver jeg spam som det egentlig er
God bedringFortsatt vondt i halsen, hoster fortsatt. Hadde ett håp om å være bedre nå egentlig.
Det er jo litt vesentlig. Men det finner du vel ut av om det blir relevantEr egentlig akkurat det samme som jeg holder på med nå bare litt kortere reisevei til jobb...
Dog, jeg vet ikke hva de kan tilby av lønn.
Lønnen innen mitt yrke varierer enormt
Det gjør jeg nok.Det er jo litt vesentlig. Men det finner du vel ut av om det blir relevant
Så vondt, er vel nå realiteten slår inn jaPappa fikk nettopp beskjed om avslag på behandling inne på rikshospitalethan begynte å gråte på tlf nå når jeg snakket med ham
merker at han mister gnisten nå.
Stort spenn.Det gjør jeg nok.
Vet at spendet er kr 500.000-900.000,- i året, så det er veldig stort.
Kommunene har generelt sett et lavere lønnsnivå enn statlig, og dette er kommunalt.
Samtidig, desentralt har lavere lønn enn sentralt også, og dette er sentralt......
Natta.Nei, kanskje se å komme seg i seng.
Natta alle sammen![]()
Gjort detBTW: Jeg har forresten rapportert det innlegget over.
Ånei! Må den kondemneres da?F***** idiotiske trailer som måtte kjøre på meg
Og vi har bare hatt bilen i 2 måneder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Gikk bra med meg og var alene i bilen)
Ånei!! Går det bra med deg? Forsikringen dekker det vel?F***** idiotiske trailer som måtte kjøre på meg
Og vi har bare hatt bilen i 2 måneder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Gikk bra med meg og var alene i bilen)