Mai - skravletråd

De 2 eldste leker så fint oppe og bank i bordet de har lekt lenge uten krangel. De er ju katten og musen når de er i nærheten av hverandre. Jeg sitter her på sofaen med minste som ønsker seg en baby. Mamma jeg vil vær storebror jeg vil oxå ha en baby hjemme hos oss.

De 2 eldste leker så fint oppe og bank i bordet de har lekt lenge uten krangel. De er ju katten og musen når de er i nærheten av hverandre. Jeg sitter her på sofaen med minste som ønsker seg en baby. Mamma jeg vil vær storebror jeg vil oxå ha en baby hjemme hos oss.
Jeg maste om det samme. Da søs var 14 maste jeg om at hu måtte bli gravid så jeg kunne bli tante, mamma sa jeg aldri kom til å bli storesøster :P

Noen som vet om man får melding fra Unilabs når bilder av Mr er blitt lest og sende til lege som har henvist?

Jeg maste om det samme. Da søs var 14 maste jeg om at hu måtte bli gravid så jeg kunne bli tante, mamma sa jeg aldri kom til å bli storesøster :p
Haha her maser minste veldig mye om at få en baby. Det gjør mellomste og hun er jente. Mens han eldste sier nei for at tar babyen all kjærlighet :p

Minstemor her vil også gjerne at jeg skal få en ny baby så hun kan bli storesøster. Det var mer mas i fjor når hun gikk siste år i bhg for i bhg var det en del som ble storesøsken, mindre av det i år. Hun vil gjerne ikke være yngst, men tror hun har akseptert det. Jeg og mannen er 42 år gamle, blir 43 i sommer (jeg må regne og tenke. Men det stemmer vel det, vi er født i 79.så ble et i 80 og derved 41 i 20 og 42 i 21 og nå er det 22)

Vi har tre unger og ingen planer om å få flere. Vi føler både at vi er "for gamle" (for oss!) men mest av alt at tre er nok. De skal følges opp, ha plass i hus og bil mm..

Minstemor her vil også gjerne at jeg skal få en ny baby så hun kan bli storesøster. Det var mer mas i fjor når hun gikk siste år i bhg for i bhg var det en del som ble storesøsken, mindre av det i år. Hun vil gjerne ikke være yngst, men tror hun har akseptert det. Jeg og mannen er 42 år gamle, blir 43 i sommer (jeg må regne og tenke. Men det stemmer vel det, vi er født i 79.så ble et i 80 og derved 41 i 20 og 42 i 21 og nå er det 22)

Vi har tre unger og ingen planer om å få flere. Vi føler både at vi er "for gamle" (for oss!) men mest av alt at tre er nok. De skal følges opp, ha plass i hus og bil mm..
Ja jeg gruer meg litt til frøkna skal begynne å mase. Vi orker ikke flere rett og slett.

Ja jeg gruer meg litt til frøkna skal begynne å mase. Vi orker ikke flere rett og slett.
Det er jo helt forståelig. Naturlig nok ikke like forståelig for en 3-4-5 åring som opplever at vennene for småsøsken, men sånn er livet, noen forblir enebarn enten fordi foreldrene ikke vil eller ikke får flere barn av ulike årsaker.

Og det går bra det også.

God morgen
Var litt vanskelig at stå opp før store og små etter 4 dager fri.
Uke planer er:
Mandag: fotball på eldste
Tirsdag: drama og bibliotek
Onsdag : veiledning BUP med minste. Drama øvelse på eldste . Fotball kamp på mellomste.
Torsdag : legetime på meg. Sommermarkedet på skolen.
Da kommer denne uken og gå veldig fort.

Slitsomt å ære værmeldingsavhengig.

I alle fall når meldingene er så triste for dager da jeg har så lyst de skal være bra
1653906211947.png

Ser ut som en noe fuktig telttur det der. Og mangel på sol som kan tørke det opp etterpå.

Vi avventer til torsdag, da må plassene evt avbestilles, og værmeldingen varierer litt. Yr sine er forutsigbare. De oppdagerer korttidsmelding (60 timer frem i tid) hver 3. time og langtitdsvarselt fra 60 timer til 10 dager frem i tid sånn 12 og 00- ish. Storm/tv2-været, som går 14 dager frem i tid og har værmelding tom 13. juni i sin oversikt i dg, oppdaterer støtt og stadig, noe som medfører at jeg sjekker værappen mange ganger om dagen. Og går fra håp til resignasjon og tilbake flere ganger i løpet av et døgn...

Jeg vet jeg maser mye om telting og camping. Jeg vet jeg maser for mye om det (bare sjekk selv, det er stort sett de av innleggene mine jeg ikke får noe svar på ;=) ) men det er mentalterapi å bare skrive det likevel. Få det ut.

for ja, lunsjpausen er over og den faste "sjekke været etter 12" runden er tatt. Det ser ikke helt ut som at det er noe vits i min pan om å "for sikkerhets skyld" ta en sjekk på innhold i "campingkjøkken-kassa" og legge en plan for å fylle den opp med det som mangler, sjekke at vi har kontroll på alle soveposer og liggeunderlag, at strømforsyning til kjøleboksen ligger oppi kjøleboksen, og at vannkokeren er på plass, vifteovnen vet jeg står i stua ettersom den vi har i stua sluttet å virke i vinter.
Men jeg vil nok GJØRE det likevel, bare sånn i TILFELLE det likevel blir brukbart vært

for jeg har så innmari lyst

Så i mellomtiden sjekker jeg værmelding mange ganger i døgnet.

Sol og flott vær. Bare så dumt det bare skal holde i to døgn. Så kommer regnet igjen

Snart juni. Sommerles. Bursdager og avslutninger. Skoleslutt, Sr. Hans og bryllupsdag (alle tre på en dag, fakrisk)

Bare litt over en mnd igjen på jobb før sommerferien. Gleder meg.

Pappa fikk nettopp beskjed om avslag på behandling inne på rikshospitalet :( han begynte å gråte på tlf nå når jeg snakket med ham:( merker at han mister gnisten nå.
Så tungt.

Igjen, jeg savner den omtanke-hjerte-reaksjonen.

Klem.

Pappa fikk nettopp beskjed om avslag på behandling inne på rikshospitalet :( han begynte å gråte på tlf nå når jeg snakket med ham:( merker at han mister gnisten nå.

Uff, det er en tøft å stå oppi! Mista min kjære svigerfar til kreft sommeren`2020 i en alder av 61 år(gikk 2 1/2 mnd fra det ble oppdaget til han var borte). Veldig, veldig trist:Heartred Sender deg mange klemmer

Mannen er bortreist.
De 2 yngste er i seng.
Ingenting interessant på TV'n.

Og der klarte jeg visst å sende av gårde en jobbsøknad på en jobb jeg ikke er sikker på om jeg ønsker meg, men jeg trenger mer erfaring med intervjuer :P

Kom over stillingsannonsen i går kveld, og søknadsfristen er i dag så har ikke hatt tid til å tenke meg om

Mannen er bortreist.
De 2 yngste er i seng.
Ingenting interessant på TV'n.

Og der klarte jeg visst å sende av gårde en jobbsøknad på en jobb jeg ikke er sikker på om jeg ønsker meg, men jeg trenger mer erfaring med intervjuer :p

Kom over stillingsannonsen i går kveld, og søknadsfristen er i dag så har ikke hatt tid til å tenke meg om
Lykke til da :P

Back
Topp