Slitsomt å ære værmeldingsavhengig.
I alle fall når meldingene er så triste for dager da jeg har så lyst de skal være bra
Ser ut som en noe fuktig telttur det der. Og mangel på sol som kan tørke det opp etterpå.
Vi avventer til torsdag, da må plassene evt avbestilles, og værmeldingen varierer litt. Yr sine er forutsigbare. De oppdagerer korttidsmelding (60 timer frem i tid) hver 3. time og langtitdsvarselt fra 60 timer til 10 dager frem i tid sånn 12 og 00- ish. Storm/tv2-været, som går 14 dager frem i tid og har værmelding tom 13. juni i sin oversikt i dg, oppdaterer støtt og stadig, noe som medfører at jeg sjekker værappen mange ganger om dagen. Og går fra håp til resignasjon og tilbake flere ganger i løpet av et døgn...
Jeg vet jeg maser mye om telting og camping. Jeg vet jeg maser for mye om det (bare sjekk selv, det er stort sett de av innleggene mine jeg ikke får noe svar på ;=) ) men det er mentalterapi å bare skrive det likevel. Få det ut.
for ja, lunsjpausen er over og den faste "sjekke været etter 12" runden er tatt. Det ser ikke helt ut som at det er noe vits i min pan om å "for sikkerhets skyld" ta en sjekk på innhold i "campingkjøkken-kassa" og legge en plan for å fylle den opp med det som mangler, sjekke at vi har kontroll på alle soveposer og liggeunderlag, at strømforsyning til kjøleboksen ligger oppi kjøleboksen, og at vannkokeren er på plass, vifteovnen vet jeg står i stua ettersom den vi har i stua sluttet å virke i vinter.
Men jeg vil nok GJØRE det likevel, bare sånn i TILFELLE det likevel blir brukbart vært
for jeg har så innmari lyst
Så i mellomtiden sjekker jeg værmelding mange ganger i døgnet.