PP8, cd10
Blødde ingenting mer i går heller så da regner jeg med at spottingen etter TR er over… så da var det nok bare en litt rar og lang mens etter spontanaborten. Jeg greier likevel ikke å slutte å bekymre meg helt da jeg har hatt skikkelig murringer i korsryggen og stikking i eggstokken i to dager nå… slike symptomer har jeg kun hatt når jeg har vært gravid, testene er negative og jeg har jo enda ikke hatt el denne runden så det er jo umulig at jeg er gravid.. Jeg er selvfølgelig bekymret for exu som alltid, men jeg har sett at hvis man har det så skal graviditetstesten være positiv. Jeg tok en test senest i går og hvis jeg hadde vært gravid nå så hadde jeg vært 5+2 i dag og skulle jo fått positiv test for lenge siden. Så jeg prøver å trøste meg med det, men når man har en sånn frykt så er det ikke alltid like lett å tenke så rasjonelt

El testingen er i gang for fullt selv om jeg egentlig ikke forventer positiv test før om en ukes tid.. Ble lott stresset i går da jeg fikk den på 0.45 og aldri har hatt så høyt uten å fått positiv i løpet av dagen, men det var vist falsk alarm. Heldigvis egentlig, jeg var ikke helt klar for el om det er lov å si hehe, jeg har liksom planlagt alt jeg skal ta av supplementer og liker at ting går som planlagt

Jeg tar nå grapefruktkjerneekstrakt 10 dråper 2 ganger om dagen. Tenker å begynne med solvipect fra rundt cd13 - 14, ser mange synes denne smaker grusomt, men jeg liker smaken godt så det går helt fint.
Jeg har hatt arbeidshelg og er ganske sliten egentlig, har ikke fri igjen før neste helg så det blir en travel uke, men det positive med travle uker er at tiden går fort!