PP8 CD7
Jeg blir så frustrert når kroppen min ikke gjør som den pleier. Jeg blødde ingenting i går på cd6 og siden jeg alltid blør i 5 dager så var jeg sikker på at mensen var over, men neida. I dag blør jeg igjen, aldri opplevd å blø på cd7 så nå er jeg bare forvirret og bekymret for at noe er galt.. Er liksom bare så klar for å få eggløsning så fort som mulig og vil at kroppen skal oppføre seg som vanlig
Jeg blir så frustrert når kroppen min ikke gjør som den pleier. Jeg blødde ingenting i går på cd6 og siden jeg alltid blør i 5 dager så var jeg sikker på at mensen var over, men neida. I dag blør jeg igjen, aldri opplevd å blø på cd7 så nå er jeg bare forvirret og bekymret for at noe er galt.. Er liksom bare så klar for å få eggløsning så fort som mulig og vil at kroppen skal oppføre seg som vanlig
jeg blør ikke mye, men spotter. Tok min første el test i dag bare for å gjøre det og den slo ut 0.33 på premom, ser at jeg tidligere har pleid å ha noen dager med 0.33 før den har gått ned igjen tidligere også, men dette er det høyeste jeg har har hatt uten at den har blitt positiv samme dag, så for min del så pleier alle tester over 0.33 å bety at jeg får positiv test samme dag. Det er jo enda rundt 10 dager til jeg forventer el, men jeg tror jeg kommer til å ta en el test om dagen fra nå bare for sikkerhetskyld ettersom jeg ikke er helt sikker på syklus etter spontanaborten. Når jeg kommer på rundt cd12 så kommer jeg til å begynne å teste to ganger om dagen for å ikke misse toppen. Tenker å prøve å få lagt inn aksjer annenhver dag frem til positiv el test også tre dager på rad etter positiv test. Der blir dessverre dårlig med aksjelegging her så lenge jeg blør.. 

Selv har jeg hatt masse mensmurringer siden fredag, i går kjentes det som mensen skulle komme hvert sekund, litt mindre i dag, men veldig faste og litt verkende bryster. Fikk negativ g-test i dag. EL kan selvfølgelig ha vært senere enn jeg trodde, og at det dermed var for tidlig å teste i dag. Men kan jo også være mensen som nærmer seg. Pleier vanligvis aldri ha PMS symptomer, så dette er nytt for meg. Men kan jo være hormonene er litt i høygir nå etter MA'en.