Mini vil bli storebror

Dagene går helt utrolig sakte og jeg er nå 12 dpo. Testene blir sterkere, og jeg burde jo absolutt sluttet å teste. Det skaper fort mer uro enn glede. Nå ser jeg bare fram til tul i mai og håper at alt går bra :nailbiting::Heartred
 

Vedlegg

  • 49C0CEF4-E754-4C38-ACD3-52993B06C38D.jpeg
    49C0CEF4-E754-4C38-ACD3-52993B06C38D.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 83
Dagene går helt utrolig sakte og jeg er nå 12 dpo. Testene blir sterkere, og jeg burde jo absolutt sluttet å teste. Det skaper fort mer uro enn glede. Nå ser jeg bare fram til tul i mai og håper at alt går bra :nailbiting::Heartred

Gratulerer så mye med to fine streker! :joyful: Håper spiren sitter helt til du har en baby i armene om 9 mnd :Heartred

Litt nysgjerrig, var dette syklusen med så mye sykdom? Hører mange som blir gravide til tross for dårlig form, og nå har jeg nettopp vært syk selv.. :happy8
 
Gratulerer så mye med to fine streker! :joyful: Håper spiren sitter helt til du har en baby i armene om 9 mnd :Heartred

Litt nysgjerrig, var dette syklusen med så mye sykdom? Hører mange som blir gravide til tross for dårlig form, og nå har jeg nettopp vært syk selv.. :happy8

Tusen takk! :shy: Dette er syklusen etter sykdom. Men jeg også hører mange blir gravide under/etter sykdom og liknende. :rolleyes:
 
Det er så rart å tenke på.. etter måneder (les år) med mysing og vipping på tester for å se om det kanskje er en skygge å spore, så har jeg i dag 14 dpo en slik test:shy: :Heartred så takknemlig. Måtte det bare vare hele veien :Heartred
 

Vedlegg

  • A801D58F-D4F8-4F5E-BC9F-BE1915F04C2A.jpeg
    A801D58F-D4F8-4F5E-BC9F-BE1915F04C2A.jpeg
    2 MB · Visninger: 84
Det er så rart å tenke på.. etter måneder (les år) med mysing og vipping på tester for å se om det kanskje er en skygge å spore, så har jeg i dag 14 dpo en slik test:shy: :Heartred så takknemlig. Måtte det bare vare hele veien :Heartred
Så fantastisk! Unner deg alt godt. For en nydelig test:love7
 
4+6 eller 5+0 i dag, og nå tenker jeg at jeg må slappe av og prøve å nyte:rolleyes::Heartred
 

Vedlegg

  • 3F9F0538-F8E5-447D-A40B-A149059B63C0.jpeg
    3F9F0538-F8E5-447D-A40B-A149059B63C0.jpeg
    973,7 KB · Visninger: 89
6 + 1 :Heartred
Kom til å tenke på at like før eggløsningen begynte jeg på antibiotika (som jeg så klart stoppet på i det jeg fikk positiv test). Begynner å lure på om det er takket være denne det klaffet denne gangen?:confused: Det kan være tilfeldig, men rart det klaffer akkurat denne gangen av alle prøveperioder. Kan høre med gyn når jeg skal til TUL i slutten av uken.
 
6 + 3 TUL :rolleyes:

Et bankende hjerte var å se på en bitteliten bønne i dag :Heartred ble estimert til 6 + 3. som er det samme som mine beregninger.
Gyn fant også en cyste på eggstokken som trolig stammer fra eggløsningen. Slik er vanlig og tørker som regel inn i av seg selv, men skal inn igjen om 3 uker for å kontrollere cyste og beibis :shy:
 

Vedlegg

  • A0AFAE65-C8C3-43C7-A17A-FCEB29FD76B4.jpeg
    A0AFAE65-C8C3-43C7-A17A-FCEB29FD76B4.jpeg
    90,2 KB · Visninger: 73
7+0

Ny uke, og enda mer virkelig nå kanskje :nailbiting::rolleyes: neste UL er 19 mai, og det kjennes som en evighet til.
 
8+0

Enda en ny uke, men det føles som om tiden nesten står stille :wideyed: skulle ønske jeg kunne spole fram en måned eller to.
Har fått time til TUL på sykehuset i slutten av måneden for kontroll av cyste og den lille. :Heartred
 
Nydelig bilde av lillesøsken! Blir en flott baby det der! Trolig litt plagsom for storesøsken, men det hører jo med med søsken. Bare noen måneder igjen nå ;) Håper du får et fint svangerskap etter lang ventetid! Vell fortjent og gratulerer så mye!
 
Nydelig bilde av lillesøsken! Blir en flott baby det der! Trolig litt plagsom for storesøsken, men det hører jo med med søsken. Bare noen måneder igjen nå ;) Håper du får et fint svangerskap etter lang ventetid! Vell fortjent og gratulerer så mye!

Tusen takk for det :shy::Heartred
 
9+1 og ny vellykket TUL :Heartred
Den lille inni der så mye mer ut som en baby nå, der den lå å sprellet med armer og bein:rolleyes:
Gyn var veldig fornøyd og alt så bra ut. Termin er satt til 24.12.22.
Begynner endelig å bli virkelig for meg nå:love7
 
Back
Topp