Mini vil bli storebror

Å herlighet for en sakte økning det skulle være denne syklusen da :wtf:
Etter første runde på Letrozol er jeg så øm i eggstokkene at jeg vet ikke om det er ett bra eller dårlig tegn. Skulle tro det er like før noe sprekker:wideyed: jeg går fra negativ test til positiv veldig fort, så antar det skjer i morgen eller på mandag:pompus:

Spennende å følge deg gjennom første forsøk med letrozol, håper det er en liten boost som skal til! :) Hvor lenge skal du gå på det annenhver pp?

Neste pp skal jeg prøve det for første gang, jeg har også fått det anbefalt av gynekolog selv om jeg har EL av meg selv. Godt å se at flere får det selv med EL, for stusset litt over det, trodde det var for å hjelpe dem som ikke får EL. Han har gitt meg resept på tre runder, etter det blir det henvisning til IVF. Pleier å bli ganske øm rundt EL til vanlig så håper ikke det blir mye verre med letrozol, da kan det bli ganske ubehagelig med aksjelegging :oops:
 
Spennende å følge deg gjennom første forsøk med letrozol, håper det er en liten boost som skal til! :) Hvor lenge skal du gå på det annenhver pp?

Neste pp skal jeg prøve det for første gang, jeg har også fått det anbefalt av gynekolog selv om jeg har EL av meg selv. Godt å se at flere får det selv med EL, for stusset litt over det, trodde det var for å hjelpe dem som ikke får EL. Han har gitt meg resept på tre runder, etter det blir det henvisning til IVF. Pleier å bli ganske øm rundt EL til vanlig så håper ikke det blir mye verre med letrozol, da kan det bli ganske ubehagelig med aksjelegging :oops:

Da er vi i helt lik situasjon :shy: ja jeg skal ta dette annenhver pp fremover. Vi venter på time til ivf, men håper jo selvsagt jeg er gravid før det. Ble gravid sist i oktober, men mistet, så henger meg på det at jeg kan bli gravid. Og alle prøver tatt av oss er helt fine. Men det kan vel være greit med en boost til el. Men ja, aksjelegging er mer ubehagelig når man er så øm :sorry:
 
Da er vi i helt lik situasjon :shy: ja jeg skal ta dette annenhver pp fremover. Vi venter på time til ivf, men håper jo selvsagt jeg er gravid før det. Ble gravid sist i oktober, men mistet, så henger meg på det at jeg kan bli gravid. Og alle prøver tatt av oss er helt fine. Men det kan vel være greit med en boost til el. Men ja, aksjelegging er mer ubehagelig når man er så øm :sorry:

Så leit å høre at du mistet :( Men er positivt at du kan bli gravid ja, håper det bare er en liten boost som skal til før spiren sitter helt til mål :Heartred
 
Så leit å høre at du mistet :( Men er positivt at du kan bli gravid ja, håper det bare er en liten boost som skal til før spiren sitter helt til mål :Heartred

Jeg har hørt om mange som har positive erfaringer med Letrozol, så det skader ikke å prøve :shy: jeg har troen!:greet015
 
Noen her som er kjent med FF og temping?
Skjønner ikke hvordan den beregner at jeg er 5 dpo allerede:confused: fikk krysset i dag.
 

Vedlegg

  • 0A8D5A51-4D57-4BF7-B17A-49A0569980B4.jpeg
    0A8D5A51-4D57-4BF7-B17A-49A0569980B4.jpeg
    375,5 KB · Visninger: 58
Fikk positiv koronatest på fredag. Både jeg og småtten har det. Heldigvis er mannen frisk enn så lenge. Ingen positiv Hcg test så tror tr kommer i morgen:sorry: kjenner jeg begynner å miste motet helt nå. To år siden jeg fjernet spiralen nå. Samtidig tenker jeg hele veien på at jeg må være takknemlig for han ene som jeg har fått. Det er jo ingen selvfølge :Heartred så håper jeg koronaen slipper taket fort, for dette er heavy :fart005
 
Fikk positiv koronatest på fredag. Både jeg og småtten har det. Heldigvis er mannen frisk enn så lenge. Ingen positiv Hcg test så tror tr kommer i morgen:sorry: kjenner jeg begynner å miste motet helt nå. To år siden jeg fjernet spiralen nå. Samtidig tenker jeg hele veien på at jeg må være takknemlig for han ene som jeg har fått. Det er jo ingen selvfølge :Heartred så håper jeg koronaen slipper taket fort, for dette er heavy :fart005
Det var feil test som ble positiv! God bedring!
 
Det var feil test som ble positiv! God bedring!

Ja virkelig :dead: men lite å gjøre noe med. Får se om jeg legger noen videre taktikk, eller om jeg bare lever som normalt, uten måling av temp og eltester. Man blir jo helt tullete i knotten av dette opplegget over tid:shifty:
 
Ble ikke noe prøveperiode denne syklusen. Først korona, så fikk jeg norovirus med oppkast og det hele :dead::spitoutdummy: får håpe jeg har fått min kvote på den fronten nå.
 
Har som sagt ikke regnet denne syklusen som noe pp grunnet sykdom som er kommet slag i slag. Men tenkte å trøste meg med en test i går :dead: ca 8 dpo. Er i dag på syklusdag 23 og tok en el test i samme slengen. Den viste high 0,83 :bored:. Har aldri el senere enn syklusdag 16. Men sykdom kan sikkert gjøre mye med kroppen. Vet ikke hva som skjer, men blir spennende å se om tr kommer som forventet denne mnd også
 

Vedlegg

  • BD41E793-5577-4477-AC13-F8BF6423F086.png
    BD41E793-5577-4477-AC13-F8BF6423F086.png
    1,8 MB · Visninger: 98
Det begynner vel å kunne se positivt ut? :wideyed::facepalm:
 

Vedlegg

  • 83DF0189-5885-4FC0-8739-E7DE62AE8152.jpeg
    83DF0189-5885-4FC0-8739-E7DE62AE8152.jpeg
    721 KB · Visninger: 125
Enten var det bare skygge på make sure eller kjemisk:facepalm: negativ cb tidligtest i dag. Vet ærlig talt ikke hvor jeg er i syklus hellero_O får bare vente å se
 
Forstår virkelig ingenting. Alltid hatt regelmessig syklus på 29 dager og alltid funnet el med tester og temping. Nå har ikke FF satt kryss pga manglende måling og sykdom. Tror jeg må ha hatt el senere enn vanlig denne gangen:confused2. Negativ test på IKM
 

Vedlegg

  • B35E2F23-D215-4369-8FC7-61F750A871FD.jpeg
    B35E2F23-D215-4369-8FC7-61F750A871FD.jpeg
    413,2 KB · Visninger: 55
Kontaktet sykehuset for å høre om ventetid til ivf. Kunne forvente time i juni. Håper vi klarer å få det til på egenhånd før den tid :dead: ingenting tilsier at noe er galt så vet ikke hvorfor det dra sånn ut i tid. Nå er jeg på vei mot el så satser på at denne gangen sitter den:shy: er det ikke det mange sier? Når man venter på time til ivf får man det til på egenhånd? :nailbiting:
 
7 dpo og altfor tidlig med test. Men så lå de her i hus da:joyful: noen som kan se noe?:pompus: Er jo lov å håpe
 

Vedlegg

  • B40D62DE-0AFE-4F5D-AA17-D0D5D503FF03.jpeg
    B40D62DE-0AFE-4F5D-AA17-D0D5D503FF03.jpeg
    863,3 KB · Visninger: 90
Håper det går veien denne gang:nailbiting::Heartred
 

Vedlegg

  • F3DE8382-581B-43C8-853C-79CC8DA38978.jpeg
    F3DE8382-581B-43C8-853C-79CC8DA38978.jpeg
    843,5 KB · Visninger: 104
Back
Topp