Mini vil bli storebror

Lille_Morell

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Så ble veien mot et søsken mye lengre enn ventet:shy:
Førstemann kom til verden i 2018 uten å prøve, faktisk med bruk av prevensjon. I 2020 fjernet jeg spiralen og har prøvd siden. Hadde en SA i oktober i år. Har tatt en ny utredning hos en annen gyn og begge har gode verdier på alt som ble undersøkt.

Gyn mente jeg kunne prøve Letrozol annenhver syklus som en boost, selv om prøvene viser tydelig at jeg har eggløsning. Jaja hvorfor ikke? :facepalm:

I denne uutholdelige ventetiden er det greit å få ned tanker svart på hvitt føler jeg.
Jeg vet jeg kan bli gravid, så det er vel bare å prøve videre. Henvisning til IVF er allerede på vei til å bli sendt, selv om jeg ikke vet om dette er noe for oss. Forhåpentligvis er jeg gravid før den tid :rolleyes:
 
Så gøy at du har startet dagbok, Morell88! Håper du snart sitter med en baby i armene, enten på «naturlig vis» eller gjennom IVF. Jeg følger gjerne med på reisen din videre og krysser fingrene for deg :happy:
 
Så gøy at du har startet dagbok, Morell88! Håper du snart sitter med en baby i armene, enten på «naturlig vis» eller gjennom IVF. Jeg følger gjerne med på reisen din videre og krysser fingrene for deg :happy:

Takk for det Irrgrønn:) håper og tror jeg slipper IVF. Har en god følelse utrolig nok, etter så lang tid. Må bare være positiv. Det som tar på er ventetiden mot testing :dead: nå temper jeg med LadyComp som skal være en bra greie. Har hatt den liggende lenge uten å ha giddet å begynne med temping. Håper vi sees i termingruppe snart :smiley-bounce012
 
CD 8 og tiden går så sakte:wtf: føles som en evighet til testing. Får håpe dette blir siste PP på en god stund :wacky: man blir litt tullete når denne prosessen er så planlagt og iscenesatt.
 
Voldsomt til «opp og ned» i temp denne syklusen så langt :pompus: tredje gang jeg måler temp, andre gang med FF. Velger å si; har veldig troen på denne runden:joyful: til tross for el midt i julekaoset:greet015
 

Vedlegg

  • D8994CD9-DC15-45E1-B31E-760304EAF0B2.jpeg
    D8994CD9-DC15-45E1-B31E-760304EAF0B2.jpeg
    392,6 KB · Visninger: 60
Vi prøver også på nr 2, her vil jeg følge med! :) Tror vi er i samme IKM-gruppe også, artig å ligge likt i løypa :joyful:
 
Vi prøver også på nr 2, her vil jeg følge med! :) Tror vi er i samme IKM-gruppe også, artig å ligge likt i løypa :joyful:

Så kjekt!:joyful: Gøy med noen som er på nøyaktig samme plass. Bare lurer veldig på hvordan dette vil gå nå midt i den mest hektiske uken i hele året :dead: føler det nesten er dømt til å mislykkes. Nå er det ikke «bare bare» å få lagt aksjer i utgangspunktet med en veldig aktiv 3-åring, og på toppen er det jul:angelic: jaja vi får gjøre det beste ut av det:rolleyes: masse lykke til deg! Blir spennende å følge med videre :smiley-angelic003
 
4 dpo i dag og tiden går sakte :bag: vet ikke om jeg har noe mer håp denne gang en alle de forrige gangene. Men spenningen er der hver gang det er tid for å teste:nailbiting: håper de neste dagene går fort :D
 
Selvpining :dead: 7 dpo og testet allerede. Egentlig pga den lange ventetiden og det er blitt en vane å tisse på pinn:smiley-angry026 men det er jo tullete, og ikke tidligtest engang. Jaja, syntes jeg ser en skygge der, men det har jeg hatt før og. Så håper dette er starten på noe:dance011
 

Vedlegg

  • CCFE16C1-D6D8-40F5-B744-C10C1E584E93.jpeg
    CCFE16C1-D6D8-40F5-B744-C10C1E584E93.jpeg
    1 MB · Visninger: 91
Selvpining :dead: 7 dpo og testet allerede. Egentlig pga den lange ventetiden og det er blitt en vane å tisse på pinn:smiley-angry026 men det er jo tullete, og ikke tidligtest engang. Jaja, syntes jeg ser en skygge der, men det har jeg hatt før og. Så håper dette er starten på noe:dance011

Enig med deg! Syns jeg ser noe:nailbiting: Spennende:Heartred
 
Selvpining :dead: 7 dpo og testet allerede. Egentlig pga den lange ventetiden og det er blitt en vane å tisse på pinn:smiley-angry026 men det er jo tullete, og ikke tidligtest engang. Jaja, syntes jeg ser en skygge der, men det har jeg hatt før og. Så håper dette er starten på noe:dance011

Ser den lett! Har troa.. :Heartred
 
Så var det denne i dag, 8 dpo. Egentlig for tidlig, selv med tidligtest mtp at man kan teste 6 dager før ventet tr. Men leser mange innlegg om skyggestreker og falskpositiv på disse, så er egentlig helt rolig…selv om jeg ser strek der:facepalm: ikke overbevist, men håper dette er starten på noe godt :angelic:o_O
 

Vedlegg

  • 14A0DAF4-2B65-4000-9623-239F6442C13C.jpeg
    14A0DAF4-2B65-4000-9623-239F6442C13C.jpeg
    725,5 KB · Visninger: 99
Så var det denne i dag, 8 dpo. Egentlig for tidlig, selv med tidligtest mtp at man kan teste 6 dager før ventet tr. Men leser mange innlegg om skyggestreker og falskpositiv på disse, så er egentlig helt rolig…selv om jeg ser strek der:facepalm: ikke overbevist, men håper dette er starten på noe godt :angelic:o_O
Dette har jeg troen på :D
 
Så var det denne i dag, 8 dpo. Egentlig for tidlig, selv med tidligtest mtp at man kan teste 6 dager før ventet tr. Men leser mange innlegg om skyggestreker og falskpositiv på disse, så er egentlig helt rolig…selv om jeg ser strek der:facepalm: ikke overbevist, men håper dette er starten på noe godt :angelic:o_O
Jeg har troen på denne, altså!
Krysser alt for deg!
:smiley-angelic001:Heartred
 

Vedlegg

  • Heart_red.jpg
    Heart_red.jpg
    1,1 KB · Visninger: 41
Testene økte noe, men nå i dag er de blanke igjen. Tr er sikkert rett rundt hjørne:dead: får brette opp armene og starte Letrozol neste syklus. Kanskje det holder motivasjonen oppe videre :facepalm:
 
Å herlighet for en sakte økning det skulle være denne syklusen da :wtf:
Etter første runde på Letrozol er jeg så øm i eggstokkene at jeg vet ikke om det er ett bra eller dårlig tegn. Skulle tro det er like før noe sprekker:wideyed: jeg går fra negativ test til positiv veldig fort, så antar det skjer i morgen eller på mandag:pompus:
 

Vedlegg

  • E29626A2-38CC-4557-9A2F-47A435E9F9D6.png
    E29626A2-38CC-4557-9A2F-47A435E9F9D6.png
    918,1 KB · Visninger: 84
Back
Topp