Symptomtråd

Så innmari trøtt og kvalm her jeg sitter i et auditorie fullt av lukter og helt sikkert korona også. gode tider å være student på

Jeg er kvalm, sliten/trøtt og har såre nipler. Men ikke noe bortsett fra det. Synes 1 mann var jeg også en del trøtt men nesten aldri kvalm. Mer uggen av og til. Men nå har jeg en bajas på 4 da så skal ikke se vekk ifra at det gjør meg ekstra sliten og kvalm :D
Jeg var litt uggen de første dagene etter positiv test. Det har gått over. Har litt ubehag i magen bare. Litt bekymret for at jeg ikke har mer symptomer. Fortsatt veldig sterke tester da

Jeg var litt uggen de første dagene etter positiv test. Det har gått over. Har litt ubehag i magen bare. Litt bekymret for at jeg ikke har mer symptomer. Fortsatt veldig sterke tester da

Jeg var knapt kvalm med 1 mann så er ikke nødvendigvis noe galt.. men nå er jeg mye mer kvalm.. haha alt man skal bekymre se for

Da har jeg kastet opp for første gang. Kan ikke si at jeg er noe glad for dette. Eneste er at kvalmen slapp taket og jeg fikk i meg litt mat etterpå.. :sad010

Føler meg fortsatt litt småuggen, spesiellt hvis jeg blir sulten.. litt hodeverk og veeldig trøtt:shifty:

Jeg også!! Føler meg helt tom:wideyed:
Dette kan jeg kjenne meg igjen i ja. Når klokken er 14, så er jeg klar for å sove egentlig-og dette på dager jeg ikke jobber! Er jo nesten ikke forsvarlig å kjøre bil på ettermiddag/kveld. Kan ikke huske at jeg var så hinsides trett i forrige svangerskap:eek:

Flere som opplever svake smerter i magen? Verker konstant i magen, men usikker på om det bare er fordi buksene presser på.. skikkelig ubehagelig
Jeg hadde det sånn den første uken omtrent…og aller verst var det på slutten av dagen/natten. Ikke like ille nå. Ble faktisk litt bekymret, men tror det jeg kjente var livmoren som strakk seg. Leste om noen som har fått tvillinger, hvor det var et av de tidlige tegnene :woot:….

I dag har jeg ikke hatt noen symptomer, ingen murring, ingenting. Ble stressa, så bad om ny hcg. Hadde en dårlig følelse sist det gikk galt, og det har jeg igjen nå :(

Jeg hadde det sånn den første uken omtrent…og aller verst var det på slutten av dagen/natten. Ikke like ille nå. Ble faktisk litt bekymret, men tror det jeg kjente var livmoren som strakk seg. Leste om noen som har fått tvillinger, hvor det var et av de tidlige tegnene :woot:….
Jeg har hatt slike smerter nå i 2,5 uke. Er 5+5 i dag, og skal på tidlig ultralyd til fredag. Kanskje det er to der inne :woot:

Ble liggende strak ut på sofaen etter jobb idag og sovet..:nailbiting:

Uff å trøtt jeg har vært i hele dag, sovet noen timer nå.. har også hatt en vondt hodepine :meh:

I dag har jeg ikke hatt noen symptomer, ingen murring, ingenting. Ble stressa, så bad om ny hcg. Hadde en dårlig følelse sist det gikk galt, og det har jeg igjen nå :(
Du hadde jo så fin hcg stigning når du målte hos legen! Ikke mist håpet❤️ Bra du får ny hcg måling slik at du kan slappe av. Har du tatt ny digital etter den med 2-3?

Du hadde jo så fin hcg stigning når du målte hos legen! Ikke mist håpet❤️ Bra du får ny hcg måling slik at du kan slappe av. Har du tatt ny digital etter den med 2-3?
Ble bare skikkelig stressa når de får symptomene jeg hadde brått forsvant. Nei har ikke fått kjøpt ny digital, vært stuck inni huset med koronasykt barn :rolleyes:

Ble bare skikkelig stressa når de får symptomene jeg hadde brått forsvant. Nei har ikke fått kjøpt ny digital, vært stuck inni huset med koronasykt barn :rolleyes:
Ja der forstår jeg godt! Men man leser jo om at det er helt vanlig med symptomer som kommer og går❤️ God bedring

Æsj kvalme. Litt spennende å se om det er bebis eller omgangssyke da. Ene vennen til yngste har omgangssyke og overnattet hos oss i helga. Så har en stygg mistanke om at vi ikke slipper unna denne gangen. :depressed:

Stikker voldsomt i eggstokken på høyre side når jeg reiser meg opp, varer kanskje i 4-5 sekunder, hva kan det være tro, vært sånn i hele dag

Stikker voldsomt i eggstokken på høyre side når jeg reiser meg opp, varer kanskje i 4-5 sekunder, hva kan det være tro, vært sånn i hele dag

Det høres ut som ligamentsmerter. Det kan komme av sånne brå bevegelser eller av at man hoster eller nyser. Det kjennes ut som i eggstokkene fordi det er på siden liksom. Det er ganske normalt og ikke noe farlig.

Det høres ut som ligamentsmerter. Det kan komme av sånne brå bevegelser eller av at man hoster eller nyser. Det kjennes ut som i eggstokkene fordi det er på siden liksom. Det er ganske normalt og ikke noe farlig.
Ja jeg søkte det opp nå som du sa det og det kan kanskje høres sånn ut ja! Men kan det komme allerede i uke 6??

Back
Topp