Symptomtråd

Skikkelig såre pupper nå:wideyed:

Flere som nesten ikke har noen symptomer?

Jeg er kvalm, sliten/trøtt og har såre nipler. Men ikke noe bortsett fra det. Synes 1 mann var jeg også en del trøtt men nesten aldri kvalm. Mer uggen av og til. Men nå har jeg en bajas på 4 da så skal ikke se vekk ifra at det gjør meg ekstra sliten og kvalm :D

Har hatt flere runder med kvalme i dag, varer bare noen minutter om gangen. Nå i kveld er det enda verre :depressed: jeg er bare 4+5, synes det er litt tidlig...

Er så uggen, føler meg konstant fyllesyk! Men den kraftige kvalmen fra sist har heldigvis ikke kommet enda.. Glemmer aldri da vi skulle ut å fly i uke 8 og jeg stod utenfor flyplassen og kastet opp 3 ganger før jeg i det hele tatt klarte å gå inn. Det er det eneste mannen husker forsåvidt, han var så stressa på mine vegne:laughing005 Er veldig spent på hvordan forløpet blir denne gangen.. trøtt og uvel enn så lenge.

Jeg har ikke no særlig med symptomer bortsett fra ømme pupper og noe ligament smerter :nailbiting:

Jeg føler at det er ett eller annet kroppen mangler. Er konstant ekstremt trøtt, fysen, oppblåst og fryser. I tillegg får jeg sånne byer der jeg klør skikkelig. Håper virkelig symptomene er forbigående

Er bare 4+3 og kvalmen har kommet kastet på meg flere ganger i dag.. Har i tillegg en helt sinnsyk metallsmak i munnen! Ingen ting av hva jeg spiser eller drikker smaker som det skal. Sist jeg var gravid fikk jeg ikke symptomer før sånn uke 7, så spent på hvordan dette skal gå:wtf:

Ingen symptomer her! Skulle hatt mensen i går,’men hadde en mistanke ettersom jeg vanligvis kjenner litt smerter i dagene før mensen kommer. Akkurat sånn som dette var det forrige svangerskap også. Ingen symptomer betyr gravid :p

Våkna med svimmelhet og uggenhet idag o_O har ikke vært direkte kvalm eller noe noen av graviditetene mine, men om dette eskalerer blir det veldig spennende :p

Her er det lite matlyst for tiden. egt veldig glad i mat og har lyst på mat, men ingen ting som frister lengere :hilarious:

Har hatt litt "stikk" i på venstre side i underlivet i natt. Litt bølger som kommer og går like fort igjen. Sovet sinnsykt dårlig fordi jeg har bare drømt at nå får jeg SA. Men nå er alt fint igjen..

Back
Topp