Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som nesten ikke har noen symptomer?
Er veldig spent på hvordan forløpet blir denne gangen.. trøtt og uvel enn så lenge.Jeg har ingen symptomer, bare litt murring, men lite av det ogsåFlere som nesten ikke har noen symptomer?
Ja samme her, bare litt mer murring. Men så lenge alt er bra med lille spire så må vi vell bare være glade for at vi ikke er dårlig formJeg har ingen symptomer, bare litt murring, men lite av det også![]()
Jeg har også det, nesten hele dagen. Satser på at det er ett godt tegnKjenner jeg blir så bekymret over disse mensmurringene som er av og på![]()

Jaa jeg har begynt å slå meg litt til ro med at det er normalt jeg også!Jeg har også det, nesten hele dagen. Satser på at det er ett godt tegn![]()

Ja er sant det, så var veldig glad her om dagen når jeg fikk 2-3 på cbJa samme her, bare litt mer murring. Men så lenge alt er bra med lille spire så må vi vell bare være glade for at vi ikke er dårlig form![]()

Ja det er en veldig god følelse! Håper på å få 3+ på mandag, da føler jeg hvertfall ro med at det ikke er noe mer jeg kan sjekke heheJa er sant det, så var veldig glad her om dagen når jeg fikk 2-3 på cb![]()