Jeg har en svær, som går rundt hele kroppen, denne gang vil jeg ha en mye mindre kjenner jeg, det ble så kaveteSå bra! Vil dere anbefale ammepute? Eller er det bortkastet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en svær, som går rundt hele kroppen, denne gang vil jeg ha en mye mindre kjenner jeg, det ble så kaveteSå bra! Vil dere anbefale ammepute? Eller er det bortkastet?
Beklager om jeg er litt uviten haha, men er førstegangs. Hva trenger man egentlig bæretøy til? Eller når bruker dere det? Altså bæresæle/bæresjal
For min del var det helt gull da lille var urolig og gråt en del. La henne i sjal med bar overkropp og hun sov som en stein. Funker veldig fint for nærhet og kos ogsåBeklager om jeg er litt uviten haha, men er førstegangs. Hva trenger man egentlig bæretøy til? Eller når bruker dere det? Altså bæresæle/bæresjal

Jeg hadde et barn som ikke ville legges neddet er en enorm frihet å bære i sjal, da får du brukt begge hendene dine til div alt i fra matlaging til husarbeid. Likevel får du og baby all nærhet som trengs, det er langt mindre belastende for kroppen. Anbefaler bæregruppen på fb om du er nyskjerrig. Men det jeg må si er at jeg anbefaler det sterkt å ha bæresjal. Det er så mye kos
For min del var det helt gull da lille var urolig og gråt en del. La henne i sjal med bar overkropp og hun sov som en stein. Funker veldig fint for nærhet og kos også![]()

Beklager om jeg er litt uviten haha, men er førstegangs. Hva trenger man egentlig bæretøy til? Eller når bruker dere det? Altså bæresæle/bæresjal
Har det aller meste etter nr 1 men klør i fingrene etter å kjøpe «nye» ting til lille i magen. Kjenner jeg må få mannen til å dra meg ned på jorda igjen !![]()
Et spørsmål om babybjørn vippestol, kan den legges mer ned? Slik at barnet ligger mer enn sitter, eller har den bare en «innstilling»?Så koslig! Jeg kommer til å avvente litt innkjøp da vi har omtrent alt etter gutten vår, men blir det ei jente så kan jeg nok ikke styre meg! et lite tips til senere er babybjørn sin vippestol, jeg kunne ikke vært foruten, og yngri sitt store babynest, dette brukte vi EKSTREMT mye!![]()
Et spørsmål om babybjørn vippestol, kan den legges mer ned? Slik at barnet ligger mer enn sitter, eller har den bare en «innstilling»?
det er vanskelig å finne bæreseler som funker bra de første månedene. Mye lettere å gjøre små justeringer med sjal selv om det er mer tungvint å ta av og på.Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte ammepute under svangerskapet sist. Jeg måtte bygge opp en borg med puter rundt meg hver natt,som måtte danderes på nytt hver gang jeg skiftet stillingJa har vurdert å kjøpe den etterhvert, bare usikker på om jeg får bruk for den. Men det er vell sånn man ikke vet at man trenger før man virkelig trenger det![]()
. Kommer kanskje til å kjøpe en denne gangen,men har enn så lenge en svigermor har sydd
Takk for tips! Synes det ser så vanskelig ut med bæresjal, men man får kanskje teken på det etterhvert?Jeg har bare kjøpt nye gravidbukser til meg selv foreløpigmen har jo masse utstyr etter forrige gang.
Vil også anbefale ammepute (jeg prøvde flere og Cozyfix var overlegen! Dyr, men jeg kjøpte min på finn) og bæresjaldet er vanskelig å finne bæreseler som funker bra de første månedene. Mye lettere å gjøre små justeringer med sjal selv om det er mer tungvint å ta av og på.

Da blir det nok så jeg kjøper ammepute ja! Som noen over her skrev så kan jo den også brukes dersom man ender med å bruke flaskeJeg angrer på at jeg ikke kjøpte ammepute under svangerskapet sist. Jeg måtte bygge opp en borg med puter rundt meg hver natt,som måtte danderes på nytt hver gang jeg skiftet stilling. Kommer kanskje til å kjøpe en denne gangen,men har enn så lenge en svigermor har sydd
![]()

Takk for tips! Synes det ser så vanskelig ut med bæresjal, men man får kanskje teken på det etterhvert?![]()
Haha uff det kommer nok jeg også til å gjøreJa, jeg vil si at det gikk ganske fort å komme inn i det (selv om jeg aldri ble noen ekspert, og gikk over til bæresele når babyen ble litt større). Jeg husker at jeg øvde på å knyte det med en stor bamse i før fødselen![]()