Jeg kjøpte ammepute etter at hun var født da. Kjøpte cosyfix-den er stabil og god og er spesielt god til små babyerDa blir det nok så jeg kjøper ammepute ja! Som noen over her skrev så kan jo den også brukes dersom man ender med å bruke flaske![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte ammepute etter at hun var født da. Kjøpte cosyfix-den er stabil og god og er spesielt god til små babyerDa blir det nok så jeg kjøper ammepute ja! Som noen over her skrev så kan jo den også brukes dersom man ender med å bruke flaske![]()

Haha uff det kommer nok jeg også til å gjøre![]()

Jeg kjøpte ammepute etter at hun var født da. Kjøpte cosyfix-den er stabil og god og er spesielt god til små babyer![]()
Takk for tips begge todet er overraskende enkelt når du knekker koden! Og det finnes så mange flotte videoer på yt! Og igjen anbefaler bæregruppen![]()

Har kjøpt MYE ull og annet fint på 70% på barnashus i januar, men nå er de vel ganske utplukket. Skylder på at ingen av vennene våre har jente enda (og bare en unge), så kjøpt en den jentetøy klar i tilfelle det er det vi fårDet var salg![]()
så får det bli gaver (som ikke kan byttes
) på sikt hvis ikke. Merker jeg gleder meg til å finne ut av kjønn av den grunn 
Haha var ganske utplukka der nå ja. Har prøvd meg på nøytrale klær, men er jo veldig begrensa. Gleder meg til og få vite kjønn jeg og så blir alt så mye lettereHar kjøpt MYE ull og annet fint på 70% på barnashus i januar, men nå er de vel ganske utplukket. Skylder på at ingen av vennene våre har jente enda (og bare en unge), så kjøpt en den jentetøy klar i tilfelle det er det vi fårså får det bli gaver (som ikke kan byttes
) på sikt hvis ikke. Merker jeg gleder meg til å finne ut av kjønn av den grunn
![]()

ÅååhJeg kjøpte denne bodyen for noen mnd siden![]()
Jeg kan også anbefale CozyFix ammepute på det sterkeste! Kjøpte også brukt på Finn, sparte noen hundrelapper derJeg har bare kjøpt nye gravidbukser til meg selv foreløpigmen har jo masse utstyr etter forrige gang.
Vil også anbefale ammepute (jeg prøvde flere og Cozyfix var overlegen! Dyr, men jeg kjøpte min på finn) og bæresjaldet er vanskelig å finne bæreseler som funker bra de første månedene. Mye lettere å gjøre små justeringer med sjal selv om det er mer tungvint å ta av og på.

Tusen takk for svar, har tenkt mye på å investere i den denne gangenJeg brukte BBhugme og var fornøyd. Samboer stjal den mye. Det siste året har den fungert som sengekant hos 2-åringen. Den er god til å amme med om natten også når baby er ute. Mange bruksområder med andre ord. Avtakbart trekk som kan vaskes og justerbar tykkelse etter preferanse. Er vel litt rabatter på den innimellom og![]()
og ja det er tidlig heheTrenger litt tips fra dere da jeg er helt blank på alt av utstyr! hvordan gjør man det med vognpose/bilstolpose?
Er dette to separate eller brukes den samme i begge? Har dere en for vinter og en for sommer? Har dere eventuelt noen anbefalinger? Jeg trenger generelt en oppklaring på hvilke «poser» jeg trengerog ja det er tidlig hehe
Okei takk for tips! Har du lammeskinn i bunnen på sommeren også? Hva har du over på sommer? Dyne? Pledd?Vi brukte bilstolposen i vognen første vinteren, regelrett fordi den er passe i størrelsen. Brukte den dog sjeldent i bilstolen.
Du trenger ikke annen pose, men noen ønsker bruke vår/høst pose også. Det er smak og behag
Vinterposen er ofte såpass stor at den kan brukes i sittedelen gjennom hele vogntiden.
Anbefaler et godt teppe til å ha over posen på kaldeste dager, og ha lammeskinn i bunn.
Okei takk for tips! Har du lammeskinn i bunnen på sommeren også? Hva har du over på sommer? Dyne? Pledd?![]()
Okei takk for tips! Har du lammeskinn i bunnen på sommeren også? Hva har du over på sommer? Dyne? Pledd?![]()