Innkjøp

Da blir det nok så jeg kjøper ammepute ja! Som noen over her skrev så kan jo den også brukes dersom man ender med å bruke flaske:Heartred
Jeg kjøpte ammepute etter at hun var født da. Kjøpte cosyfix-den er stabil og god og er spesielt god til små babyer :binkybaby

Det var salg :laughing025

Vedlegg

• 20C3B79C-BB29-402D-B537-097495FF992A.jpeg
    20C3B79C-BB29-402D-B537-097495FF992A.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 50
Har kjøpt MYE ull og annet fint på 70% på barnashus i januar, men nå er de vel ganske utplukket. Skylder på at ingen av vennene våre har jente enda (og bare en unge), så kjøpt en den jentetøy klar i tilfelle det er det vi får :angelic: så får det bli gaver (som ikke kan byttes :angelic:) på sikt hvis ikke. Merker jeg gleder meg til å finne ut av kjønn av den grunn :wacky:

Jeg kjøpte denne bodyen for noen mnd siden :hilarious:

Vedlegg

• 20220203_102520.jpg
    20220203_102520.jpg
    1,5 MB · Visninger: 43
Har kjøpt MYE ull og annet fint på 70% på barnashus i januar, men nå er de vel ganske utplukket. Skylder på at ingen av vennene våre har jente enda (og bare en unge), så kjøpt en den jentetøy klar i tilfelle det er det vi får :angelic: så får det bli gaver (som ikke kan byttes :angelic:) på sikt hvis ikke. Merker jeg gleder meg til å finne ut av kjønn av den grunn :wacky:
Haha var ganske utplukka der nå ja. Har prøvd meg på nøytrale klær, men er jo veldig begrensa. Gleder meg til og få vite kjønn jeg og så blir alt så mye lettere :happy::cat:

Jeg kjøpte denne bodyen for noen mnd siden :hilarious:
Åååh :rolleyes::rolleyes:

Må nok kjøpe en god del ulltøy i de minste strl, forrige var jo sommerbaby! Når jeg tenker meg om, trengs det jo nesten en helt ny garderobe:angelic::laughing002

Jeg har bare kjøpt nye gravidbukser til meg selv foreløpig :p men har jo masse utstyr etter forrige gang.

Vil også anbefale ammepute (jeg prøvde flere og Cozyfix var overlegen! Dyr, men jeg kjøpte min på finn) og bæresjal :Heartred det er vanskelig å finne bæreseler som funker bra de første månedene. Mye lettere å gjøre små justeringer med sjal selv om det er mer tungvint å ta av og på.
Jeg kan også anbefale CozyFix ammepute på det sterkeste! Kjøpte også brukt på Finn, sparte noen hundrelapper der ;)

Jeg brukte BBhugme og var fornøyd. Samboer stjal den mye. Det siste året har den fungert som sengekant hos 2-åringen. Den er god til å amme med om natten også når baby er ute. Mange bruksområder med andre ord. Avtakbart trekk som kan vaskes og justerbar tykkelse etter preferanse. Er vel litt rabatter på den innimellom og:love7

Jeg brukte BBhugme og var fornøyd. Samboer stjal den mye. Det siste året har den fungert som sengekant hos 2-åringen. Den er god til å amme med om natten også når baby er ute. Mange bruksområder med andre ord. Avtakbart trekk som kan vaskes og justerbar tykkelse etter preferanse. Er vel litt rabatter på den innimellom og:love7
Tusen takk for svar, har tenkt mye på å investere i den denne gangen :D siden den også har så mange bruksområder :)

Lyst til å shoppe….

Jeg fikk tillatelse fra samboeren til å begynne å kjøpe noe etter å ha sett bankende hjerte på ultralyd. ❤

Jeg klør i di grene etter å kjøpe bæresjal :D Jeg brukte det ekstremt mye med minstemann og synstest det var sååå koselig og praktisk :Heartred

Trenger litt tips fra dere da jeg er helt blank på alt av utstyr! hvordan gjør man det med vognpose/bilstolpose?
Er dette to separate eller brukes den samme i begge? Har dere en for vinter og en for sommer? Har dere eventuelt noen anbefalinger? Jeg trenger generelt en oppklaring på hvilke «poser» jeg trenger:laughing002 og ja det er tidlig hehe

Trenger litt tips fra dere da jeg er helt blank på alt av utstyr! hvordan gjør man det med vognpose/bilstolpose?
Er dette to separate eller brukes den samme i begge? Har dere en for vinter og en for sommer? Har dere eventuelt noen anbefalinger? Jeg trenger generelt en oppklaring på hvilke «poser» jeg trenger:laughing002 og ja det er tidlig hehe

Vi brukte bilstolposen i vognen første vinteren, regelrett fordi den er passe i størrelsen. Brukte den dog sjeldent i bilstolen.

Du trenger ikke annen pose, men noen ønsker bruke vår/høst pose også. Det er smak og behag :)

Vinterposen er ofte såpass stor at den kan brukes i sittedelen gjennom hele vogntiden.

Anbefaler et godt teppe til å ha over posen på kaldeste dager, og ha lammeskinn i bunn.

Vi brukte bilstolposen i vognen første vinteren, regelrett fordi den er passe i størrelsen. Brukte den dog sjeldent i bilstolen.

Du trenger ikke annen pose, men noen ønsker bruke vår/høst pose også. Det er smak og behag :)

Vinterposen er ofte såpass stor at den kan brukes i sittedelen gjennom hele vogntiden.

Anbefaler et godt teppe til å ha over posen på kaldeste dager, og ha lammeskinn i bunn.
Okei takk for tips! Har du lammeskinn i bunnen på sommeren også? Hva har du over på sommer? Dyne? Pledd?:rolleyes:

Okei takk for tips! Har du lammeskinn i bunnen på sommeren også? Hva har du over på sommer? Dyne? Pledd?:rolleyes:

Anbefaler Nordlys posene de er så gull med lammeskinn. Ellers er det kjekt med lammeskinn generelt. Og denne gangen så har vi bedre råa å jeg kommer til å kjøpe bilstolpose. Savnet det med første mann som var september barn

Når vi kommer til sommeren er barna så store at det er ikke nødvendig med noe i bunn på sportsdelen (mm det er kaldt ofc men bruker gjerne pose da. Ellers er tepper helt supert hehe

Back
Topp