Desember 2021 - endelig jul!

Jeg er en liten anelse usaklig lykkelig over å ha en fungerende den vaskemaskin, og sånn nesten ei uke etter planen starter jeg nå intensiv klesvask før jul med et tett program, med hjemmekontor skal den gå hele dagen, første vask er snart ferdig, det var et litt langt program.
Vil tro det er deilig ja:) man er liksom avhengig av det.

Hei:) Fredag idag siste dag på skolen og barna slutter 12:15. skall prøve få gjort litt hjemme og ringe til mitt søskenbarn:( først må jeg samle meg litt og finne ord hva jeg skall si. Eller må man ha noe å si. Men ibland så trenger man ikke si så mye bara lytte

Jeg må nok bli litt bedre kjent med denne vaskemaskina. Tror jeg har satt på en unormalt lang vask ;) men det er greit. Den er ferdig når den er ferdig og den neste står på vent, men jeg har så mye jeg skulle ha vasket at jeg skal finne litt raskere programmer til noe av det.

I mellomtiden jobber jeg meg gjennom mail etter mail etter mail. Arbeidsledig blir jeg ikke med der første ;)

De er ikke så ille ,her tar de bare i nesen nå da
De tok begge steder her, men fy som det lyner i hodet når de tar i nesa :p (skal sies at jeg fortsatt er tett i bihulene, så vet ikke om det påvirker)
Første test unnagjort, så neste på mandag kl 10 (midt i arbeidstiden, men håper på at det skal gå fint å svippe bortom)

De tok begge steder her, men fy som det lyner i hodet når de tar i nesa :p (skal sies at jeg fortsatt er tett i bihulene, så vet ikke om det påvirker)
Første test unnagjort, så neste på mandag kl 10 (midt i arbeidstiden, men håper på at det skal gå fint å svippe bortom)
Så rart de fortsatt tar begge steder ….

Jeg sitter og lager taco, og hun som snaaaaart er 6 kommer og ser noe godteri som ligger i nærheten.

Kan jeg få noe godteri?

Du kan få en tykk agurk om du vil, sier jeg

Åja!!!! Svarer hun og får en 4 - 5 cm tykk aguekbit.

Kult!

Fornøyd går hun videre.

Back
Topp