Desember 2021 - endelig jul!

Ja, da blir et vel karntenejul ja. Når vi har klart å unngå smitte så langt, så kan det godt holde over jul også før vi får det i hus, håper jeg. Før eller siden får vi det vel.

det håper jeg også dere slipper!

Ser ut som om skolen forbereder seg på at det kommer til å fortsette med hjemmeskole, også etter nyttår.
Ikke helt sikker på hvordan jeg føler om det

Ser ut som om skolen forbereder seg på at det kommer til å fortsette med hjemmeskole, også etter nyttår.
Ikke helt sikker på hvordan jeg føler om det
Kjedelig.

Her har de bare innført gult nivå, kohorter, men på skolen. En klasse pr kohort, spriting og adskilte soner i skoleplana.

Kjedelig.

Her har de bare innført gult nivå, kohorter, men på skolen. En klasse pr kohort, spriting og adskilte soner i skoleplana.
Hjemmeskole fra og med i morgen, og i utgangspunktet bare nå før jul.
Men vi har fått 2 beskjeder.
1. De i første klasse skal ikke ha digital hjemmeskole men får med seg 3 hefter hjem merket fredag, mandag og tirsdag, og skal jobbe med dem.
2. For de med elever i 1.-3. trinn må de signere et skjema i dag når de henter barna slik at de kan få med seg iPad hjem som kan brukes til digital hjemmeundervisning. Dersom det viser seg at skolen har for få iPader vil det bli bestilt opp flere og de resterende få rett over nyttår. 4. klasse og oppover har skolePC

De planlegger for hjemmeskole også etter nyttår

Jeg har fått noe å tenke på…skal jeg søke på lederstilling. Er så vanskelig at jeg er kvalm:hilarious::hilarious: ikke vært i nye jobben lenge, og jeg trives. Det er forøvrig samme plassen altså…men jeg liker stell. Samtidig liker jeg ha mye ansvar. :)

Last edited:
Mye in og ut på øre nese hals med jenta og etter 2 år operasjon mandler polypper og dren så må vi in igjen og legge in dren i høyre øre:(

Hjemmeskole fra og med i morgen, og i utgangspunktet bare nå før jul.
Men vi har fått 2 beskjeder.
1. De i første klasse skal ikke ha digital hjemmeskole men får med seg 3 hefter hjem merket fredag, mandag og tirsdag, og skal jobbe med dem.
2. For de med elever i 1.-3. trinn må de signere et skjema i dag når de henter barna slik at de kan få med seg iPad hjem som kan brukes til digital hjemmeundervisning. Dersom det viser seg at skolen har for få iPader vil det bli bestilt opp flere og de resterende få rett over nyttår. 4. klasse og oppover har skolePC

De planlegger for hjemmeskole også etter nyttår

hos oss har alle ipad, den har de med hjem mange ganger i uka og har lekser på, skjema signerte vi da de fikk den utdelt i starten av skoleåret (eller, vi signerte for 1. klassingen og n8. klassingen, 5-. klassingen har jo skjema fra hun fikk sin da de innførte dette når hun gikk i 2)

Men her er et altså bare skole på gult da, ikke hjemmeskole

Jeg er pottesur på den regelen det, vi har det samme. Gud bedre så latterlig
Det er så naudent (teit) :wtf:
Jeg kan ikke besøke f.eks min bror eller bestevenninnen min som er friske og raske, men kan gå til en redusert 95åring liksom:rolleyes:

Nå vil de ta bort karantene på oss ser jeg, det takket dor jobben vi gjør hjelper lite kår de driter i oss eliers

Noen av dere som tok koronavaksina mens dere gikk gravid? Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å vaksinere meg mens jeg går gravid ass.

Jeg har ingen ord:( jeg har bare tårer. Mamma ringer og spør om jeg har snakket med mitt søskenbarn i Tyskland . Nei eller ja jeg melda med henne før noen uker siden. Så sier mamma jeg vil bare informere at der har broren hennes fått kreft:( En 30 åring og 2 barns far:( føltes som huset snudde seg rund og jeg måtte sette meg ned på badet og gråte litt før jeg går vidare og serverer barna middag og later som ingenting der og da. For jeg vill ikke tro det. jeg må bita i og få litt tid aleine så jeg kan verkelig gråte ut

Back
Topp